08.10.2019

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Новини Оки-Токи за вересень 2019 року: рапорти, оновлений storage, рефакторинг звітів SEC & FIN, користувацькі рінгтони при виклику. Дізнайтеся більше!

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Оновлений storage

Ми оновили модуль зберігання та керування файлами записів. Тепер файли доступні одразу після завершення дзвінка. Оновлення привнело ще більше надійності та продуктивності, а також оптимізована зв’язка з CRM & API.

Рефакторинг звітів SEC & FIN

Переробка та покращення структури коду у звітах користувачів та фінансових звітах дозволила вивантажувати великі масиви даних. Виправлені помилки, пов’язані з переведенням часових поясів переведення часу, в результаті яких при розвантаженні звіту відображалися “неправильні” дані.

Безкоштовна Бета рапортів доступна

Рапорти! Новий підхід до звіту, який ми довго виношували, що представляє собою вичавку корисної інформації про роботу компанії. Зараз рапорти знаходяться у відкритій беті і повністю безкоштовні, а надалі вони стануть ще функціональнішими і стануть умовно безкоштовними. Докладніше про рапорти можна дізнатися наприкінці цієї статті.

Збільшено кількість каналів для розпізнавання та синтезу голосу

Тепер розпізнавання та синтез голосу стали ще зручнішими!

Користувальницькі рингтони під час виклику в опермісті

В опермісце додано можливість завантажити користувальницький рингтон який буде звучати при виклику. Завантажити рингтони оператор може (дивіться скріншот). Оператор та Супервайзер можуть завантажити до 5 персональних рингтонів, а для користувачів за участю Адміністратор або іншою роллю, що має це право, доступно, додатково, до 5 рінгтонів для всіх співробітників у компанії. Рінгтони завантажувати у форматі .мр3/.wav до 3 МБ.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 17, 2021 Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Детальніше
photo
Понеділок Травень 15, 2023 Готові скрипти для колл-центру: Сценарій розмови оператора колл-центру з клієнтом

Що таке сценарій розмови для оператора контакт-центру та як його використовувати в Оки-Токи.

Детальніше