13.10.2020

Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Оки-Токі за серпень-вересень 2020 року: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні для всіх компаній та багато іншого. Читайте наш дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Інтеграція з SalesDrive

Ми створили парсер для взаємодії з даними під час їх передачі через WebHook з CRM-системи SalesDrive. Це дозволяє реалізувати додавання і видалення завдань у автодзвінках в залежності від виставляємого статусу в заявці.

Оновлення тікетної системи

Нещодавно вийшло оновлення тікетної системи – стало трохи зручніше:

  • Багаторядковий ввід тексту (якого дуже не вистачало);
  • Виправили відображення скопійованої в тікет багаторядкової структурованої інформації (наприклад, логи).
  • Оновили оцінку повідомлення. Ми слідкуємо за якістю інформації, яку надає співробітник техпідтримки, і хотіли б, щоб ви користувалися 🙂

Також ми готуємо демонстрацію екрана і конференції в ТС, слідкуйте за новинами!

Оновили зовнішній вигляд звіту “Журнал дзвінків”

Продовжуємо робити “косметичний ремонт” в звітах. Цього місяця ми працювали з звітом “Журнал дзвінків”. Що змінилося:

  • Тепер тепер доступ до журналу дзвінків доступний при формуванні звіту “За функціями”;
  • Тип дзвінка тепер у стовпці “Session_ID” з підказкою ;
  • Привели до ладу у вкладці деталей дзвінка “Вузли зв’язку”.

Робота над журналом дзвінків ще триває. Ми внесемо зміни через тиждень, але вже по-тихому, без новин

Рапорти (BETA) тепер доступні всім компаніям!

Деякий час тому, декілька компаній отримали доступ до нових звітів в Окі-Токі – Рапортів. Рапорти відрізняються від звичайних звітів автономністю і “вичавкою” інформації замість купи сторінок детальних даних. За задумом, рапорт дозволяє покласти на стіл керівника пару аркушів A4, які дадуть йому повне розуміння того, що відбувається в кол-центрі та наскільки він ефективний. 

У останньому оновленні, перед виходом рапорта в загальний доступ, ми додали:

  • Звіти по авто-дзвінкам – корисна інформація про роботу з автодзвінком з фільтром за конкретними автообдзвонами, чергами та періодом;
  • Управління в межах об’єктів – спосіб створити автоматичний звіт для конкретного об’єкта в один клік. Наприклад, увійдіть в автообдзвоні, за яким хочете отримувати листи з звітами на пошту та активувати звіт.

Розділ управління та перегляду звітів знаходиться в списку розділів (в самому низу).

 

Оновлення операторського місця: ручне відкриття анкети

Додали кнопку ручного відкриття анкет, кому вони потрібні ситуативно і не мають вилізати на екран при кожному дзвінку. Кнопка знаходиться в правій бічній панелі операторського місця.

Фільтр за подіями

Звіт “Журнал подій” відображає лог виконаних заздалегідь налаштованих тригерів на події в системі. Край корисний звіт для інтеграторів, який до цього моменту мав головний мінус – відсутність фільтрації за подіями. Тепер це в минулому і великі інтегратори можуть комфортно стежити за логами з конкретними тригерами.

Посилання на завантаження аудіозапису

Створили URL, перехід за яким ініціює завантаження аудіозапису розмови. Посилання можна додавати в вигружаємий звіт при активації чекбокса “Додати посилання”, а також передавати її вебхуком в інтеграціях.

Плагін для інтеграцій “Пошта” вдосконалено!

Був перероблений плагін для інтеграцій “Пошта”. Ми додали можливість відправляти листи на отримувачів, які не будуть видні в списку адресатів, т.зв. “Прихована копія”. Також, ми винесли “Копію” в окреме поле, що спростить поділ адресатів на отримувачів і сповіщених. Попередні налаштування залишились без змін.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 7, 2023 Що має робити супервайзер? Завдання та навчання на супервайзера

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше
photo
П'ятниця Серпень 16, 2024 “Occupancy”: занятість операторів у кол-центрі

Як визначити відсоток зайнятості операторів кол-центру і налаштувати показник “Occupancy” у сервісі Окі-Токі.

Детальніше