05.04.2019

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Новини за березень: Оновлене операторське місце, виділений домен та плагін для Google Chrome. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Операторське місце

Ми продовжуємо активну роботу з операторським місцем, покращуючи та розширюючи його можливості щодня. Нижче ми описуємо лише ту невелику частину змін, які сталися з ним за останній місяць:

  • Додали кнопку SMS: прямо з операторського місця можна відправити SMS на номер клієнта;
  • Додали кнопку вимкнення мікрофона під час розмови з абонентом;

  • Додали віджет “Автообдзвони”, в якому по черзі згруповані автообдзвони та їх статуси;

  • Збагатили функціонал взаємодії з користувачами: зателефонувати, відправити sms, відкрити профіль, створити чат або вимкнути його;

  • Додали можливість переадресувати абонента на зовнішній номер телефону, на користувача або в чергу, оформивши це випадаючим списком з можливістю пошуку.

Виділений домен – розширення функцій

Преміум послуга для тих компаній, які хочуть максимально персоналізувати свою АТС: послуга дозволяє встановити свій логотип у вкладці, у верхньому лівому куті, при авторизації у систему, а також змінити текст внизу сторінки і встановити свій персональний домен без згадування Окі-Токі.

Плагін для Google Chrome

Розширте функціонал операторського місця Окі-Токі! Нотифікації з кількома діями, іконка в панелі розширень з вашим поточним статусом та швидким переходом до вкладки опермісця за кліком (або відкриття нової вкладки, якщо вкладок ще немає), click-to-call для обробки посилань, що починаються з tel:, callto: або sip: та інші корисні функції.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Січень 10, 2019 Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019

Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Деталі в дайджесті!

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 16, 2019 Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!

Детальніше