21.02.2024

Agents work after call: ACW and PCP.

Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Agents work after call: ACW and PCP.

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN і “RU”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Лютий 10, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Новини Оки-Токи за січень 2020 року: новий віджет за вебхуками, оновлена документація, імпорт до CRM у новому інтерфейсі.

Детальніше
photo
Понеділок Липень 22, 2024 Записи розмов операторів кол-центру

Записи розмов операторів кол-центру – важливе джерело інформації. Це як чорний ящик у літаку: допомагає зрозуміти, що пішло не так, та як це виправити. У статті ми розповімо, як правильно аналізувати та зберігати дані в Окі-Токі, аби вони приносили максимум користі.

Детальніше