Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
search
Должностная инструкция супервайзера колл-центра
Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.
ДетальнішеКак пополнить баланс Оки-Токи?
Інструкція: як поповнити баланс хмарного сервісу Окі-Токі.
ДетальнішеWhite Label в облаках
Переробіть Оки-Токи під себе за допомогою концепції White Label: власний дизайн і web-адреса, корпоративна пошта і VPN-сервіс.
ДетальнішеКак создать скрипты продаж из документов Google Docs
Дізнайтеся простий спосіб створення сценаріїв продажу з документів Google Docs у системі Окі-Токі. Збільшіть свої продажі зараз!
Детальнішесколько операторов нужно в колл-центр
Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.
ДетальнішеВнешний вид простого скрипта продаж
Скрипт продажів – найпопулярніший тип сценаріїв, який використовують телемагазини, СРА мережі, мікрофінансові, колекторські компанії та ін.
ДетальнішеТоп 10 Стратегий Маршрутизации Вызовов
Дізнайтеся, яка стратегія маршрутизації дзвінків підходить вашій компанії! Сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.
ДетальнішеКак создать сценарий диалога с клиентом?
Детальна інструкція, як налаштувати сценарій діалогу в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.
ДетальнішеВсе, что вам нужно знать о SIP-номерах: Как купить и где использовать
Як вибрати сип-телефонію? Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття ознайомиться з найпопулярнішими провайдерами на ринку.
ДетальнішеЧто такое FCR: Методология измерения First Call Resolution
Що таке First Call Resolution і наскільки він важливий для колл-центру, навіщо потрібен і як розрахувати.
Детальніше