15.10.2021

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Робот «Автооператор» переходить в Beta

Робот «Автооператор» переходить в Beta. Він може проводити опитування, фіксувати звернення на вхідну лінію, проводити оцінку розмов із живими операторами, працювати із сценаріями розмови. Вся аналітика, пов’язана з роботою нової функції доступна в CRM і видна у журналі дзвінків. Алгоритм взаємодіє із сценаріями із множинним вибором, а при потребі може переадресувати дзвінок на «живого» оператора.

Скоро ми підготуємо ролики та статтю по частим питанням і відповідям, а поки ми підготували невеликий БОНУС — два тижні безкоштовного використання робота в своїх проектах.

Як скористатися і що робити, якщо потрібна допомога? Створіть тікет «Автооператор», техпідтримка не тільки включить двотижневий доступ, а і допоможе з налаштуваннями та аналітикою.

Безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9

Щоб зробити розпізнавання мови доступнішим, ми зробили абсолютно безкоштовним розпізнавання голосових відповідей «Так/Ні та цифр 0-9». Відключайте старі рішення з натисканням кнопок і використовуйте сучасні – «Щоб з’єднатися з оператором, скажіть Один, щоб з фінвідділом – Два». Головна умова безкоштовного використання — «використання сервісу розпізнавання від Оки-Токі в налаштуваннях».

Велике оновлення рапортів

Рекомендуємо пощупати 3 нові секції в рапортах:

  • Звіт по API — об’ємна стисла інформація корисних даних про API-процеси вашої компанії;

Окi-Токi Звіт по API

  • Нещодавно перероблений інструмент для КЦ «Квоти» отримав власний розділ в звітах;

Окi-Токi Квоти

  • Інструмент оцінювання діалогів також отримав в свій арсенал окремий розділ!

Інструмент оцінювання діалогів у Окi-Токi

Багатомовність вебкола

Окi-Токi розпочав реанімацію майже забутого всіма інструмента «Webcall”. Це “коробковий” спосіб зателефонувати прямо з сайту на вхідну лінію каллцентру.

Оновлений дизайн майже готовий до релізу, але поки що ми розширили багатомовність існуючої версії: до існуючих RU, EN, UA додані італійська, польська, чеська, фінська та китайська мови..

Покращення кубика «Отримати дані»

Невелике, але важливе поліпшення для тих, хто проектує складні сценарії дзвінка, що використовують кубик «Отримати дані». Цей кубик дозволяє обмінятися даними з зовнішнім сервером (наприклад, з базою даних особистого сервера Вашого колл-центру).

Розширені методи авторизації «Без авторизації (NoAuth)», «Bearer token», «Basic Auth»;

Додано логування даних, переданих через цей кубик.

Маркування дзвінка в оцінці діалогу

Результат оцінки діалогу тепер маркує дзвінок за рейтингом в оцінці і за ознакою нестандартного випадку.

Маркування дзвінка в оцінці діалогу Окі-Токі

Нові відеоінструкції Окі-Токі

h3>Oki-Toki: Що робити? Автообдзвоні повільно дзвонить/h3>

h3>Oki-Toki інструкція: віджет “Монітор”/h3>

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Квітень 27, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.3. Навчання

Як організувати ефективну адаптацію оператора та менеджера з продажу в контакт-центрі. Як провести ефективне навчання.

Детальніше
photo
Понеділок Листопад 23, 2020 Як обробити невалідну заявку автодзвінком

Кейс: обробка заявки автодзвінком Окі-Токі з порталу клієнта в статусі: неповна (невалідна заявка).

Детальніше