Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

Новости Оки-Токи за октябрь-ноябрь 2020

Новости Оки-Токи за октябрь-ноябрь 2020

07.12.2020 Дайджест новин Окі-Токі за жовтень-листопад 2020

За ці два місяці вийшло велике оновлення інтеграцій, системи квитків та окремих інструментів для кол-центрів. Детальніше читайте в дайджесті!

Детальніше
кейс: как обработать невалидную зявку

кейс: как обработать невалидную зявку

23.11.2020 Як обробити невалідну заявку автодзвінком

Кейс: обробка заявки автодзвінком Окі-Токі з порталу клієнта в статусі: неповна (невалідна заявка).

Детальніше
АУТСОРСИНГОВЫЙ КОЛЛ-ЦЕНТР в Оки-Токи

АУТСОРСИНГОВЫЙ КОЛЛ-ЦЕНТР в Оки-Токи

11.11.2020 Інструменти Окі-Токі для аутсорсингових колл-центрів

Чому інструменти хмарного сервісу Оки-Токі потрібні кожному аутсорсинговому кол-центру: проекти, звіти, рапорти, сценарії дзвінків, CRM.

Детальніше
решение частых проблем колл-центров

решение частых проблем колл-центров

29.10.2020 Поради керівнику контакт-центру: поширені проблеми в КЦ

З якими проблемами доведеться зіткнутися, якщо ви – керівник контакт-центру, як грамотно врегулювати конфлікт, методи вирішення та поради.

Детальніше
13.10.2020 Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!

Детальніше
08.10.2020 Режими обдзвону в Окі-Токі: як (не) дістати всіх.

Детально про всі режими автообдзвоню сервісу для контактних центрів Окі-Токі. Читайте у нашому блозі прямо зараз!

Детальніше
как повысить эффективность работы колл-центра

как повысить эффективность работы колл-центра

10.09.2020 Як покращити роботу кол-центру? 12 Корисних порад

Як покращити роботу кол-центру, збільшити його ефективність, найважливіші моменти, методи, корисні поради.

Детальніше
Новости Оки-Токи июнь-июль 2020

Новости Оки-Токи июнь-июль 2020

08.08.2020 Дайджест новин Окі-Токі за червень-липень 2020

Новини Оки-Токі за червень-липень 2020: оптимізація роботи сервісу, перероблений зовнішній вигляд звітів, нові ціни. Читайте дайджест!

Детальніше
Скільки вихідних дзвінків повинен робити оператор

Скільки вихідних дзвінків повинен робити оператор

22.07.2020 Вихідні дзвінки оператора: скільки має здійснювати

Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?

Детальніше
Отчеты Оки-Токи

Отчеты Оки-Токи

07.07.2020 5 корисних можливостей роботи з звітами

У Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, які спрощують роботу з ними.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних