08.08.2020

Дайджест новини Окі-Токі за червень-липень 2020

Новини Окі-Токі за червень-липень 2020: оптимізація роботи сервісу, перероблений зовнішній вигляд звітів, нові ціни. Читайте дайджест!

Новости Оки-Токи июнь-июль 2020

Новости Оки-Токи июнь-июль 2020

Оптимізація операторського місця

 

Ми активно зайнялися оптимізацією операторського місця, знизивши його навантаження на ЦП, а також виправили низку проблем, значно підвищивши відмовостійкість:

  • оновлено віджет автообдзвінів та прибрано ПД дзвінки з опермісця (вони і вантажили опермісце в першу чергу)
  • оптимізовано ядро повідомлень, воно також стало економічнішим

 

Освіжили зовнішній вигляд звіту “Зведений звіт щодо статусу користувачів”

 

Для зведеного звіту про статуси ми розташували статуси зайнятості оператора в окремих стовпцях – так буде зручніше аналізувати подробиці. Це відображення включається при активному фільтрі “З подробицями”

\"Зведений

 

Освіжили зовнішній вигляд звіту "Журнал статусів користувачів"

 

Зовнішній вигляд таблиць у звіті “Журнал статусів” практично не змінювався з моменту його створення та було вирішено зробити невеликий “косметичний ремонт”.

\"Журнал

 

Поліпшено візуальну та функціональну частину налаштувань у розділі “Групи”

 

Після нещодавнього оновлення цього розділу, коли ми додали масове управління користувачами, було вирішено “зачесати” зовнішній вигляд, зробити інтуїтивнішим, а також переробити механізм збереження налаштувань.

 

Перероблено меню “Статуси” у налаштуваннях автодзвінка

 

З метою знизити поріг входження при знайомстві та першим досвідом налаштування автодзвінка, ми переглянули підхід до налаштувань передзвону за результатами дзвінків. Занадто лаконічну таблицю статусів ми перетворили на інтерактивне меню налаштувань, що дозволить новачкові самостійно розібратися, що і за що відповідає.

\"Перероблено

 

Велика оптимізація серверів у Німеччині

 

Провівши аналіз та розібравши все величезне навантаження сервера “на атоми”, ми виявили великий пласт даних, який можна винести на окремі потужності, не порушуючи поточний рівень якості роботи. Це дозволило зменшити навантаження на сервери на 20-30%!

 

Нові ціни на ASR

 

Ми знизили розцінки розпізнавання мови за фрагмент, починаючи з 13 липня. З цінами можна ознайомитися в цій табличці, а також у розділі “Управління послугами”

менше 50 – 0 у.о.
менше 500 – 0.01 у.о.
менше 1000 – 0.009 у.о.
менше 2000 -0.008 у.о.
– 0.007 у.о.
більше 4000 – 0.006 у.о.

 

Нові ціни на Стенограми та API для стенограм

Ціна, євро Годинник 24.06.2020
0 0.5 30
1 1.5 90
2 3 180
4 6 360
6 9 540

 

Поліпшено інформативність калькулятора послуг, що використовуються

 

Було перероблено таблицю використовуваних платних функцій у розділі “Управління послугами”. Розділили їх на використовувані та доступні, додали їм підказки та відсортували в алфавітній послідовності

Оцініть новину:

Читайте також

Оценка работы операторов: вид интерфейса Оки-Токи

Оценка работы операторов: вид интерфейса Оки-Токи

Вівторок Березень 2, 2021 Оцінка дзвінків операторів – інструмент для Окі-Токі

Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!

Детальніше
Топ-9 ошибок при запуске колл-центра

Топ-9 ошибок при запуске колл-центра

П'ятниця Листопад 20, 2020 Топ-9 помилок при запуску кол-центру

До запуску КЦ потрібно підготуватись! Почніть із цієї статті. На наш досвід, кожен другий кол-центр під час запуску допускає хоча б одну з перелічених помилок.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних