14.11.2022

Автообдзвін клієнтів: «розумні» правила дозвону

Як налаштувати автообзвон клієнтів за щоденними правилами, вибір частоти обдзвону для конкретного дня тижня і як не втомити дзвінками.

Автообдзвін клієнтів: «розумні» правила дозвону

Автообдзвін клієнтів часто використовується в контакт-центрах з великими базами номерів або «холодних дзвінках», а такі проекти вимагають багаторазовий «прогін». Іноді (наприклад, в МФО), обдзвонювати клієнтів необхідно за особливою, підневою схемою з плавним зниженням інтенсивності. В автообдзвоненні Окі-Токі для таких проектів можна створити правила додзвону за календарними (ПН-ВС) або порядковими днями (дні вважаються з моменту створення завдання дозвону до клієнта). Комбінація кількості спроб з інтенсивністю, залежною від дня, робить процес опрацювання бази найефективнішим.

Стаття відноситься до продукту: « Автообдзвін ».

Можливості в ОКИ-ТОКИ

  • Зайдіть в Автообдзвін , вкладка «Статуси» та увімкніть «Поденні правила автообдзвоню».
  • Виберіть потрібну умову та натисніть на «+» (плюс).

\"Вибір

  • У списку можна вибрати правило для конкретного дня тижня або «віку» завдання («перший день», «другий день» і т.д.)
  • Вибравши відповідне, вкажіть інтенсивність передзвону (кожні 10 хвилин, кожну годину тощо). Усі правила цього статусу будуть послідовно відображатися при додаванні.

\"Автообдзвін

  • Не забудьте вказати – «зарахує» чи «не зарахує» система дзвінок за спробу. Потрібна кількість спроб автообдзвоню можна виставити в основних налаштуваннях.
  • Важливо! Правило для дня тижня пріоритетніше за «вік». Наприклад, у ВС є правило і другого дня. Якщо обидва правила є застосовними, то працює на день тижня. Дефолтне правило автообдзвіна працює для решти «невибраних» днів.

Приклади використання

  • Якщо потрібно більше спроб у понеділок і звичайний режим в інші дні – вибираєте по «+» ПОНЕДІЛОК і потрібний інтервал між спробами, а в інші дні автообдзвін працюватиме за часом, виставленим за замовчуванням.
  • Коли автообдзвін повинен менш інтенсивно дзвонити на вихідні – вибираєте СБ і ПС, ставите більш тривалий інтервал передзвону, в інші дні буде зателефонувати за замовчуванням.
  • Якщо дзвонити в перші три дні завдання необхідно інтенсивніше – вибираєте 1-й, 2-й і 3-й день і вказуєте більш "швидкий" інтервал спроб, в інші дні буде працювати за умовчанням.

Додатково:

  • Ця опція платна і включає використання особливої можливості для всіх автообдзвінів компанії. Списання відбудеться після першого дзвінка за розширеними правилами. При її відключенні правила у всіх автодзвінках будуть видалені.
  • На YouTube є відео посібник про підневенні правила дозвону.
  • Докладніше про те, як налаштувати автообдзвоні можна почитати на блозі.
  • Про режими автообдзвін також є окрема стаття.

Ілона Чернякова

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 4, 2021 Як створити сценарій діалогу – інструкція

Детальна інструкція, як налаштувати сценарій діалогу в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше
photo
Середа Грудень 20, 2017 15 причин перейти на новий автообдзвін

Чому контакт-центру необхідний автообдзвон, які переваги у хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних