Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Дайджест новостей за май 2020
Новини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!
ДетальнішеИнструкция по импорту контактов в CRM Оки-Токи
Як створити імпорт контактів в CRM для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи, завантаження бази.
ДетальнішеАвтоматический анализ разговоров в колл-центре
П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
ДетальнішеДайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року
Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!
ДетальнішеБраузер не видит микрофон оператора колл-центра
Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!
ДетальнішеДайджест новин Оки-Токи за березень 2020 року
Новини Оки-Токи за березень 2020: ручне завантаження в хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!
ДетальнішеЯк виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик
6 метрик (KPI), які допоможуть вам краще оцінити ефективність роботи менеджерів та операторів колл-центру.
ДетальнішеТри ідеї для керування операторами колл-центру на дому
Як налаштувати керування операторами вдома, як підтримувати дисципліну віддалених операторів, щоб уникнути прогулів-запізнень.
ДетальнішеЧи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.
Детальнішеошибки колл-центра
Яких помилок варто уникати в звітності кол-центра, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.
Детальніше