07.07.2019

Дайджест новин Окі-Токі за червень 2019

У червні ми підготували для користувачів декілька помітних інструкцій, переглянули розрахунок вартості розпізнавання голосу та замінили наш перший сервер. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за червень 2019

Зміни в білінгу “Розпізнавання голосу”

 

Ми переглянули тарифи на розпізнавання і прийшли до висновку, що клієнтам важко вести облік майбутніх витрат, а іноді й не вигідно тим, у кого невеликі обсяги. Тому ми спростили систему розрахунку вартості для цієї послуги.

  • До 50 розпізнавань на день – безкоштовно
  • Від 50 і вище – за кожне розпізнавання 0.01 євроцент.

У Вас є ідеї або пропозиції щодо розширення функціоналу “Розпізнавання голосу”? – звертайтесь до нас обов’язково в чат чи тікетну систему!

 

8 особливостей звітів Окі-Токі

 

Часто використовується лише мала частина можливостей звітів Окі-Токі. Прочитайте нашу нову записку про звітах.

 

Як зберігаються файли записів розмов

 

Для зберігання записів розмов ви можете використовувати як сховище Окі-Токі, так і сторонні сервіси — Google, Yandex & Dropbox. Детальніше можна прочитати в цій записці.

 

Унікальні номери дзвінків

 

Часто великі компанії, що використовують наш продукт, дублюють інформацію про дзвінки з оки-токи на свій сервер, але час від часу стикаються з проблемою, коли у декількох дзвінків з різницею в півроку виявляється однаковий Session ID (SID). Це пов’язано з тим, що час від часу ми обнуляли лічильник ID і кожен сервер вів свій власний облік SID.

Ми виправили це незручність, введенням унікальних номерів дзвінків. Наразі проходить фінальне тестування нововведення і найближчим часом унікальний облік дзвінків ведеться по всім компаніям!

 

Заміна сервера de1

 

Місяць тому ми почали тестувати новий, красивий і потужний сервер на базі процесора i-9900k, яким в результаті замінили наш перший і досить застарілий сервер в Німеччині.

Його потужності вистачить з надлишком для будь-якої навантаження від клієнтів, що знаходяться на ньому!

 

Маршрутизація SMS повідомлень

 

Великі аутсорсингові компанію часто використовують телефонію і SMS-SIP-провайдерів від замовника, але до цього часу у нас відсутня можливість маршрутизації SMS.

Тепер маршрутизація доступна завдяки шаблонам сповіщень в ACD! Детальніше в замітці.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Листопад 8, 2022 Система квитків Окі-Токі

Як працює тикетна система хмарного сервісу Окі-Токі, вирішення проблем колл-центру за допомогою тикетів (карток з описом помилки).

Детальніше
photo
Понеділок Квітень 22, 2019 Іменні завдання callback, або липкий колбек

Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.

Детальніше