21.02.2024

Agents work after call: ACW and PCP.

Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Agents work after call: ACW and PCP.

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Вересень 10, 2020 Як покращити роботу кол-центру? 12 Корисних порад

Як покращити роботу кол-центру, збільшити його ефективність, найважливіші моменти, методи, корисні поради.

Детальніше
photo
Неділя Вересень 12, 2021 Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року

Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.

Детальніше