Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
17.06.2021
Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24
Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.
04.06.2021
Кодекс героя: нагадка для керівника контакт-центру
Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.
26.05.2021
Адаптація операторів КЦ Ч.5 Початок самостійної роботи
Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.
21.05.2021
Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021
Читайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!
07.05.2021
Адаптація операторів контакт-центрів Ч.4. Комунікація
Які особливості комунікації операторів-початківців у компанії: поради та лайфхаки для обох сторін, адаптація операторів.
27.04.2021
Адаптація операторів контакт-центрів Ч.3. Навчання
Як організувати ефективну адаптацію оператора та менеджера з продажу в контакт-центрі. Як провести ефективне навчання.
21.04.2021
Адаптація операторів контакт-центрів Ч.2. Нюанси на співбесіді
Як краще проводити співбесіду нових операторів контакт-центру, нюанси та поради, адаптацію операторів.
23.03.2021
Можливі проблеми при запуску кол-центру
Історія про запуск кол-центру. Про складнощі, з якими довелося зіткнутися при впровадженні з Оки-Токи, і як ми їх розв’язали!
19.03.2021
Проблеми розвитку кол-центру на аутсорсі
Чому кол-центр не росте, а розвиток уповільнився? Розглянемо 4 проблеми, які заважають розвитку кол-центра на аутсорсі.
12.03.2021
Огляд показників Customer Effort Score
Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центра!