16.08.2019

Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

Авторизація через соцмережі

Ми завершили роботу над додатковими способами авторизації — інтеграцією з соцмережами Facebook і VK. Зараз працюємо над інтеграцією з Google mail. Тепер користувач може прив’язати до свого профілю соцмережу і надалі авторизуватися в один клік. Прив’язати соцмережу можна в налаштуваннях свого профілю Оки-Токі, а кнопки авторизації знаходяться під формою введення логіна та паролю. Надалі плануємо розвивати напрямок взаємодії з Оки-Токі за допомогою соціальних мереж, пропонуйте свої ідеї та слідкуйте за новинами!

Нове керування завданнями в автодзвінках

Реалізована складна та фільтрація завдань в автодзвінку. Якщо раніше можливості фільтрації були обмежені вибором періоду запланованого часу наступного дзвінка і фільтру по номеру телефону, то тепер ви також можете фільтрувати по відповідальному користувачу, по часовому поясу, по номеру імпорту і т.д.

Нова гнучкість — нові можливості управління завданнями!

 

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Липень 7, 2023 Що таке FCR: Методологія вимірювання First Call Resolution

Що таке First Call Resolution і наскільки він важливий для колл-центру, навіщо потрібен і як розрахувати.

Детальніше
photo
Середа Червень 7, 2023 Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше