Ручне вивантаження у хмару
Тепер Ви самі можете вибирати, які аудіозаписи необхідно експортувати на зовнішній диск. До варіантів експорту в журналі дзвінків додано преміальну функцію "Експорт аудіо на зовнішній диск". Відфільтруйте важливі записи, скориставшись арсеналом параметрів та експортуйте одним із двох способів.
АМО у маркеті
Ми розробили повноцінну інтеграцію з AMO CRM. На даний момент доступні функції прямого дзвінка з АМО, історія дзвінків зберігається в картці клієнта, є можливість призначити дзвінок з контакту або угоди, додано автоматичне відкриття картки контакту при всіх типах дзвінка. Автообдзвін також інтегрований до списків АМО, а отже доступні масові операції з контактами в AMO. Ми з радістю обміркуємо Ваші ідеї щодо можливості розширення можливостей цієї інтеграції.
Новий розділ інтеграцій
Ми перенесли управління зовнішнім сховищем у новий розділ "Зовнішні ресурси". Крім сховища, у цьому розділі можна створити інтеграцію з AMO CRM (очікуйте статтю з інтеграції вже цього місяця) та підключити телефонію Intertelecom (для клієнтів, які працюють в Україні). Надалі, ми будемо нарощувати асортимент інтеграцій з різними майданчиками, чекайте на новини!
Перший етап застосування стенограми
Додано кнопку \"Отримати стенограму\" в журналі дзвінків. В результаті отримайте стенограму розмови щодо окремого дзвінка. Сподіваємося на зворотний відгук та пропозиції щодо розширення функціоналу!
Інтеграція з постачальником Intertelecom
Інтеграція з постачальником Інтертелеком вийшла на новий рівень. Підключення стало зручнішим і швидшим. Налаштування вхідної лінії, що виходить, контроль, все це стало доступно з одного місця! Використовувати новий спосіб підключення номера від Intertelecom можна в розділі Інтеграції – Зовнішні ресурси.