Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
договор с аутсорсинговым контакт-центром
У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!
ДетальнішеОшибки аутсорсингового кц
Помилки при виборі аутсорсингового колл-центру, які в майбутньому обов’язково призведуть до великих проблем.
Детальнішеновости оки-токи июль-август
Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.
Детальнішеоценка контакт центра
Які додаткові KPI потрібно вимірювати для оцінки контакту центру на аутсорсі.
ДетальнішеСоздать колл-центр
Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.
ДетальнішеНовости Оки-Токи май-июнь 2021
Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!
ДетальнішеИнтеграция Оки-Токи и Битрикса24
Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.
ДетальнішеКак сделать отчет по sip звонкам в Оки-Токи
Детальна відеоінструкція, як створити звіт по sip-дзвінках у сервісі Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеКак эффективно управлять колл-центром
Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.
ДетальнішеНачало самостоятельной работы менеджеров по продажам
Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.
Детальніше