08.08.2020

Дайджест новин Окі-Токі за червень-липень 2020

Новини Оки-Токі за червень-липень 2020: оптимізація роботи сервісу, перероблений зовнішній вигляд звітів, нові ціни. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за червень-липень 2020

Оптимізація робочого місця оператора

 

Ми активно приступили до оптимізації робочого місця оператора, знизивши його навантаження на ЦП, а також виправили ряд проблем, значно підвишивши відмовостійкість:

  • оновлений віджет автообдзвонів та видалені ПД дзвінки з робочого місця оператора (вони в першу чергу навантажували робоче місце)
  • оптимізовано ядро повідомлень, воно також стало більш економічним

 

Оновлено зовнішній вигляд звіту “Зведений звіт по статусах користувачів”

 

Для зведеного звіту по статусах ми розташували статуси зайнятості оператора в окремих стовпцях – так буде зручніше аналізувати деталі. Це відображення включається при активному фільтрі “З деталями”

Зведений звіт по статусах користувачів Окі-Токі

 

Оновлено зовнішній вигляд звіту “Журнал статусів користувачів”

 

Зовнішній вигляд таблиць у звіті “Журнал статусів” практично не змінювався з моменту його створення і було вирішено зробити невеликий “косметичний ремонт”. 

Журнал статусів користувачів Окі-Токі

 

Покращена візуальна та функціональна частина налаштувань у розділі “Групи”

 

Після недавнього оновлення цього розділу, коли ми додали масове керування користувачами, було вирішено “причесати” зовнішній вигляд, зробити інтуїтивніше, а також переробити механізм збереження налаштувань.

 

Перероблено меню “Статуси” в налаштуваннях автодзвінка

 

З метою знизити поріг входження при знайомстві і першим досвідом налаштування автодзвінка, ми переглянули підхід до налаштувань передзвону за результатами дзвінків. Занадто лаконічну таблицю статусів ми перетворили в інтерактивне меню налаштувань, що дозволить новачку самостійно розібратися, що і за що відповідає.

Перероблено меню “Статуси” в Окі-Токі

 

Велика оптимізація серверів в Німеччині

 

Проведення аналізу та розгляд усієї величезної навантаження сервера “на атоми”, ми виявили великий шар даних, який можна винести на окремі потужності, не порушуючи поточний рівень якості роботи. Це дозволило знизити навантаження на сервери на 20-30%!

 

Нові ціни на ASR 

 

Ми знизили тарифи розпізнавання мови за фрагмент, починаючи з 13-го липня. З цінами можна ознайомитися в цій таблиці, а також в розділі “Управління послугами”

менше 50 – 0 од. для випл.
менше 500 – 0.01 од. для випл.
менше 1000 – 0.009 од. для випл.
менше 2000 -0.008 од. для випл.
менше 4000 – 0.007 од. для випл.
більше 4000 – 0.006 од. для випл.

 

Нові ціни на Стенограми та API для стенограм

Ціна, євроГодин24.06.2020
00.530
11.590
23180
46360
69540

 

Покращено інформативність калькулятора використовуваних послуг

 

Була перероблена таблиця використовуваних платних функцій в розділі “Керування послугами”. Розділили їх на використовувані та доступні, додали їм підказки та відсортували в алфавітній послідовності

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Червень 17, 2020 Інструкція з імпорту контактів у CRM

Як створити імпорт контактів в CRM для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи, завантаження бази.

Детальніше
photo
Вівторок Жовтень 18, 2016 Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту

Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.

Детальніше