Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Оценка работы операторов: вид интерфейса Оки-Токи
Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!
Детальнішесколько операторов нужно чек-лист
Скільки потрібно операторів для вашого колл-центру? Зручний чек-аркуш, який допоможе це розрахувати.
ДетальнішеОкі-Токі має інтеграцію з сервісами Google: G Drive, Google Лист та Google аутентифікацією.
ДетальнішеЧитайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи за 2020 рік!
ДетальнішеКак оценить личные качества оператора колл-центра
Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!
Детальнішеотчет по звонкам
Як звіт по дзвінках допоможе в роботі хмарного сервісу Оки-Токи для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеРабочее место оператора Оки-Токи
Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.
ДетальнішеРабота с правами пользователя в Оки-Токи
У цьому відео ми розкажемо, як працювати з правами користувача в сервісі для контакт-центрів Окі-Токі, відстежувати його дії та виключати.
ДетальнішеНе работают кнопки в оперместе Оки-Токи
Відеоінструкція, як діяти, якщо не працюють кнопки утримання, переадресація, конференція, завершення.
ДетальнішеНа оператора не идут входящие звонки или звонки из автообзвона
Відеоінструкція, як діяти, якщо на оператора не йдуть вхідні дзвінки або дзвінки з автодзвінка
Детальніше