search

22.06.2023

Що таке SIP-транк і як його створити в Окі-Токі

Дізнайтеся, що представляє собою SIP-транк і як легко створити його в Окі-Токі. Ефективне рішення для зв’язку з клієнтами та оптимізації вашого бізнесу.

Детальніше >

15.06.2023

Показники ефективності кол центру: як розрахувати продуктивність

Як розрахувати продуктивність та підвищити ефективність контакт-центру, вимірювання продуктивності операторів.

Детальніше >

14.06.2023

Які поправки врахувати при розрахунку потреби в операторах

Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?

Детальніше >

13.06.2023

Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі

Як за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.

Детальніше >

07.06.2023

Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше >

30.05.2023

Продаючі слова та вирази для оператора колл-центру

Слова, що продають: готові формулювання та прийоми для операторів кол-центру. Візьміть на замітку!

Детальніше >

26.05.2023

Дистанційне керування операторами call-центру

Дистанційне управління операторами з хмарним сервісом Окі-Токі, мотивація операторів, можливості, переваги та 3 успішні випадки застосування.

Детальніше >

26.05.2023

Техніка холодних продажів по телефону: Найкращі Сценарії Продажу По Телефону

Впровадження правильних сценаріїв збільшить ваші продажі! Дізнайтеся в нашій статті, як підготувати сценарій холодних дзвінків.

Детальніше >

18.05.2023

Сценарій-Опитувальник або Анкета для Опитування (Cati) Досліджень

Анкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.

Детальніше >

16.05.2023

Голосове Меню (IVR) в Окі-Токі

Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Окі-Токі, які функції в кол-центрі виконує і можливості використання.

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних