05.07.2021

Дайджест новин Окі-Токі за травень-червень 2021

Читайте прямо зараз про головні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!

Дайджест новин Окі-Токі за травень-червень 2021

Корисні графіки для адмінів/супервізорів в опермісті!

До операторського місця додали 4 віджети з основними показниками роботи контакт-центру

  • Дані про роботу всього КЦ
  • Показники роботи роботи проектів
  • Індикатори роботи черг та автообдзвонів.

Доступ до віджетів визначатиметься окремим правом (є у супервізорів та адмінів), вони відображають миттєві дані (деякі посекундно, інші щохвилини), частота оновлення – кожні 5 сек, тривалість зберігання даних – до 3 місяців;

\"Графіки

Отримуйте бонусні кошти при поповненні

Тепер Окі-Токі заохочує поповнення на великі суми.

  • від 1000 € – бонус 100 €;
  • від 2000 € – бонус 250 €;
  • від 3000 € – бонус 400 €.

Бонусні засоби автоматично зараховуються на рахунок разом із основною сумою поповнення.

Завершили перший етап ревізії ролей

Зміни відбулися у списку прав – їх стало помітно менше:

  • Об'єднані права типу Редагування (зміна)/Створення/Видалення в єдине право “Управління” у всіх розділах (Користувачі, черги тощо)
  • Повний список прав на звіти захований під кат для зменшення висоти сторінки

Також були прибрані дублюючі/неробочі права, секції відсортовані за алфавітом і переміщені до секцій, що відповідають поточному меню в адміністративному інтерфейсі. Список ролей буде оновлено найближчими тижнями:)

Зміна журналу роботи автообдзвону

Ми покращили журнал автообдзвону – він став зручнішим та функціональнішим:

  • Клікабельні функції з вмістом відзначені жирним шрифтом.
  • Назви статусів стали інтуїтивно зрозумілими.

Вже можна і потрібно користуватися 🙂

Зміна меню керування користувачем

Перебрано меню настройок профілю користувачів. З головного:

  • Прибрали неробочі функції та параметри;
  • Перебрали код прав та доступів користувачів, тепер під капотом повний порядок;
  • Перезбирали каталог і розкидали за його категоріями відповідні параметри, щоб підвищити інтуїтивність пошуку потрібного налаштування (все, що пов'язано зі зв'язком, тепер знаходиться у вкладці зв'язок тощо);

\"меню

  • Тепер налаштування користувача в конкретній компанії та налаштування поза компанією візуально відокремлені (Редагувати глобальні налаштування можна лише з рідної компанії користувача).

\"Налаштування

Крім цього, ми спростили управління API-ключом у налаштуваннях користувача:

  • Тепер користувачам не потрібно видавати спеціальні права, щоб ті могли згенерувати API-ключ: Адміністратор може самостійно згенерувати API-ключ користувачу;
  • Права з API-ключ користувача тепер пов'язані з роллю користувача: оператор, використовуючи свій ключ обмежений своєю роллю.

Альфа тестування голосового чата

Ми готуємо робота на заміну оператору. Його поле діяльності – нескладні діалоги для опитувань (оцінка якості, маркетинг), холодні дзвінки та робота з замовленнями, що повторюються (вода, обіди тощо). Щоб почати його використовувати, віддайте йому сценарій розмови з невеликими доробками. На сьогодні голосовий бот має такі навички:

  • Робота з single & multiselect питаннями
  • Кубик "Автооператор" у сценарії дзвінка
  • Визначення чисел, імен та дат
  • Робота з FAQ
  • Механізм уточнення відповіді та повторного питання.
  • Механізм "Коли вам зручніше передзвонити?"
  • Метрики для оцінки діалогу

Ми продовжуємо працювати з роботом, роблячи його кмітливішим. Якщо вам це цікаво – напишіть у нашу ТП “Хочу робота!” та йдіть у відпустку.

\"голосовий

Перероблено інтерфейс редактора сценарію розмов

Ми повністю змінили візуальний бік редактора “сценаріїв розмови”. Дещо з нутрощів:

  • Кнопка додавання відповіді тепер перебуває у шапці питання, поруч із іншими кнопками управління питанням;
  • Також, налаштування запитання та відповіді тепер відкриваються на кліку на назву.
  • Кнопки керування та інформативні іконки тепер менш помітні і не "вантажать" інтерфейс і ховаються, коли не потрібні;
  • Перероблено текстовий редактор у налаштуваннях запитання та відповіді. Прибрано зайве/неробоче, а інтерфейс став зрозумілим та компактним.

Ви вже зараз можете самі оцінити новий редактор, він вже доступний для всіх компаній.

\"Інтерфейс

Ми додаємо новий домен

Ми купили ще один домен oki-toki.cloud та поступово замінимо наш домен для поштового розсилання info@oki-toki.net на info@oki-toki.cloud. Не забудьте додати його у винятки та повідомити своїх технічних фахівців про зміну.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Серпень 13, 2021 Створюємо аутсорсинговий контакт-центр: перші кроки (Частина 2)

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр та не прогоріти. Покроковий план дій вже у блозі Окі-Токі.

Детальніше
photo
П'ятниця Березень 27, 2020 Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи

Чи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних