05.04.2019

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Новини за березень: Оновлене операторське місце, виділений домен та плагін для Google Chrome. Детальніше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019

Операторське місце

 

Ми продовжуємо активну роботу з операторським місцем, покращуючи та розширюючи його можливості щодня. Нижче ми описуємо лише ту невелику частину змін, які сталися з ним за останній місяць:

  • Додали кнопку SMS: прямо з операторського місця можна відправити SMS на номер клієнта;
  • Додали кнопку вимкнення мікрофона під час розмови з абонентом;

з операторського місця можна відправити SMS на номер клієнта

  • Додали віджет “Автообдзвони”, в якому по черзі згруповані автообдзвони та їх статуси;

кнопка вимкнення мікрофона

  • Збагатили функціонал взаємодії з користувачами: зателефонувати, відправити sms, відкрити профіль, створити чат або вимкнути його;

функціонал взаємодії з користувачами

  • Додали можливість переадресувати абонента на зовнішній номер телефону, на користувача або в чергу, оформивши це випадаючим списком з можливістю пошуку.

переадресація

 

Виділений домен –розширення функцій

 

Преміум послуга для тих компаній, які хочуть максимально персоналізувати свою АТС: послуга дозволяє встановити свій логотип у вкладці, у верхньому лівому куті, при авторизації у систему, а також змінити текст внизу сторінки і встановити свій персональний домен без згадування Окі-Токі.

Виділений домен –розширення функцій    Виділений домен –розширення функцій

 

Плагін для Google Chrome

 

Розширте функціонал операторського місця Окі-Токі! Нотифікації з кількома діями, іконка в панелі розширень з вашим поточним статусом та швидким переходом до вкладки оперместа за кліком (або відкриття нової вкладки, якщо вкладок ще немає), click-to-call для обробки посилань, що починаються з tel:, callto: або sip: та інші корисні функції.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Квітень 16, 2024 Як налаштувати автообдзвоні?

Ми розширили можливості фільтрації завдань в автодзвоні Окі-Токі та підготували корисну примітку про управління базою клієнтів.

Детальніше
photo
Понеділок Квітень 22, 2019 Іменні завдання callback, або липкий колбек

Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.

Детальніше