05.07.2021

Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021

Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!

Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021

Корисні діаграми для адмінів/супервайзерів в опермісці!

До операторського місця додали 4 віджети з основними показниками роботи контакт-центру

  • Дані про роботу всього КЦ
  • Показники роботи проектів
  • Індикатори роботи черг і автообдзвонів.

Доступ до віджетів буде визначатися окремим правом (є у супервайзерів і адмінів), вони відображають миттєві дані (деякі посекундно, інші поминуто), частота оновлення – кожні 5 сек, тривалість зберігання даних – до 3 місяців;

Діаграми для супервайзерів Оки-Токи

Отримуйте бонусні кошти при поповненні

Тепер Оки-Токи заохочує поповнення на великі суми. 

  • від 1000€ – бонус 100€;
  • від 2000€ – бонус 250€;
  • від 3000€ – бонус 400€.

Бонусні кошти автоматично зараховуються на рахунок разом з основною сумою поповнення.

Завершили перший етап ревізії ролей

Зміни відбулися в списку прав – їх стало помітно менше:

  • Права типу Редагування (зміна)/Створення/Видалення об’єднані в єдине право “Управління” в усіх зустрічних розділах (Користувачі, черги тощо)
  • Повний список прав на звіти ховається під “кат” для зменшення висоти сторінки 

Також, були видалені дублюючі/неробочі права, секції відсортовані за алфавітом і переміщені в розділи, відповідні поточному меню в адміністративному інтерфейсі. Список ролей буде оновлено протягом найближчих тижнів:)

Зміна журналу роботи автодзвінка

Ми покращили журнал автодзвінка – він став зручнішим і функціональнішим:

  • Клікабельні функції з вмістом тепер позначені жирним шрифтом. 
  • Назви статусів стали інтуітивно зрозумілими.

Вже можна і потрібно користуватися 🙂 

Зміна меню управління користувачем

Переглянуто меню налаштувань профілю користувачів. Із головного:

  • Прибрали непрацюючі функції та параметри;
  • Перебрали коди прав та доступів користувачів, тепер “під капотом” повний порядок;
  • Перебудували каталог та розкидали по його категоріях відповідні параметри, щоб підвищити інтуітивність пошуку потрібного налаштування (все, що пов’язано із зв’язком тепер знаходиться во вкладці зв’язок і так далі);

меню управління користувачем Оки-Токи

  • Тепер налаштування користувача в конкретній компанії та налаштування поза компаніями візуально розділені (Редагувати глобальні налаштування можна лише з рідної компанії користувача).

Налаштування користувача Оки-Токи

Крім цього, ми спростили управління API-ключем в налаштуваннях користувача:

  • Тепер користувачам не потрібно видаляти спеціальні права, щоб вони могли собі генерувати API-ключ: Адміністратор може самостійно згенерувати API-ключ користувачу;
  • Права по API-ключу користувачів тепер зв’язані з роллю користувача: оператор, використовуючи свій ключ обмежений своєю роллю.

Альфа тестування голосового чатбота

Ми готуємо робота на зміну оператору. Його сфера діяльності – некомпліковані діалоги для опитувань (оцінка якості, маркетинг), холодні дзвінки та робота з повторюваними замовленнями (вода, обіди тощо). Щоб почати його використовувати, передайте йому ваш сценарій розмови з невеликими вдосконаленнями. Наразі голосовий бот володіє наступними навичками:

  • Робота з одиночними та багатовибірними питаннями
  • Блок “Автооператор” в сценарії дзвінка
  • Визначення чисел, імен та дат
  • Робота з FAQ 
  • Механізм уточнення відповіді та повторного запитання.
  • Механізм “Коли вам зручніше передзвонити?”
  • Метрики для оцінювання діалогу

Ми продовжуємо працювати над роботом, роблячи його спритнішим. Якщо вас це цікавить – напишіть до нашої служби підтримки “Хочу робота!” та ідіть у відпустку. 

голосовий чат-бот Оки-Токи

Перероблено інтерфейс редактора сценаріїв розмов

Ми повністю змінили візуальну сторону редактора “сценаріїв розмов”. Ось що змінилось всередині:

  • Кнопка додавання відповіді тепер знаходиться в заголовку питання, поряд з іншими кнопками управління питанням;
  • Також, налаштування питання та відповіді тепер відкриваються за кліком на назву. 
  • Кнопки управління та інформативні іконки тепер менш кричущі та не “завантажують” інтерфейс та ховаються, коли не потрібні;
  • Перероблено текстовий редактор в налаштуваннях питання та відповіді. Забрано зайве/неробоче, а інтерфейс став зрозумілим та компактним.

Ви вже зараз можете самі оцінити новий редактор, він вже доступний для всіх компаній.

Інтерфейс редактора сценарію розмов

Ми додаємо новий домен

Ми купили ще один домен oki-toki.cloud і поступово замінимо наш домен для поштової розсилки  info@oki-toki.net на info@oki-toki.cloud. Не забудьте додати його до винятків та повідомити своїм технічним спеціалістам про зміну.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Травень 16, 2023 Голосове Меню (IVR) в Окі-Токі

Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Оки-Токи, які функції виконує в колл-центрі та можливості використання.

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 19, 2023 Створення гарячої лінії з нуля

Як створити гарячу лінію в Оки-Токи з нуля: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше