21.02.2024

Agents work after call: ACW and PCP.

Що таке ACW і PCP, як управляти перервою оператора після дзвінка, тривалість між дзвінками і настройки статусу PCP в Оки-Токи.

Agents work after call: ACW and PCP.

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Травень 17, 2024 Нормативи роботи оператора кол-центру: Звіт історії статусів

Як перевірити робочий час операторів, подивитися звіт історії статусів одного користувача в опермісці, налаштування і можливості в Окі-Токі.

Детальніше
photo
П'ятниця Грудень 30, 2022 Основні оновлення 2022: сервіс для контакт-центрів

Які оновлення випустив Оки-Токі цього року? “Чати”, AI, робот-оператор та інші важливі інструменти в нашому сервісі для контакт-центрів.

Детальніше