28.10.2022

Фільтр дзвінків у Окі-Токі

Як приховати тестові чи нецільові дзвінки із загальної статистики. Детальна інструкція, як працює фільтр дзвінків в Окі-Токі.

Фільтр дзвінків у Окі-Токі

“Фільтр дзвінків” – це інструмент, що приховує із загального доступу номера за одним або декількома критеріями. Для того, щоб бачити приховані дзвінки, потрібно окреме право. Цей функціонал може приховувати від користувача дзвінок, який не повинен бачити. Це може бути навчальний, тестовий або внутрішній дзвінок, а Замовнику не завжди потрібно знати про такі дзвінки.

Стаття відноситься до продукту Хмарний кол-центр

Докладніше про можливості

  • У користувачів відфільтровані дзвінки у звітах за замовчуванням не відображаються.
  • Управління відображенням відфільтрованими дзвінками визначається правом “Включати/вимикати фільтр дзвінків” (користувачу потрібно видати роль з цим правом).
  • Для додавання/видалення номерів, користувачеві необхідно право \”Керування фільтром дзвінків\”.
  • Для перегляду списку доданих номерів у фільтр, достатньо права “Вмикати/вимикати фільтр дзвінків”

\"Редагування

  • Керування фільтром у звітах реалізовано чек-боксом, який відображається за наявності права “Вмикати/вимикати фільтр дзвінків”.
  • Фільтр поширюється на запити API.

\"ВКЛ викл

Список звітів, в яких використовується фільтр

Як додати дзвінок у фільтр

У налаштуваннях фільтра додайте ID дзвінка, який потрібно приховати. Наприклад, доданий у фільтр дзвінок під час перегляду “Журналу Дзвінків” буде відзначений жовтим кольором та іконкою. Якщо фільтр активний, дзвінок не відображатиметься у звіті.

"Дзвінок

Як додати правило до фільтра

Ви можете створювати правила, умов додавання номерів, наприклад:

  • Дзвінки вибраного користувача.
  • Дзвінки по вибраній черзі.
  • Дзвінки з номером телефону.

Все це зроблено для зручності перевірок та тестування, їх доцільно використовувати для виключення зі звітності тестових дзвінків, що здійснюються супервізорами проекту.

\"Додати

Якщо необхідно видалити масово номери, які були додані до списку, у розділі була реалізована функція “Очистити список”.

 

Можливо, вам знадобиться приховати “невдалий” дзвінок, це може статися – ми розраховуємо на такий сценарій, але приховування помилок не покращить якість обслуговування, тому дійте сміливо, але розумно.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Березень 27, 2020 Управління операторами КЦ віддалено: плинність кадрів та дисципліна

Як налаштувати керування операторами вдома, як підтримувати дисципліну віддалених операторів, щоб уникнути прогулів-запізнень.

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 16, 2019 Обдзвонити роботом з голосовим повідомленням і натисканням кнопки.

Що таке автоінформатор, як його налаштувати і яку користь колл-центру він приносить. Голосове повідомлення або натискання кнопки.

Детальніше