Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярное
search
10.03.2021
Дайджест новин Оки-Токи за січень-лютий 2021
У січні-лютому 2021 року ми продовжили роботу над поліпшенням існуючих інструментів Оки-Токі та додали новий – Датаміксер. Дізнайтеся більше в дайджесті!
02.03.2021
Оцінка дзвінків операторів – інструмент Окі-Токі
Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!
11.02.2021
Скільки операторів потрібно вашому контакт-центру?
Скільки потрібно операторів для вашого колл-центру? Зручний чек-аркуш, який допоможе це розрахувати.
15.01.2021
Які інтеграції з Google у Окі-Токі
Окі-Токі має інтеграцію з сервісами Google: G Drive, Google Лист та Google аутентифікацією.
24.12.2020
Найяскравіші оновлення 2020 року!
Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи за 2020 рік!
22.12.2020
Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?
Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!
17.12.2020
Що може показати звіт по дзвінкам
Як звіт по дзвінках допоможе в роботі хмарного сервісу Оки-Токи для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
08.12.2020
Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора
Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.
08.12.2020
Серія відео "Що робити": Робота з правами користувача
У цьому відео ми розкажемо, як працювати з правами користувача в сервісі для контакт-центрів Окі-Токі, відстежувати його дії та виключати.
08.12.2020
Серія відео «Що робити»: Не працюють кнопки в опермісті
Відеоінструкція, як діяти, якщо не працюють кнопки утримання, переадресація, конференція, завершення.