Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.12.2023
How to choose call center software? 9 questions when choosing CCaaS
Як правильно вибрати програмне забезпечення для колл-центру, що таке CCaaS, потрібні функції та інтеграції, безпека і техпідтримка.

Оцініть новину:
Читайте також
Середа Січень 29, 2020
Як відкрити колл-центр з нуля?
Як створити кол-центр з нуля, на що звернути увагу, які деталі врахувати, яке рішення дає ОКІ-TOKІ.
Детальніше
Вівторок Червень 13, 2023
Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі
Як за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.
Детальніше