30.07.2022

Сценарій-опитувач або анкета для опитування (CATI) досліджень

Анкета для опитування (CATI) – лінійний скрипт для інтерв'ю. Найчастіше використовується у соцопитуваннях, оцінці якості послуг чи програмах лояльності.

Анкета для опроса CATI - пример

Анкета для опроса CATI - пример

Анкета для опитування CATI – найпростіший тип скриптів, який використовує в основному лінійний сценарій інтерв’ю. Найчастіше використовується у соціологічних опитуваннях, системі оцінки якості послуг чи програмах лояльності.

Ми, в Окі-Токі, вважаємо, що для таких проектів живі оператори не потрібні. Штучний інтелект давно зростав до таких завдань, знімаючи всі обмеження інтенсивності — йому все одно проводити одночасно два інтерв’ю або сотню. І у нас є продукт для цього – Автооператор або Голосовий бот .

 

Області застосування

Соціологічне, споживче, експертне та інші типи опитування; Оцінка якості обслуговування;

 

Приклад анкети

Скрипт для опитування краще створювати індивідуально під проект, оскільки в залежності від цілей змінюється порядок та структура питань та відповідей.

Зазвичай опитування можна поділити на 4 етапи:

  • Знайомство;
  • Збір персональних даних;
  • Список коротких питань;
  • Подяка за участь та завершення комунікації.

Приклад шаблону для імпорту з Google docs доступний за цим посиланням . Також варто врахувати, що немає універсального скрипта для вхідної лінії. У будь-якому випадку потрібно адаптувати шаблон під себе.

Створюйте сценарій у Google docs або MsWord та імпортуйте запитання до Окі-Токі .

Незалежно від походження виконавця, скрипт не відрізняється особливим набором інструментів (він може бути використаний для операторів та для робота без істотних змін).

Корисні можливості CRM Окі-Токі: анкета для опитування (CATI)

  • API передачі даних у зовнішню систему (наприклад 1С, Bitrix24, AmoCRM чи власна CRM компанії);
  • Автообдзвоні (запланувати дзвінок на інший час);
  • Поля для введення даних (введення вільного тексту відповіді можна автоматично підтягнути в поле контакту. Наприклад, введення даних про клієнта або параметри угоди, що обговорюється);
  • Квотування анкет (Використовується у проектах, де мета обдзвонення полягає над обробці бази, а зборі потрібної кількості анкет, які підходять під критерії опитування)
  • Липкість (умовна прив’язка відповідального до клієнта);
  • Унікальність бази CRM (Проста, але ефективна система контролю дублікатів дозволить оновлювати та актуалізувати базу даних за API та масовою операцією);
  • Управління дзвінком (Утримання, конференція, переадресація).

Якщо ви перший раз у нас сайті – подивіться серію коротких відео про скрипти Окі-Токітут .

Тут ви можете зареєструватися та вивчити готові шаблони сценаріїв.

Оцініть новину:

Читайте також

Четвер Вересень 8, 2022 Тикет-система: як Окі-Токі обробляє тикет клієнта

Як у Окі-Токі застосовується тикет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI техпідтримки.

Детальніше
Як виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик

Як виміряти ефективність оператора: 6 головних метрик

Понеділок Квітень 13, 2020 Як виміряти показники ефективності кол центру?

6 метрик (KPI), які допоможуть вам краще оцінити ефективність роботи менеджерів та операторів колл-центру.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних