18.01.2016

Що потрібно для підключення SIP-номера до кол-центру

Підключення SIP-номера до центру контакту в системі Окі-Токі. SIP-реєстрація. Як контролювати підключення (реєстрацію)

Що потрібно для підключення SIP-номера до кол-центру

Доброго ранку! Хочемо потестити ще одного оператора зв'язку, що нам від них потрібно, щоб підключити? Зверніться в техпідтримку якщо у вас виникли сумніви і ми вам допоможемо. Існує два основних підключення.

За реєстрацією (SIP Register)

При цьому способі від оператора зв'язку необхідні: логін, пароль та адреса для підключення до їх сервера.

Транком (SIP Trunk)

В цьому випадку:

  1. Від оператора зв'язку вимагається ip адреса та АВН номер для унікальної авторизації у них на сервері.
  2. Оператору зв'язку необхідно повідомити адреси наших серверів: 46.4.36.194.

Попередження про обмеження надійності

При використанні підключення типу транк, використовується підключення між фіксованими IP адресами, системи Окі-Токі та оператором зв'язку, що погано для створення безвідмовної системи. Система Окі-Токі автоматично переводить підключення між своїми серверами у разі перевантаження або відмови одного з них, що неможливо при підключенні транком. Іноді, тобто. рідко, оператор зв'язку може організувати транк з кількома серверами, запитайте про це оператора – може вам пощастить.

Як контролювати підключення (реєстрацію)?

У нас в системі, якщо використовувати підключення типу sip-реєстрація, можна отримувати повідомлення на пошту про обрив з'єднання з оператором зв'язку та візуально бачити стан з'єднання, чого немає при з'єднанні типу транк і можна бачити історію реєстрацій (підключень) у звіті Реєстрації.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Квітень 22, 2019 Іменні завдання callback, або липкий колбек

Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.

Детальніше
photo
Понеділок Вересень 18, 2023 Топ 10 стратегій маршрутизації викликів

Дізнайтеся, яка стратегія маршрутизації дзвінків підходить вашій компанії! Сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше