12.09.2021

Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року

Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.

Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року

Зміни операторів

Тепер контроль за дотриманням графіка роботи можна довірити Окі-Токі! Створюйте графіки роботи, слідкуйте за прогулами операторів, їхнім запізненням або втечею з роботи. За інформацію про порушення змін відповідає лічильник KPI та звіт про зміни.

Квоти в новому інтерфейсі

Ми перенесли в новий інтерфейс черговий інструмент CRM – квоти, які чудово підходять для проектів аутсорсингових кол-центрів. Задайте параметри CATI дослідження і кількість потрібних анкет, а ми прослідкуємо за ходом дослідження і повідомимо операторам при досягненні ліміту. А незабаром очікуємо звіт про заповнення кошторису.

Переробка дисциплінарного контролю в Окі-Токі

Ми вирішили відмовитися від застарілого механізму дисциплінарного контролю операторів і перенести все в лічильник KPI:

  • Всі існуючі на сьогоднішній день дисциплінарні нормативи додані в лічильник KPI;
  • Вкладка “Дисциплінарні ліміти” в налаштуваннях черги буде скасована, а деякі її елементи, які не є нормативами (контроль присутності, час РСР і тд) будуть перенесені в відповідні розділи в налаштуваннях черги;
  • Звіт про дисципліну буде заморожений, а через кілька місяців буде видалений. Про це ми попередимо заздалегідь.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Жовтень 29, 2020 Поради керівнику контакт-центру: поширені проблеми в КЦ

З якими проблемами доведеться зіткнутися, якщо ви – керівник контакт-центру, як грамотно врегулювати конфлікт, методи вирішення та поради.

Детальніше
photo
Четвер Січень 23, 2020 Автоматичний дзвінок боржникам: Як автоматизувати дзвінки боржникам?

У цій статті ми розповімо, чому краще відмовитись від ручного дзвінка боржникам і які інструменти колл-центру допоможуть автоматизувати процес.

Детальніше