11.11.2019

Дайджест новин Окі-Токі за жовтень 2019

Новини Оки-Токи за жовтень 2019 року: Рефакторинг черг та автообдзвонів, папки аудіозаписів проектів, спрощене підключення номера. Дізнайтеся більше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за жовтень 2019

Рефакторинг черг та автообдзвонів

 

Пишаємось впорядкуванням черг та автоматичних дзвінків, як на рівні коду, так і візуально: впорядкували вкладки, переглянули функціонал, змінили зовнішній вигляд списків черг та автообдзвонів, додавши швидкі посилання, а також інформативну статистику по черзі і автодзвінку.

Рефакторинг черг та автообдзвонів Рефакторинг черг та автообдзвонів Рефакторинг черг та автообдзвонів

 

Папки аудіозаписів проектів

 

Кілька компаній-колег надихнули нас на ідею, реалізація якої дуже допоможе аутсорсинговим кол-центрам, що працюють з багатьма різними замовниками: вивантаження аудіозаписів розмов по проектах. Це вбудоване рішення, не має елементів керування.

Підключіть зовнішнє сховище, створіть проект з чергами цього проекту, готово.

Тепер, коли ми будемо надсилати файли записів на Ваше зовнішнє сховище, всередині зовнішнього сховища створюється окрема папка з назвою проекту і в неї будуть переміщатися всі записи проекту. Не потрібно надавати доступ замовнику до системи, залишається поділитися з ним папкою на своєму Google або Yandex Disk.

 

Спрощене підключення номера

 

Ми спростили старт для нових клієнтів, здійснивши інтеграцію з деякими SIP-провайдерами в Росії та Україні, а також додали посібники для підключення власної телефонії. В майбутньому ми будемо розширювати список SIP-провайдерів, зводячи до нуля необхідність у багатоденному перегляді з пошуком, вивченням тарифів та підключенням телефонії. Це нововведення доступне у списку SIP-провайдерів вашої компанії, його можна побачити на скріншоті. Немає про що говорити – треба користуватися 🙂

Спрощене підключення номера

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Неділя Вересень 12, 2021 Дайджест новин Оки-Токи за липень-серпень 2021 року

Читайте прямо зараз про нові інструменти сервісу Оки-Токі. Зміни операторів контакт-центру, дисциплінарний контроль та квоти для опитувань.

Детальніше
photo
Понеділок Лютий 5, 2024 Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше