21.02.2024
Agents work after call: ACW and PCP.
Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.
![Agents work after call: ACW and PCP.](/wp-content/uploads/2024/02/26.png)
Оцініть новину:
Читайте також
![photo](/wp-content/uploads/2020/02/blog-dlya-oki-470x370-57.png)
Понеділок Лютий 10, 2020
Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020
Новини Оки-Токи за січень 2020 року: новий віджет за вебхуками, оновлена документація, імпорт до CRM у новому інтерфейсі.
Детальніше![photo](/wp-content/uploads/2019/06/zapisi-razgovorov-operatorov-koll-czentra.png)
Понеділок Липень 22, 2024
Записи розмов операторів кол-центру
Записи розмов операторів кол-центру – важливе джерело інформації. Це як чорний ящик у літаку: допомагає зрозуміти, що пішло не так, та як це виправити. У статті ми розповімо, як правильно аналізувати та зберігати дані в Окі-Токі, аби вони приносили максимум користі.
Детальніше