search

19.12.2023

Як створити Гарячу лінію з нуля?

Як організувати гарячу лінію в Окі-Токі: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше >

11.12.2023

Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше >

29.11.2023

Як поповнити баланс Окі-Токі?

Покроковий посібник з поповнення балансу в хмарному сервісі Окі-Токі. Інструкція для швидкого та простого поповнення.

Детальніше >

29.11.2023

White Label АТС: Як персоналізація покращує імідж і безпеку контакт-центру

Переробіть Окі-Токі під себе за допомогою концепції White Label: власний дизайн і web-адреса, корпоративна пошта і VPN-сервіс.

Детальніше >

19.10.2023

Як створити скрипти продажу з документів Google Docs?

Дізнайтеся простий спосіб створення сценаріїв продажу з документів Google Docs у системі Окі-Токі. Збільшіть свої продажі зараз!

Детальніше >

16.10.2023

Розрахунок кількості операторів call-центра

Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше >

22.09.2023

Виявлення автовідповідачів під час дзвінків

Що таке автовідповідач і як його розпізнати при автообзвоні клієнтів, технологія виявлення автовідповідача в колл-центрі, переваги та недоліки.

Детальніше >

19.09.2023

Структура скрипта продажів

Дізнайтеся все про структуру скрипту продажів: що таке скрипт продажів, його важливість і які шаблони можна використовувати. Створіть ефективні скрипти продажів для вашого бізнесу і збільште конверсію продажів.

Детальніше >

18.09.2023

Топ 10 стратегій маршрутизації викликів

Дізнайтеся, яка стратегія маршрутизації дзвінків підходить вашій компанії! Сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше >

05.09.2023

Як створити сценарій діалогу із клієнтом?

Детальна інструкція, як налаштувати сценарій діалогу в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше >

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.


    Угода про обробку персональних даних