05.05.2019

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Новини Окі-Токі за квітень 2019 року: оптимізація імпорту, адресна книга в новому опермісці, чорний список для вихідних дзвінків, інтеграція з AMOCRM.

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Оптимізація імпорту

 

Поспішаємо поділитися приємною новиною: ми провели глибоку оптимізацію даних і змогли прискорити у кілька разів швидкість імпорту! Оптимізація торкнулась “Масових операцій” в CRM та “Імпорту даних” в новому інтерфейсі. Останній тест дав такий результат: 422 контакти завантажено за 73 секунди; Середня швидкість завантаження контакту – 0.175 сек; Швидкість додавання завдання до автодзвінка – 0.142 сек. Для додавання з контролем унікальності номерів в завданні і контактів в CRM, створенням контакту в CRM і створенням бізнес-процесу це дуже добре.

 

Пріоритет за часовими поясами в автодзвінку

 

Додали нову пріоритетизацію в автодзвінку “Регіон”. Зараз далекосхідні регіони можуть дзвонити в першу чергу.

Пріоритет за часовими поясами в автодзвінку Окі-Токі

 

Адресна книга в новому опермісці

 

Перенесли віджет “Адресна книга” в нове операторське місце та інструменти взаємодії з ним в особистий кабінет. Тепер у оператора завжди може бути під рукою список необхідних для роботи контактів, будь то замовник, менеджер, консультант або партнер.

 

“Липкий зворотний дзвінок”

 

Ми розробили опцію “Липкий колбек”! Вона може використовуватися як при додаванні задачі в колбек з СRM, так і при обробці втрачених вхідних дзвінків. Можна закріплювати контакт за конкретним користувачем, можна за поточним користувачем, що обробляє карту клієнта в СRM.

Детальніше в цій статті.

 

Опція: Чорні списки для вихідних викликів

 

Рік тому ми вже ознайомлювали наших клієнтів з можливостями “Списків” в цій статті. Зараз ми розширили можливості використання чорного списка, впровадивши його і для ручних вихідних дзвінків. Підключити чорний список до черги можна в вкладці “Операторське місце”.

Чорний список в Окі-Токі

 

Інтеграція з AMOCRM

 

Ось він перший крок до інтеграції з АМО СРМ! Ми реалізували один з найпоширеніших кейсів-звернень – “створення угоди та контакту” в АМО СРМ за допомогою вебхука. Наприклад, є база, потрібно її обдзвонити та за відповідями клієнта роботу створити угоду в зовнішній СРМ. Користуйтеся!

 

Нова стаття “Поповнення балансу Окі-Токі”

 

Покрокова інструкція, як поповнити баланс хмарного сервісу Окі-Токі.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Квітень 18, 2016 Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили "контакт" у CRM.

Детальніше
photo
Понеділок Травень 13, 2024 Фільтр дзвінків: Як налаштувати та використовувати для покращення звітності

Вам потрібно приховати дзвінки? Використовуйте фільтр дзвінків Окі-Токі! Дізнайтеся, як налаштувати та використовувати дану опцію для покращення звітності

Детальніше