06.03.2020

Техніка продажу за телефоном. Скрипти холодних дзвінків

Впровадження правильних скриптів підвищить ваші продажі! Читайте у нашій статті, як підготувати скрипт холодних дзвінків.

Техніка продажу за телефоном. Скрипти холодних дзвінків

Скрипт холодних дзвінків – це план розмови із клієнтом. Він допомагає задати діалогу потрібний напрямок та містить відповіді на популярні питання та часті заперечення. Іншими словами, це сценарій продажів, який полегшує роботу менеджера під час холодних дзвінків потенційним клієнтам.

 

Призначення скрипту

 

Скрипт допомагає швидше навчати нових операторів, уніфікує підхід до продажу, дозволяє швидше впроваджувати найкращі практики. Крім цього сценарій продажу структурує інформацію про товар або послугу, розширює кругозір нових операторів, дозволяючи його правильно описати і вільно говорити про його властивості .

Скрипт Окі-Токі дозволяє:

  • Підготувати менеджера до відповіді будь-які питання;
  • Зберегти хід діалогу історія дзвінка (анкеті);
  • Зібрати дані про клієнта та комунікації до картки контакту;
  • Автоматизувати відправку SMS & e-mail за шаблоном;
  • Управляти автодзвінком: запланувати дзвінок, перенести дзвінок;
  • Взаємодіяти: отримувати та надсилати дані до інших CRM;
  • Інші зручності: Керувати відповідальним за контакт, призначати теги дзвінку, контакту, анкеті.

Скрипт може включати всі види питань: ситуаційні, напрямні, проблемні та витягні. Так, ситуаційні уточнюють деталі запиту, а направляючі допомагають клієнту думати, що замовлення товару чи послуги вирішить його проблему. Проблемні та витягні питання нагадують клієнту про його «болі» і акцентують на ній увагу.

 

Як підготувати скрипти холодних дзвінків

 

У скрипті обов'язково має бути присутня класична схема продажів, яка включає:

  • Подання компанії та менеджера;
  • з'ясування потреби клієнта;
  • Презентацію товару чи послуги;
  • Роботу із запереченнями;
  • Оформлення правочину.

У скрипті обов'язково повинні бути емоції. Потрібно дізнатися у клієнта всю важливу інформацію, якісно презентувати свій товар, але при цьому не затягувати розмову. Важливо враховувати портрет цільової аудиторії, стать, вік і соціальний статус потенційних клієнтів. Також потрібно подумати про гнучкість скрипту і зрозуміти, наскільки менеджер може відступити від розробленого шаблону.

Слід мати кілька сценаріїв ведення розмови, які ґрунтуються на передбачуваних відповідях. При обдзвоні холодної бази клієнтів менеджер повинен дохідливо розповісти про причину звернення та вміти пояснити, звідки у нього контакти потенційного клієнта.

 

Скрипти у хмарному сервісі Окі-Токі

 

Хмарний сервіс для кол-центрів має широкі можливості роботи зі скриптами:

В системі можна створювати велику кількість сценаріїв розмови та прив'язувати їх до проектів. Цю функцію використовують різні клієнти, хоча для аутсорсингових КЦ це необхідність.

Сценарій розмови відображається на екрані ПК або іншого пристрою, що забезпечує зручність використання.

Можливість зберегти історію спілкування з клієнтом. Якщо скрипт був пройдений не до кінця, менеджер може відзначити, які питання він уже встиг пройти з клієнтом. сервісі ви можете, перейшовши за посиланням .

 

ТОП-3 книг для продажників

 

Підвищити навички менеджерів у техніці холодного продажу допоможе спеціальна література. Наприклад, книга « Майстра продажів », яка складена А. Міснером та Д. Морганом. Автори поспілкувалися з 80 відомими продажниками та попросили їх поділитися напрацюваннями, дати корисні поради та навести випадки з практики. Книга підійде тим, хто працює в обох сферах: B2B та B2C.

Наступна книга, яку ми можемо порекомендувати – « Техніки холодних дзвінків. Те, що реально працює », автор Стівен Шиффман. Ця настільна книга співробітника, який постійно удосконалюється у продажах по телефону. Посібник став світовим бестселером та. Автор книги – один із найвідоміших в Америці коучої з продажу, який навчив багатьох торгових агентів. Він співпрацював з компаніями AT&T та Motorola. Шиффман розповідає, як працювати з відмовками та серйозними запереченнями. Завдяки структурованому матеріалу глав менеджери зможуть дізнатися, як оминати секретарів і поговорити з тим, хто дійсно ухвалює рішення. Також автор наводить численні приклади зі своєї практики.

Ще одна книга « Ні, дякую, я просто дивлюся. Як відвідувача перетворити на покупця » Г. Фрідмана. Це справжній посібник із закриття угод, яке дозволяє збільшити продажі та досягти позитивних емоцій від клієнтів.

 

Впровадження правильних скриптів збільшить ваші продажі

 

Постійне навчання співробітників, удосконалення скриптів та використання інструментів Окі-Токі дозволить вам збільшити продаж товару або послуги. Самостійно оцініть наші інструменти для колл-центрів під час безкоштовного пробного періоду.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Лютий 26, 2020 Передиктивний обдзвон. Як працює та як підключити

Як працює передиктивний обдзвон і чим він може бути корисним для вашого бізнесу. Де застосовується передиктивний обдзвон, наскільки ефективний

Детальніше
photo
П'ятниця Квітень 8, 2022 Контроль якості контакт-центру: коментар в оцінних листах

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр та не прогоріти. Покроковий план дій вже у блозі Окі-Токі.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних