19.06.2020

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Новини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Удосконалення масових операцій

 

Місяць тому ми відключили старий імпорт даних, пропонуючи нашим клієнтам новий. Впродовж травня ми удосконалювали зручності та інформативність нового інтерфейсу. Завантаження результатів імпорту в один клік, зрозуміле відображення завантажуємих даних, збереження полів під час копіювання налаштувань, а також ряд дрібних виправлень та поліпшень.

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

 

Покращення історії дзвінків у операційному місці

 

Ми додали нові можливості вебхуків, додавши в умови спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати та керувати Окі-Токі зі свого сервера.

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

 

Стаття “Новий імпорт контактів в CRM”

 

Крок за кроком інструкція, як завантажити контакти в CRM Окі-Токі.

Удосконалений пошук по SIP-шлюзам

 

До недавнього часу, пошук в списку SIP-провайдерів здійснювався тільки за назвою SIP-провайдера з цього списку. Тепер Ви в цьому ж пошуку можете знайти потрібного SIP-провайдера, знаючи тільки назву або логін шлюза. Це буде найбільш корисним для великих колл-центрів та аутсорсингових компаній, що використовують багато однотипних SIP-провайдерів для різних проектів.

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

 

Масове додавання користувачів до груп

 

При великій кількості операторів в колцентрі, є необхідність їх якось групувати. У нас поділ на групи реалізовано дуже давно, але для цього потрібно було додавати до групи кожного оператора окремо. Тепер це можна зробити масовим методом в розділі “Групи”.

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

 

Перероблений зведений звіт по дзвінках

 

Роботи велися над збільшенням продуктивності та роботою з великими даними. Тепер при вивантаженні супервайзер може охопити більший період, а швидкість вивантаження даних повинна значно зрости.

 

Автоматична підготовка стенограм

 

Ми продовжуємо роботу над розширенням спектра можливостей раніше представленої функції “Стенограма”. Тепер з’явилася можливість автоматично формувати стенограми, активувавши цю функцію всередині налаштувань автодзвінка (для автоматичних дзвінків) або в черзі (для вхідних та ручних вихідних дзвінків).

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Автоматична підготовка стенограм в Окі-Токі

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Березень 2, 2021 Оцінка дзвінків операторів – інструмент Окі-Токі

Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!

Детальніше
photo
П'ятниця Березень 19, 2021 Проблеми розвитку кол-центру на аутсорсі

Чому кол-центр не росте, а розвиток уповільнився? Розглянемо 4 проблеми, які заважають розвитку кол-центра на аутсорсі.

Детальніше