21.02.2024

Agents work after call: ACW and PCP.

Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Agents work after call: ACW and PCP.

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN і “RU”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 14, 2023 Які поправки врахувати при розрахунку потреби в операторах

Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?

Детальніше
photo
Середа Листопад 11, 2020 Інструменти Окі-Токі для аутсорсингових колл-центрів

Чому інструменти хмарного сервісу Оки-Токі потрібні кожному аутсорсинговому кол-центру: проекти, звіти, рапорти, сценарії дзвінків, CRM.

Детальніше