Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окi-Токi. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярне
search
30.05.2023
Продаючі слова та вирази для оператора колл-центру
Слова, що продають: готові формулювання та прийоми для операторів кол-центру. Візьміть на замітку!
26.05.2023
Дистанційне керування операторами call-центру
Дистанційне управління операторами з хмарним сервісом Окі-Токі, мотивація операторів, можливості, переваги та 3 успішні випадки застосування.
26.05.2023
Техніка холодних продажів по телефону: Найкращі сценарії продажу по телефону
Впровадження правильних сценаріїв збільшить ваші продажі! Дізнайтеся в нашій статті, як підготувати сценарій холодних дзвінків.
18.05.2023
Сценарій-oпитувальник або Анкета для oпитування (CATI) досліджень
Анкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.
16.05.2023
Голосове меню (IVR) в Окі-Токі
Інтерактивне голосове меню. Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Окі-Токі, які функції в кол-центрі виконує і можливості використання.
15.05.2023
Готові скрипти для колл-центру: Сценарій розмови оператора колл-центру з клієнтом
Що таке сценарій розмови для оператора контакт-центру та як його використовувати в Окі-Токі.
10.05.2023
Мовна аналітика для контакт-центрів
Як виявити мовні помилки при роботі оператора колл-центру за допомогою інструменту мовної аналітики Окі-Токі, прямий та інверсний пошук.
28.04.2023
Холодні продажі: стратегії, методи та секрети успіху
Дізнайтеся все про успішні холодні продажі: стратегії, методи, інструменти, а також обхід загальних помилок та пасток.
17.04.2023
Що таке аутсорсинговий контакт-центр: визначення, специфіка та особливості роботи, які переваги для бізнесу дає аутсорс.” – це фрагмент статті для лендінгу. Пиши як маркетолог з досвідом роботи керівника в відділі продажу контакт-центру. Використовуй переконливу мову, виділяй ключові моменти. Використовуй у тексті популярні терміни та ключові слова.
13.04.2023
Телемаркетинг: Як підвищити продажі
Що таке телемаркетинг і які завдання виконує, огляд інструментів для автоматизації та стратегій підвищення ефективності кампанії.
