15.05.2020

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!

Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Визначення часового поясу в операторському місці

 

Ми додали можливість визначення часового поясу для вихідних ручних дзвінків. Керувати дзвінками та визначенням часового поясу можна тут (див. скріншот), а користуватися в анкеті CRM. Тепер можна вберегти клієнтів від несподіваних дзвінків у годину, а визначення часу в анкеті CRM дозволить не бажати доброго ранку абоненту, у якого вже вечір 🙂

Визначення

Вирішення проблем при підключенні до опермісця

 

Для операторів, які стикаються з проблемою підключення в опермісті, було додано інтуїтивні підказки зі способами їх усунення. Якщо вони не допоможуть, то інші варіанти рішення доступні там за посиланням на наш блог 🙂

Рішення

Велике чищення багів та незручностей у системі

 

Періодично, ми відкриваємо полювання на відьом баги та шорсткості. Наприкінці квітня стартував черговий етап такого полювання. По завершенню наступного місяця викладемо список виправлень. Бажаємо вам зручного та комфортного використання сервісу Окі-Токі!

 

Відключення імпорту у старому інтерфейсі

 

На нещастя або на щастя ніщо не вічне і старий інтерфейс вже давно не відповідає сучасним вимогам. Днями ми повністю відключили імпорт у старому інтерфейсі CRM, надавши імпорт у новому інтерфейсі. Цей імпорт вже має всі функції зі старого, до того ж він швидший, розумніший, зрозуміліший.

Рішення

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 6, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Новини Окі-Токі за травень 2019: оновлення білінгу, новий сервер в Німеччині, інтеграція з amoCRM та інші поліпшення сервісу. Докладніше у дайджесті!

Детальніше
photo
Середа Жовтень 9, 2019 Які потрібні звіти в кол-центрі

Які звіти для колл-центру передбачені в хмарній системі Оки-Токи

Детальніше