Корисні графіки для адмінів/супервізорів в опермісті!
До операторського місця додали 4 віджети з основними показниками роботи контакт-центру
- Дані про роботу всього КЦ
- Показники роботи роботи проектів
- Індикатори роботи черг та автообдзвонів.
Доступ до віджетів визначатиметься окремим правом (є у супервізорів та адмінів), вони відображають миттєві дані (деякі посекундно, інші щохвилини), частота оновлення – кожні 5 сек, тривалість зберігання даних – до 3 місяців;
Отримуйте бонусні кошти при поповненні
Тепер Окі-Токі заохочує поповнення на великі суми.
- від 1000 € – бонус 100 €;
- від 2000 € – бонус 250 €;
- від 3000 € – бонус 400 €.
Бонусні засоби автоматично зараховуються на рахунок разом із основною сумою поповнення.
Завершили перший етап ревізії ролей
Зміни відбулися у списку прав – їх стало помітно менше:
- Об'єднані права типу Редагування (зміна)/Створення/Видалення в єдине право “Управління” у всіх розділах (Користувачі, черги тощо)
- Повний список прав на звіти захований під кат для зменшення висоти сторінки
Також були прибрані дублюючі/неробочі права, секції відсортовані за алфавітом і переміщені до секцій, що відповідають поточному меню в адміністративному інтерфейсі. Список ролей буде оновлено найближчими тижнями:)
Зміна журналу роботи автообдзвону
Ми покращили журнал автообдзвону – він став зручнішим та функціональнішим:
- Клікабельні функції з вмістом відзначені жирним шрифтом.
- Назви статусів стали інтуїтивно зрозумілими.
Вже можна і потрібно користуватися 🙂
Зміна меню керування користувачем
Перебрано меню настройок профілю користувачів. З головного:
- Прибрали неробочі функції та параметри;
- Перебрали код прав та доступів користувачів, тепер під капотом повний порядок;
- Перезбирали каталог і розкидали за його категоріями відповідні параметри, щоб підвищити інтуїтивність пошуку потрібного налаштування (все, що пов'язано зі зв'язком, тепер знаходиться у вкладці зв'язок тощо);
- Тепер налаштування користувача в конкретній компанії та налаштування поза компанією візуально відокремлені (Редагувати глобальні налаштування можна лише з рідної компанії користувача).
Крім цього, ми спростили управління API-ключом у налаштуваннях користувача:
- Тепер користувачам не потрібно видавати спеціальні права, щоб ті могли згенерувати API-ключ: Адміністратор може самостійно згенерувати API-ключ користувачу;
- Права з API-ключ користувача тепер пов'язані з роллю користувача: оператор, використовуючи свій ключ обмежений своєю роллю.
Альфа тестування голосового чата
Ми готуємо робота на заміну оператору. Його поле діяльності – нескладні діалоги для опитувань (оцінка якості, маркетинг), холодні дзвінки та робота з замовленнями, що повторюються (вода, обіди тощо). Щоб почати його використовувати, віддайте йому сценарій розмови з невеликими доробками. На сьогодні голосовий бот має такі навички:
- Робота з single & multiselect питаннями
- Кубик "Автооператор" у сценарії дзвінка
- Визначення чисел, імен та дат
- Робота з FAQ
- Механізм уточнення відповіді та повторного питання.
- Механізм "Коли вам зручніше передзвонити?"
- Метрики для оцінки діалогу
Ми продовжуємо працювати з роботом, роблячи його кмітливішим. Якщо вам це цікаво – напишіть у нашу ТП “Хочу робота!” та йдіть у відпустку.
Перероблено інтерфейс редактора сценарію розмов
Ми повністю змінили візуальний бік редактора “сценаріїв розмови”. Дещо з нутрощів:
- Кнопка додавання відповіді тепер перебуває у шапці питання, поруч із іншими кнопками управління питанням;
- Також, налаштування запитання та відповіді тепер відкриваються на кліку на назву.
- Кнопки керування та інформативні іконки тепер менш помітні і не "вантажать" інтерфейс і ховаються, коли не потрібні;
- Перероблено текстовий редактор у налаштуваннях запитання та відповіді. Прибрано зайве/неробоче, а інтерфейс став зрозумілим та компактним.
Ви вже зараз можете самі оцінити новий редактор, він вже доступний для всіх компаній.
Ми додаємо новий домен
Ми купили ще один домен oki-toki.cloud та поступово замінимо наш домен для поштового розсилання info@oki-toki.net на info@oki-toki.cloud. Не забудьте додати його у винятки та повідомити своїх технічних фахівців про зміну.