28.10.2022

Фільтр дзвінків в Окі-Токі

Як приховати тестові або неметеві дзвінки від загальної статистики. Детальна інструкція, як працює фільтр дзвінків в Окі-Токі.

Фільтр дзвінків в Окі-Токі

“Фільтр дзвінків” – це інструмент, який приховує з загального доступу номери за одним або декількома критеріями. Для того, щоб бачити приховані дзвінки, потрібне окреме право. Цей функціонал може приховувати від користувача дзвінок, який він не має бачити. Це може бути навчальний, тестовий дзвінок або внутрішній, а Замовнику не завжди потрібно знати про такі дзвінки.

Стаття стосується продукту Хмарний кол-центр

Детальніше про можливості

  • У користувачів відфільтровані дзвінки в звітах, за замовчуванням не відображаються.
  • Управління відображенням відфільтрованими дзвінками, визначається правом “Включати/виключати фільтр дзвінків” (користувачу потрібно видає роль з цим правом).
  • Для додавання/видалення номерів, користувачу необхідне право “Управління фільтром дзвінків”. 
  • Для перегляду списку доданих номерів в фільтр, достатньо права “Включати/виключати фільтр дзвінків”

Редагування ролі

  • Управління фільтром в звітах реалізовано чек-боксом, який відображається при наявності права “Включати/виключати фільтр дзвінків”.
  • Фільтр поширюється на запити через API.

Вмк/Викл фільтр дзвінків

Список звітів, в яких використовується фільтр

h3>Як додати дзвінок в фільтр/h3>
В налаштуваннях Додайте до фільтра ID дзвінка, який потрібно приховати. На приклад, доданий до фільтру дзвінок при перегляді “Журналу Дзвінків” буде позначений жовтим кольором та іконкою. Якщо фільтр активний, то дзвінок не буде відображатися в звіті.

width="1200"

width="1200"

Як додати правило до фільтра

Ви можете створювати правила, умов додавання номерів, наприклад:

  • Дзвінки вибраного користувача.
  • Дзвінки за вибраною чергою.
  • Дзвінки з певним номером телефону.

Все це зроблено для зручності перевірок та тестування, їх доцільно використовувати для виключення з звітності тестових дзвінків, які роблять супервізори проекту.

Додати правило

Якщо потрібно видалити масово номери, які були додані до списку, у розділі була реалізована функція “Очистити список”.

 

Можливо, вам потрібно буде приховати “невдалі” дзвінки, це може трапитися – ми розраховуємо на такий сценарій, але приховання помилок не покращить якість обслуговування, тому дійте відважно, але розумно.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Березень 12, 2021 Огляд показників Customer Effort Score

Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центра!

Детальніше
photo
П'ятниця Травень 7, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.4. Комунікація

Які особливості комунікації операторів-початківців у компанії: поради та лайфхаки для обох сторін, адаптація операторів.

Детальніше