Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окi-Токi. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярне
search
23.01.2020
Автоматичний дзвінок боржникам: Як автоматизувати дзвінки боржникам?
У цій статті ми розповімо, чому краще відмовитись від ручного дзвінка боржникам і які інструменти колл-центру допоможуть автоматизувати процес.
25.12.2019
Google sheets та звіти колл-центру
Як подружити Google sheets та звіти колл-центру в Оki-Tokі, як вивантажити потрібні дані з звітів Оki-Tokі.
11.11.2019
Дайджест новин Окі-Токі за жовтень 2019
Новини Оки-Токи за жовтень 2019 року: Рефакторинг черг та автообдзвонів, папки аудіозаписів проектів, спрощене підключення номера. Дізнайтеся більше у дайджесті!
06.11.2019
Показники аналізу роботи кол-центру – KPI
Які показники роботи кол-центру є ключовими? Як моніторити KPI контакт-центру?
08.10.2019
Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019
Новини Оки-Токи за вересень 2019 року: рапорти, оновлений storage, рефакторинг звітів SEC & FIN, користувацькі рінгтони при виклику. Дізнайтеся більше!
06.09.2019
Дайджест новин Окі-Токі за серпень 2019
У серпні ми підготували для вас блок статей-посібників, новий імпорт користувачів Оки-Токи та оновлення серверів БД. Дізнайтеся більше у дайджесті!
16.08.2019
Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019
У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!
16.08.2019
Автоінформатор з голосовим повідомленням, натискання кнопки.
Що таке автоінформатор, як його налаштувати і яку користь колл-центру він приносить. Голосове повідомлення або натискання кнопки.
07.07.2019
Дайджест новин Окі-Токі за червень 2019
У червні ми підготували для користувачів декілька помітних інструкцій, переглянули розрахунок вартості розпізнавання голосу та замінили наш перший сервер. Детальніше у дайджесті!
29.06.2019
Маршрутизація SMS: СМС шлюз для сайту
3 кроки, які допоможуть створити маршрут та відправити своє перше SMS у сервісі Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.