Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.12.2023
How to choose call center software? 9 questions when choosing CCaaS
Як правильно вибрати програмне забезпечення для колл-центру, що таке CCaaS, потрібні функції та інтеграції, безпека і техпідтримка.
Оцініть новину:
Читайте також
П'ятниця Березень 12, 2021
Огляд показників Customer Effort Score
Які показники допоможуть оцінити customer effort score (клієнтський досвід). Як впровадити їх у роботу колл-центра!
Детальніше
П'ятниця Жовтень 15, 2021
Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021
Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!
Детальніше