15.05.2020

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020

Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу в операторському місці та велике чищення багів. Читайте детальніше!

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020

Визначення часового поясу в операторському місці

 

Ми додали можливість визначення часового поясу для вихідних ручних дзвінків (тільки для клієнтів, що працюють по РФ). Керувати дзвінками та визначенням часового поясу можна тут (див. скріншот), а користуватися в анкеті CRM. Тепер можна вберегти клієнтів від несподіваних дзвінків у годину, а визначення часу в анкеті CRM дозволить не бажати доброго ранку абоненту, у якого вже вечір 🙂

ВизначенняВизначення

Вирішення проблем при підключенні до опермісця

 

Для операторів, які стикаються з проблемою підключення в опермісті, було додано інтуїтивні підказки зі способами їх усунення. Якщо вони не допоможуть, то інші варіанти рішення доступні там за посиланням на наш блог 🙂

Рішення

Велике чищення багів та незручностей у системі

 

Періодично, ми відкриваємо полювання на відьом баги та шорсткості. Наприкінці квітня стартував черговий етап такого полювання. По завершенню наступного місяця викладемо список виправлень. Бажаємо вам зручного та комфортного використання сервісу Окі-Токі!

 

Відключення імпорту у старому інтерфейсі

 

На нещастя або на щастя ніщо не вічне і старий інтерфейс вже давно не відповідає сучасним вимогам. Днями ми повністю відключили імпорт у старому інтерфейсі CRM, надавши імпорт у новому інтерфейсі. Цей імпорт вже має всі функції зі старого, до того ж він швидший, розумніший, зрозуміліший.

Рішення

Оцініть новину:

Читайте також

Как создать и организовать колл-центр с нуля

Как создать и организовать колл-центр с нуля

Середа Січень 29, 2020 Як відкрити кол-центр із нуля?

Як створити кол-центр із нуля, на що звернути увагу, які деталі врахувати, яке рішення дає ОKI-TOKI.

Детальніше
адаптация операторов

адаптация операторов

Вівторок Квітень 13, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.1

Як виглядає адаптація операторів та менеджерів з продажу у кол-центрі?

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних