15.04.2020

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Новини Окі-Токі за березень 2020: ручне вивантаження у хмару, перший етап впровадження стенограми та інше. Читайте!

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2020

Ручне вивантаження у хмару

 

Тепер Ви самі можете вибирати, які аудіозаписи необхідно експортувати на зовнішній диск. До варіантів експорту в журналі дзвінків додано преміальну функцію "Експорт аудіо на зовнішній диск". Відфільтруйте важливі записи, скориставшись арсеналом параметрів та експортуйте одним із двох способів.

\"Ручна

\"Ручна

 

АМО у маркеті

 

Ми розробили повноцінну інтеграцію з AMO CRM. На даний момент доступні функції прямого дзвінка з АМО, історія дзвінків зберігається в картці клієнта, є можливість призначити дзвінок з контакту або угоди, додано автоматичне відкриття картки контакту при всіх типах дзвінка. Автообдзвін також інтегрований до списків АМО, а отже доступні масові операції з контактами в AMO. Ми з радістю обміркуємо Ваші ідеї щодо можливості розширення можливостей цієї інтеграції.

 

Новий розділ інтеграцій

 

Ми перенесли управління зовнішнім сховищем у новий розділ "Зовнішні ресурси". Крім сховища, у цьому розділі можна створити інтеграцію з AMO CRM (очікуйте статтю з інтеграції вже цього місяця) та підключити телефонію Intertelecom (для клієнтів, які працюють в Україні). Надалі, ми будемо нарощувати асортимент інтеграцій з різними майданчиками, чекайте на новини!

 

Перший етап застосування стенограми

 

Додано кнопку \"Отримати стенограму\" в журналі дзвінків. В результаті отримайте стенограму розмови щодо окремого дзвінка. Сподіваємося на зворотний відгук та пропозиції щодо розширення функціоналу!

 

Інтеграція з постачальником Intertelecom

 

Інтеграція з постачальником Інтертелеком вийшла на новий рівень. Підключення стало зручнішим і швидшим. Налаштування вхідної лінії, що виходить, контроль, все це стало доступно з одного місця! Використовувати новий спосіб підключення номера від Intertelecom можна в розділі Інтеграції – Зовнішні ресурси.

\"Інтеграція

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Листопад 23, 2020 Як обробити невалідну заявку автодозвоном

Кейс: обробка заявки автодозвоном Окі-Токі з порталу клієнта у статусі: неповна (невалідну заявку).

Детальніше
photo
Середа Травень 26, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.5 Початок самостійної роботи

Як організувати самостійну роботу операторів, які нещодавно почали працювати у компанії, адаптація операторів.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних