10.03.2021

Дайджест новин Оки-Токи за січень-лютий 2021

У січні-лютому 2021 року ми продовжили роботу над поліпшенням існуючих інструментів Оки-Токі та додали новий – Датаміксер. Дізнайтеся більше в дайджесті!

Дайджест новин Оки-Токи за січень-лютий 2021

Особливі правила для автообдзвонів 

Потрібно зробити більше спроб в перший день розміщення заявки або ви хочете створити спеціальні правила для вихідних днів? Налагоджуйте інтенсивність дзвінків для днів тижня або з урахуванням “віку” задачі. Більше про це можна прочитати тут.

Оцінка роботи операторів

Ми реалізували середовище з повним циклом для оцінки роботи операторів: створіть чек-лист для оцінки якості обслуговування, підготуйте план перевірки і призначте відповідальних. Після перевірки результати по категоріях і питанням чек-листа, по операторам і їх групам будуть доступні в звітах. Детально в нашій замітці.

Оцінка роботи оператора в Окі-Токі

Датаміксер вступає в BETA! 

Якщо коротко – це інструмент, що дозволяє зібрати інформацію по проєкту з усієї системи, вивантажуючи лише ті дані, які Ви в ньому хочете бачити. Звіт давно просили, але змогли його реалізувати тільки зараз. Дуже можливо, що найближчим часом він стане найважливішим вашим звітом, зсунувши з п’єдесталу “Журнал дзвінків”.  Дізнайтеся більше тут.

Голосова аналітика та “караоке”

Ми продовжуємо поглиблюватися в можливості обробки та розпізнавання мови. Цього разу ми розширили стенограму спеціальними тригерами, які допоможуть знаходити в тексті нецензурну лексику, паузи та перерви. В майбутньому можемо також виявляти тематику висловлювань, але поки що ми цього не робимо, оскільки поки не придумали корисного застосування для цього. Ми теж додали до стенограми підсвічування тексту, що відтворюється.

Голосова аналітика Окі-Токі

Категорії звернень та впровадження роботів у обробку тікетів

Наши клієнти, які зверталися до системи тікетів востаннє, могли помітити при створенні тікета вибір категорії звернення. Це важливе оновлення для нас, хоча з першого погляду воно і не може здатися таким. На основі вибраних категорій ми збираємо дані про вузькі місця в системі, на які потрібно зосередити більше уваги, ніж на решту. Також, категорії найближчим часом будуть забезпечені корисними керівництвами для самостійного аналізу та усунення – відеоролики, посібники та швидкі поради. Ідея Окі-Токі полягає в тому, що наш клієнт сам може розібратися в проблемах чи помилках компанії, адже в 90% випадків працівник технічної підтримки використовує ті самі інструменти, які доступні адміністратору компанії. 

Оновлення тікетів в Окі-Токі

Поля контактів в CRM 

Ми в процесі перенесення решти функціоналу CRM зі старого інтерфейсу в новий. Зараз ми перенесли керування полями контактів в CRM, і крім створення та архівації, ми підключили управління відображенням полів залежно від проекту. 

Створити сценарій розмови через google docs? – Легко!

Ми в Окі-Токі намагаємося спростити багато процесів і зараз сценарії CRM можна створювати використовуючи інтерфейс google docs. Для визначення різних функцій сценарію можна використовувати нашу інструкцію щодо форматування та завантаження документа.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Червень 8, 2020 Автоматичний аналіз дзвінків та телефонних розмов

П’ять основних прикладів використання мовної аналітики в сервісі Оки-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Детальніше
photo
Середа Травень 6, 2020 Браузер не бачить мікрофон: Як увімкнути мікрофон в браузері?

Що робити, якщо браузер не бачить “мікрофон” на комп’ютері у оператора колл-центра? Способи вирішення у статті!

Детальніше