07.12.2020

Дайджест новин Окі-Токі за жовтень-листопад 2020

За ці два місяці вийшло велике оновлення інтеграцій, системи квитків та окремих інструментів для кол-центрів. Детальніше читайте в дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за жовтень-листопад 2020

Велике оновлення інтеграцій

Півроку тому з’явився інструмент інтеграції “Зовнішні ресурси”, елементи якого поєднують в собі як механізм, так і шаблонні налаштування. Цей інструмент значно спрощує підключення інших сервісів до Окі-Токі, зараз з його допомогою можна підключати провайдерів СМС, хмарні сховища та підключати зовнішні CRM системи.

Сьогодні ми перенесемо керування інструментом Web-hook в зовнішні ресурси. Сподіваємося, це пройде непомітно і освоєння не створить незручностей.

Оновлення системи тікетів

Останні оновлення системи тікетів переважно спрямовані на підвищення KPI технічної підтримки Окі-Токі. А саме:

  • Авторозподіл тікетів на відповідальних;
  • Автоматичне розподілення “забутих тікетів” на виконавців обов’язків, доки не з’явиться відповідальний;
  • Впроваджені інструменти для моніторингу SL техпідтримки. Дані під контролем керівництва. Моніторяться реакції на повідомлення, оцінки тікетів, забуті тікети.

Використовуйте конференції, скрінкасти та скріншоти в системі тікетів!

Перше, Skype для демонстрації екрану вже не потрібен, друге – запис демонстрації екрану буде доступна за посиланням! І скріншоти без додаткових програм – все це дуже зручно і корисно.

  • Конференція в квитках 

конференція в квитках Оки-Токі

  • Скріншот з інтерфейсу для квитка 

Скріншот з інтерфейсу для квитка 

Оновлення інструменту “Рапорти”

  • Багато виправлень за метриками та текстом рапортів
  • Оновлено UI керування рапортами та керування датою
  • Оновлена “Секція про вхідні”. Додані метрики KPI за ефективністю черги.
  • Нова секція: “Додаткові функції”, яка розповідає про додаткові функції оператора (затримка, конференція, удержання) зі статистикою та топами
  • Нова секція: “Зміни операторів”, що відображає перший та останній статус оператора за період, дані про їхню зайнятість, ефективність та не тільки.

відображення зміни операторів в Оки-Токі

  • Новий розділ: “Робота автодзвінка” надає статистичну інформацію по обраним автообдзвонам: динаміка завдань, ефективність спроб, статистика станів автодзвінка, а також ряд “Топів” по напрямках, тривалості дзвінків, кількості спроб за один завдання та ін. 
  • Додана історія значень. Показує історію змін значення та відмінності (абсолютне та відносне).

історія значень у Окі-Токі

Оновлення керування дзвінками в Сценаріях дзвінків

Перенесли керування забутим утриманням та невдалою переадресацією внутрішнього сценарію звонючого. Технічно ніяк не вплине на роботу, але внесло дещо порядку. Зберегти сценарій без встановлення цих налаштувань неможливо, що для клієнтів, що використовують автоінформатор може виглядати зайвим, але захистить нових або недостатньо уважних клієнтів від неприємних ситуацій 🙂 

Оновлення керування дзвінками в Сценаріях дзвінків у Окі-Токі

Уточнення про причини невдалого дзвінка до оператора

Ми додали повідомлення при невдалих з’єднаннях оператора з клієнтом, пов’язаних з проблемами якості мережевого з’єднання оператора з сервером. Такі випадки позначаються спеціальним уточненням в Журналі дзвінків.

Уточнення про причини невдалого дзвінка до оператора в Окі-Токі

SMS у новому інтерфейсі

Чергове перенесення зі старого інтерфейсу в новий – підключення SMS-шлюзу. Він знаходиться в меню “Інтеграції”, розділі “Зовнішні ресурси” https://prnt.sc/vvt6vv.

Нові анкети CRM (closed alpha)

Ми плавно наближаємося до виходу анкети клієнта в новому інтерфейсі! На даний момент в застінках Окі-Токі активно тривають фінальні тести та дебаги інтерфейсу, його функціонального та візуального наповнення. За вашим запитом ви можете отримати доступ до BETA-версії анкет та оцінити оновлений інструмент взаємодії з клієнтом. За анкетою, ми перенесемо решту розділів CRM, і історія “зеленого” інтерфейсу завершиться. Наша команда в предвкушенні!

Нова умова сортування в журналі дзвінків

Проста, але зручна фішка для звіту “Журнал дзвінків” – сортування “Від нових до старих”. Шкода, що раніше її не зробили. Простий перемикач в фільтрі дзвінків відображатиме записи журналу від нових до старих.

Новий умова сортування в журналі дзвінків в Оки-Токи

Вкладка VIP-дзвінок в журналі дзвінків

Це доповнення за проханням клієнтів, які не могли знайти VIP-дзвінок, що відбився попередню розмову оператора. Тепер в “відбитому” дзвінку з’являється вкладка з інформацією про VIP-клієнта, який спровокував функцію “VIP-анонс”.

Вкладка VIP-дзвінок в журналі дзвінків в Оки-Токи

Оновлений фільтр дзвінків

Покращений старий інструмент для приховування “небажаних” для звіту дзвінків автоматично за певною рисою. Детальніше про нього прочитайте у цій статті.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 6, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Новини Окі-Токі за травень 2019: оновлення білінгу, новий сервер в Німеччині, інтеграція з amoCRM та інші поліпшення сервісу. Докладніше у дайджесті!

Детальніше
photo
Понеділок Листопад 11, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за жовтень 2019

Новини Оки-Токи за жовтень 2019 року: Рефакторинг черг та автообдзвонів, папки аудіозаписів проектів, спрощене підключення номера. Дізнайтеся більше у дайджесті!

Детальніше