Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
18.02.2022
Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов
П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
29.12.2021
Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі за 2021 рік!
15.10.2021
Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021
Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!
13.10.2021
Вимоги до веб-сайту аутсорсингового кол-центра
Театр, як відомо, починається з вішалки, а аутсорсинговий контакт-центр – з веб-сайта, по якому можна зробити деякі попередні висновки про постачальника.
07.10.2021
Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром
У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!
23.09.2021
Як вибрати аутсорсинговий колл-центр? Типові помилки при виборі КЦ
Помилки при виборі аутсорсингового колл-центру, які в майбутньому обов’язково призведуть до великих проблем.
12.09.2021
Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року
Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.
26.08.2021
Оцінка контакт-центру: KPI для аутсорсингу
Які додаткові KPI потрібно вимірювати для оцінки контакту центру на аутсорсі.
13.08.2021
Створюємо аутсорсинговий контакт-центр: перші кроки (Частина 2)
Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.
05.07.2021
Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021
Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!