14.11.2022

Автоматичний дзвінок клієнтам: Правила дзвінка клієнтам роботом

Як налаштувати автообдзвоні клієнтам за щоденними правилами, вибір частоти дзвінків для конкретного дня тижня та як не втомити дзвінками.

Автоматичний дзвінок клієнтам: Правила дзвінка клієнтам роботом

Автообдзвін клієнтів часто використовується в контакт-центрах з великими базами номерів або при «холодних дзвінках», а такі проекти вимагають багаторазового «прогону». Іноді (наприклад, в МФО), потрібно дзвонити клієнтів за спеціальною, по денній схемі з плавним зниженням інтенсивності. В автообдзвіні Oki-Toki для таких проектів можна створити правила дзвінків за календарними (ПН-НД) або порядковими днями (дні відраховуються від моменту створення завдання по дзвінку до клієнта). Комбінація кількості спроб з інтенсивністю, залежною від дня, робить процес проробки бази на всіх ефективним.

Стаття стосується продукту: «Автообдзвін».

Можливості в OKI-TOKI

  • Увійдіть в Автообдзвін, вкладка «Статуси» та увімкніть «По денні правила автообдзвоню».
  • Виберіть потрібну умову і натисніть на «+» (плюс).

Вибір дня тижня для автообдзвоню

  • У відкритому списку можна вибрати правило для конкретного дня тижня або «віку» завдання («перший день», «другий день» тощо)
  • Вибравши підходящее, вкажіть інтенсивність передзвону (кожні 10 хвилин, кожний годину та ін.). Всі правила для цього статусу будуть послідовно відображатися при додаванні.

Автообдзвоні клієнтам, інтервали дзвінків

  • Не забудьте вказати – система «рахує» або «не рахує» дзвінок як спробу. Потрібну кількість спроб автодзвінка можна встановити в основних налаштуваннях.
  • Важливо! Правило для дня тижня пріоритетніше «віку». Наприклад, у НД є правило і на другий день. Якщо обидва правила застосовні, то працює на день тижня. Дефолтне правило автодзвінка працює для всіх інших «невибраних» днів.

Приклади використання

  • Якщо потрібно більше спроб у понеділок і звичайний режим в інші дні – вибираєте по «+» ПН і потрібний інтервал між спробами, а в інші дні автообдзвоні буде працювати за часом, встановленим за замовчуванням.
  • Коли автообдзвоні повинен менше інтенсивно дзвонити на вихідні – вибираєте СБ і НД, ставите довший інтервал передзвону, в інші дні буде дзвінок за замовчуванням. 
  • Якщо дзвонити в перші три дні задачі потрібно більш інтенсивно – вибираєте 1-й, 2-й і 3-й день і вказуєте більш «швидкий» інтервал спроб, в інші дні буде працювати за замовчуванням.

Додатково: 

  • Цей варіант є платним та включає використання спеціальної можливості для всіх автообдзвонів компанії. Зняття коштів відбудеться після першого дзвінка за розширеними правилами. При її вимкненні, правила в усіх автодзвінках будуть видалені.
  • На YouTube є відеоінструкція про поденних правила дзвінків.
  • Докладніше про те, як налаштувати автообдзвоні можна прочитати на блозі.
  • Про режими автодзвінка також є окрема стаття.

Ілона Чернякова

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Червень 13, 2023 Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі

Як за допомогою стенограми покращити якість розмови операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.

Детальніше
photo
Середа Травень 18, 2016 Як приховати дзвінки з звітів

Як в Оки-Токи можна приховати дзвінки, які не потрібно показувати в звіті. Інструмент для приховування тестових і нецільових дзвінків у КЦ

Детальніше