05.04.2019

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Новини за березень: Оновлене операторське місце, виділений домен та плагін для Google Chrome. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Операторське місце

 

Ми продовжуємо активну роботу з операторським місцем, покращуючи та розширюючи його можливості щодня. Нижче ми описуємо лише ту невелику частину змін, які сталися з ним за останній місяць:

  • Додали кнопку SMS: прямо з операторського місця можна відправити SMS на номер клієнта;
  • Додали кнопку вимкнення мікрофона під час розмови з абонентом;

з операторського місця можна відправити SMS на номер клієнта

  • Додали віджет “Автообдзвони”, в якому по черзі згруповані автообдзвони та їх статуси;

кнопка вимкнення мікрофона

  • Збагатили функціонал взаємодії з користувачами: зателефонувати, відправити sms, відкрити профіль, створити чат або вимкнути його;

функціонал взаємодії з користувачами

  • Додали можливість переадресувати абонента на зовнішній номер телефону, на користувача або в чергу, оформивши це випадаючим списком з можливістю пошуку.

переадресація

 

Виділений домен –розширення функцій

 

Преміум послуга для тих компаній, які хочуть максимально персоналізувати свою АТС: послуга дозволяє встановити свій логотип у вкладці, у верхньому лівому куті, при авторизації у систему, а також змінити текст внизу сторінки і встановити свій персональний домен без згадування Окі-Токі.

Виділений домен –розширення функцій    Виділений домен –розширення функцій

 

Плагін для Google Chrome

 

Розширте функціонал операторського місця Окі-Токі! Нотифікації з кількома діями, іконка в панелі розширень з вашим поточним статусом та швидким переходом до вкладки оперместа за кліком (або відкриття нової вкладки, якщо вкладок ще немає), click-to-call для обробки посилань, що починаються з tel:, callto: або sip: та інші корисні функції.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Листопад 6, 2019 Показники аналізу роботи кол-центру – KPI

Які показники роботи кол-центру є ключовими? Як моніторити KPI контакт-центру?

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 22, 2020 Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?

Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!

Детальніше