Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Новости Оки-Токи за октябрь-ноябрь 2020
За ці два місяці вийшло велике оновлення інтеграцій, системи квитків та окремих інструментів для кол-центрів. Детальніше читайте в дайджесті!
Детальнішекейс: как обработать невалидную зявку
Кейс: обробка заявки автодзвінком Окі-Токі з порталу клієнта в статусі: неповна (невалідна заявка).
ДетальнішеАУТСОРСИНГОВЫЙ КОЛЛ-ЦЕНТР в Оки-Токи
Чому інструменти хмарного сервісу Оки-Токі потрібні кожному аутсорсинговому кол-центру: проекти, звіти, рапорти, сценарії дзвінків, CRM.
Детальнішерешение частых проблем колл-центров
З якими проблемами доведеться зіткнутися, якщо ви – керівник контакт-центру, як грамотно врегулювати конфлікт, методи вирішення та поради.
ДетальнішеНовини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!
ДетальнішеДетально про всі режими автообдзвоню сервісу для контактних центрів Окі-Токі. Читайте у нашому блозі прямо зараз!
Детальнішекак повысить эффективность работы колл-центра
Як покращити роботу кол-центру, збільшити його ефективність, найважливіші моменти, методи, корисні поради.
ДетальнішеНовости Оки-Токи июнь-июль 2020
Новини Оки-Токі за червень-липень 2020: оптимізація роботи сервісу, перероблений зовнішній вигляд звітів, нові ціни. Читайте дайджест!
ДетальнішеСкільки вихідних дзвінків повинен робити оператор
Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?
ДетальнішеОтчеты Оки-Токи
У Окі-Токі багато різних звітів, і зараз ми розповімо про інструменти, які спрощують роботу з ними.
Детальніше