Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.02.2024
Agents work after call: ACW and PCP.
Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Оцініть новину:
Читайте також

Понеділок Грудень 11, 2023
Посадові обов’язки супервайзер КЦ
Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.
Детальніше
Понеділок Жовтень 24, 2022
Тарифікація операторів у контакт-центрі
Що таке тарифікація операторів, як розрахувати тарифи замовника в сервісі Оки-Токи, формула округлення робочого часу оператора.
Детальніше