Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU”, “ES і “TR”.
21.12.2023
How to choose call center software? 9 questions when choosing CCaaS
Як правильно вибрати програмне забезпечення для колл-центру, що таке CCaaS, потрібні функції та інтеграції, безпека і техпідтримка.

Оцініть новину:
Читайте також

П'ятниця Лютий 18, 2022
Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов
П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.
Детальніше
Четвер Травень 18, 2023
Сценарій-Опитувальник або Анкета для Опитування (Cati) Досліджень
Анкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.
Детальніше