“Фільтр дзвінків” – це інструмент, який приховує з загального доступу номери за одним або декількома критеріями. Для того, щоб бачити приховані дзвінки, потрібне окреме право. Цей функціонал може приховувати від користувача дзвінок, який він не має бачити. Це може бути навчальний, тестовий дзвінок або внутрішній, а Замовнику не завжди потрібно знати про такі дзвінки.
Стаття стосується продукту Хмарний кол-центр
Детальніше про можливості
- У користувачів відфільтровані дзвінки в звітах, за замовчуванням не відображаються.
- Управління відображенням відфільтрованими дзвінками, визначається правом “Включати/виключати фільтр дзвінків” (користувачу потрібно видає роль з цим правом).
- Для додавання/видалення номерів, користувачу необхідне право “Управління фільтром дзвінків”.
- Для перегляду списку доданих номерів в фільтр, достатньо права “Включати/виключати фільтр дзвінків”
- Управління фільтром в звітах реалізовано чек-боксом, який відображається при наявності права “Включати/виключати фільтр дзвінків”.
- Фільтр поширюється на запити через API.
Список звітів, в яких використовується фільтр
- “Журнал дзвінків”
- “Зведений звіт по дзвінках”.
- “Зведений звіт по статусах у чергах”.
- “Call tracking”.
- “Частота звернень (FCR)”.
- “Частота звернень контактів за тегами (FCR)”.
- “Журнал SIP дзвінків”.
- “Статистика вхідних”.
- “Статистика клієнтів”.
- “Статистика SIP-провайдерів”.
- “Журнал операторів”.
h3>Як додати дзвінок в фільтр/h3>
В налаштуваннях Додайте до фільтра ID дзвінка, який потрібно приховати. На приклад, доданий до фільтру дзвінок при перегляді “Журналу Дзвінків” буде позначений жовтим кольором та іконкою. Якщо фільтр активний, то дзвінок не буде відображатися в звіті.
Як додати правило до фільтра
Ви можете створювати правила, умов додавання номерів, наприклад:
- Дзвінки вибраного користувача.
- Дзвінки за вибраною чергою.
- Дзвінки з певним номером телефону.
Все це зроблено для зручності перевірок та тестування, їх доцільно використовувати для виключення з звітності тестових дзвінків, які роблять супервізори проекту.
Якщо потрібно видалити масово номери, які були додані до списку, у розділі була реалізована функція “Очистити список”.
Можливо, вам потрібно буде приховати “невдалі” дзвінки, це може трапитися – ми розраховуємо на такий сценарій, але приховання помилок не покращить якість обслуговування, тому дійте відважно, але розумно.