17.12.2020

Що може показати звіт по дзвінкам

Як звіт по дзвінках допоможе в роботі хмарного сервісу Оки-Токи для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Що може показати звіт по дзвінкам

Типове завдання – скласти звіт по дзвінках, або знайти конкретний дзвінок і витягти з нього дані … та хто знає, що може знадобитися. В цій статті розповімо про можливості звіту “Журнал дзвінків” в нашому хмарному КЦ Оки-Токи.

Звіт по дзвінках може показати деталі роботи кожного з елементів – “функції” дзвінка (IVR, Черга, Синтез/Розпізнавання голосу, Переадресація, Утримання і інші). Номери сторін дзвінка, тривалості очікування та розмови, а в полі “Причина” – причину завершення дзвінка. Але для комплексного рішення цього недостатньо. Для корисних дрібниць ми створили багато вкладок.

Ця стаття відноситься до інструменту для керівників

Запис дзвінка

В цьому меню є можливість прослухати, завантажити, скопіювати посилання на дзвінок і дізнатися, хто його слухав до вас.

Порушення

Вкладка містить дані про порушених оператором норм: тривалості виклику, розмови, очікування відповіді тощо. Їх багато і цей список поповнюється з інструментами мовленнєвої аналітики.

Обробка втраченого

Ця вкладка з’являється тільки в “втрачених” вхідних. В ній вказано стан завдання по автоматичному передзвону: на коли був призначений, скільки спроб зробив автообдзвоні і хто обробив.

Вузли зв’язку

Відображають дані з звіту по SIP-провайдерам зв’язку: назва, результат розмови, час розмови і її вартість.

Контакти

У цих вкладках знаходиться інформація по клієнту, яку оператор збереже в анкеті: дані про клієнта, заповнений сценарій розмови.

Автообдзвоні

Ця вкладка містить інформацію про використаному автодзвоні, номері завдання, його статусі і кількості здійснених спроб дозвону.

Посилання

Ця вкладка містить швидкі посилання на всі сутності, які були задіяні при дзвінку: черги, автодзвони, сценарій, оператори і SIP-провайдери.

Стенограма

У Окі-Токі робиться повна розшифровка розмови. В цій вкладці діалог відображається як чат. Зараз ця функція в беті, але доступна всім для використання.

 

Якщо вам сподобалося, як у нас все організовано, і ви хочете спробувати працювати з нами – натискайте на посилання.

Що ще можна дізнатися використовуючи звіт по дзвінках

  • фільтр дзвінка – інструмент, який приховує номер з усіх звітів і від усіх користувачів, у яких немає прав для перегляду такого роду дзвінків. Це потрібно для тестування сценаріїв, навчання операторів і внутрішніх дзвінків.
  • Можна поділитися посиланням на дзвінок кліком по іконці.
  • Доступ до всього-всього можливий через функції API. Про них можна почитати тут.
  • Ви можете отримувати дані про дзвінках в реальному часі через механізм webhooks.
  • Експорт запису обраного дзвінка на Google Drive.
Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Травень 20, 2022 Ефективний звіт Рапорти: весь КЦ на сторінці А4

Як зробити ефективний звіт роботи контакт-центру. Як тримати керівництво в курсі справ за допомогою зрозумілих звітів.

Детальніше
photo
Середа Червень 7, 2023 Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше