“Фільтр дзвінків” – це інструмент, що приховує із загального доступу номера за одним або декількома критеріями. Для того, щоб бачити приховані дзвінки, потрібно окреме право. Цей функціонал може приховувати від користувача дзвінок, який не повинен бачити. Це може бути навчальний, тестовий або внутрішній дзвінок, а Замовнику не завжди потрібно знати про такі дзвінки.
Стаття відноситься до продукту Хмарний кол-центр
Докладніше про можливості
- У користувачів відфільтровані дзвінки у звітах за замовчуванням не відображаються.
- Управління відображенням відфільтрованими дзвінками визначається правом “Включати/вимикати фільтр дзвінків” (користувачу потрібно видати роль з цим правом).
- Для додавання/видалення номерів, користувачеві необхідно право \”Керування фільтром дзвінків\”.
- Для перегляду списку доданих номерів у фільтр, достатньо права “Вмикати/вимикати фільтр дзвінків”
- Керування фільтром у звітах реалізовано чек-боксом, який відображається за наявності права “Вмикати/вимикати фільтр дзвінків”.
- Фільтр поширюється на запити API.
Список звітів, в яких використовується фільтр
- “Журнал дзвінків”
- “Зведений звіт за дзвінками”.
- “Зведений звіт щодо статусів у чергах”.
- \”Call tracking\”.
- \”Частота звернень (FCR)\”.
- \”Частота звернень контактів за тегами (FCR)\”.
- “Журнал SIP дзвінків”.
- “Статистика вхідних”.
- “Статистика клієнтів”.
- “Статистика постачальників”.
- “Журнал операторів”.
Як додати дзвінок у фільтр
У налаштуваннях фільтра додайте ID дзвінка, який потрібно приховати. Наприклад, доданий у фільтр дзвінок під час перегляду “Журналу Дзвінків” буде відзначений жовтим кольором та іконкою. Якщо фільтр активний, дзвінок не відображатиметься у звіті.
Як додати правило до фільтра
Ви можете створювати правила, умов додавання номерів, наприклад:
- Дзвінки вибраного користувача.
- Дзвінки по вибраній черзі.
- Дзвінки з номером телефону.
Все це зроблено для зручності перевірок та тестування, їх доцільно використовувати для виключення зі звітності тестових дзвінків, що здійснюються супервізорами проекту.
Якщо необхідно видалити масово номери, які були додані до списку, у розділі була реалізована функція “Очистити список”.
Можливо, вам знадобиться приховати “невдалий” дзвінок, це може статися – ми розраховуємо на такий сценарій, але приховування помилок не покращить якість обслуговування, тому дійте сміливо, але розумно.