12.09.2021

Дайджест новин Окі-Токі за липень-серпень 2021

Читайте зараз про нові інструменти сервісу Окі-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.

Дайджест новин Окі-Токі за липень-серпень 2021

Зміни операторів

Тепер контроль за дотриманням графіка роботи можна довірити Окі-Токі ! Створюйте графіки роботи, стежте за прогулами операторів, їх запізненням чи втечею з роботи. За інформацію про порушення змін відповідає лічильник KPI та рапорт про зміни.

Квоти у новому інтерфейсі

Ми перенесли до нового інтерфейсу черговий інструмент CRM – квоти, які чудово підходять під проекти аутсорсингових кол-центрів. Задайте параметри CATI дослідження та кількість необхідних анкет, а ми простежимо за ходом дослідження і повідомимо операторів при досягненні ліміту. А незабаром чекаємо на рапорт про заповнення кошторисів.

\"Квоти

Переробка дисциплінарного контролю в Окі-Токі

Ми вирішили відмовитися від застарілого механізму дисциплінарного контролю операторів та перенести все в лічильник KPI:

  • Усі дисциплінарні нормативи, що існують на даний момент, додані в лічильник KPI;
  • Вкладку “Дисциплінарні ліміти” у налаштуваннях черги буде скасовано, а деякі її елементи, що не є нормативами (контроль присутності, час РСР тощо) будуть перенесені до відповідних розділів у налаштуваннях черги;
  • Звіт про дисципліну буде заморожено, а за кілька місяців буде видалено. Про це ми попередимо заздалегідь.

\"Переробка

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Квітень 13, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.1

Як виглядає адаптація операторів та менеджерів з продажу у кол-центрі?

Детальніше
photo
Середа Лютий 26, 2020 Передиктивний обдзвон. Як працює та як підключити

Як працює передиктивний обдзвон і чим він може бути корисним для вашого бізнесу. Де застосовується передиктивний обдзвон, наскільки ефективний

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних