Блог ОКІ-ТОКІ

Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!

Блог

search

Дайджест новостей за май 2020

Дайджест новостей за май 2020

19.06.2020 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Новини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!

Детальніше
Инструкция по импорту контактов в CRM Оки-Токи

Инструкция по импорту контактов в CRM Оки-Токи

17.06.2020 Інструкція з імпорту контактів у CRM

Як створити імпорт контактів в CRM для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи, завантаження бази.

Детальніше
Автоматический анализ разговоров в колл-центре

Автоматический анализ разговоров в колл-центре

08.06.2020 Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

15.05.2020 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!

Детальніше
Браузер не видит микрофон оператора колл-центра

Браузер не видит микрофон оператора колл-центра

06.05.2020 Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!

Детальніше
Дайджест новин Оки-Токи за березень 2020 року

Дайджест новин Оки-Токи за березень 2020 року

15.04.2020 Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Новини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!

Детальніше
Як виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик

Як виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик

13.04.2020 Як виміряти показники ефективності кол центру?

6 метрик (KPI), які допоможуть вам краще оцінити ефективність роботи менеджерів та операторів колл-центру.

Детальніше
Три ідеї для керування операторами колл-центру на дому

Три ідеї для керування операторами колл-центру на дому

27.03.2020 Управління операторами КЦ віддалено: плинність кадрів та дисципліна

Як налаштувати керування операторами вдома, як підтримувати дисципліну віддалених операторів, щоб уникнути прогулів-запізнень.

Детальніше
27.03.2020 Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи

Чи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.

Детальніше
ошибки колл-центра

ошибки колл-центра

23.03.2020 9 помилок у звітності контакт-центру

Яких помилок варто уникати в звітності кол-центра, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.

Детальніше

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних