21.02.2024

Agents work after call: ACW and PCP.

Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Agents work after call: ACW and PCP.

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN і “RU”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 22, 2022 Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота

Функція "Розпізнавання мови" звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтесь про тарифи в Окі-Токі

Детальніше
photo
П'ятниця Січень 27, 2023 Web-дзвінок з сайту – WebCall

Що таке Веб-дзвінок з сайту, як зателефонувати в кол-центр з браузера, налаштування WebCall в Оки-Токи, переваги та користь для бізнесу.

Детальніше