Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.02.2024
Agents work after call: ACW and PCP.
Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Оцініть новину:
Читайте також

П'ятниця Травень 17, 2024
Нормативи роботи оператора кол-центру: Звіт історії статусів
Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.
Детальніше
Субота Червень 25, 2022
Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті
Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.
Детальніше