16.08.2019

Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

Авторизація через соцмережі

 

Ми завершили роботу над додатковими способами авторизації — інтеграцією з соцмережами Facebook і VK. Зараз працюємо над інтеграцією з Google mail. Тепер користувач може прив’язати до свого профілю соцмережу і в подальшому авторизуватися в один клік. Прив’язати соцмережу можна в налаштуваннях свого профілю Оки-Токі, а кнопки авторизації знаходяться під формою введення логіна та паролю. В подальшому плануємо розвивати напрямок взаємодії з Оки-Токі за допомогою соціальних мереж, пропонуйте свої ідеї та слідкуйте за новинами!

інтеграція Оки-Токі з соцмережами Facebook і VK

інтеграція Оки-Токі з соцмережами Facebook і VK

 

Нове керування завданнями в автодзвінках

 

Реалізована складна та фільтрація завдань в автодзвінку. Якщо раніше можливості фільтрації були обмежені вибором періоду запланованого часу наступного дзвінка і фільтру по номеру телефону, то тепер ви також можете фільтрувати по відповідальному користувачу, по часовому поясу, по номеру імпорту і т.д.

Нова гнучкість — нові можливості управління завданнями!

Нове управління завданнями в автодзвінках

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Травень 18, 2023 Сценарій-Опитувальник або Анкета для Опитування (Cati) Досліджень

Анкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.

Детальніше
photo
Четвер Лютий 22, 2024 Примітка: Групи користувачів

Для чого кол-центру потрібні групи користувачів, як додати до них операторів, як грамотно налаштувати та де застосувати.

Детальніше