Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

договор с аутсорсинговым контакт-центром

договор с аутсорсинговым контакт-центром

07.10.2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!

Детальніше
Ошибки аутсорсингового кц

Ошибки аутсорсингового кц

23.09.2021 Як вибрати аутсорсинговий колл-центр? Типові помилки при виборі КЦ

Помилки при виборі аутсорсингового колл-центру, які в майбутньому обов’язково призведуть до великих проблем.

Детальніше
новости оки-токи июль-август

новости оки-токи июль-август

12.09.2021 Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року

Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.

Детальніше
оценка контакт центра

оценка контакт центра

26.08.2021 Оцінка контакт-центру: KPI для аутсорсингу

Які додаткові KPI потрібно вимірювати для оцінки контакту центру на аутсорсі.

Детальніше
Создать колл-центр

Создать колл-центр

13.08.2021 Створюємо аутсорсинговий контакт-центр: перші кроки (Частина 2)

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.

Детальніше
Новости Оки-Токи май-июнь 2021

Новости Оки-Токи май-июнь 2021

05.07.2021 Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021

Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!

Детальніше
Интеграция Оки-Токи и Битрикса24

Интеграция Оки-Токи и Битрикса24

17.06.2021 Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Детальніше
Как сделать отчет по sip звонкам в Оки-Токи

Как сделать отчет по sip звонкам в Оки-Токи

10.06.2021 Окі-Токі: Як зробити звіт з sip дзвінків

Детальна відеоінструкція, як створити звіт по sip-дзвінках у сервісі Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
Как эффективно управлять колл-центром

Как эффективно управлять колл-центром

04.06.2021 Кодекс героя: нагадка для керівника контакт-центру

Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.

Детальніше
Начало самостоятельной работы менеджеров по продажам

Начало самостоятельной работы менеджеров по продажам

26.05.2021 Адаптація операторів КЦ Ч.5 Початок самостійної роботи

Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних