Блог ОКІ-ТОКІ
Всі статті, нотатки, огляди, інструкції та оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи. Використовуйте сучасні інструменти!
Популярне
search
22.04.2019
Іменні завдання callback, або липкий колбек
Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.
05.04.2019
Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019
Новини за березень: Оновлене операторське місце, виділений домен та плагін для Google Chrome. Детальніше у дайджесті!
28.02.2019
Що таке SIP-відповідь? Частина 2
Часто зустрічаються SIP-відповіді в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі та ймовірні причини їх виникнення.
27.02.2019
Що таке SIP-відповідь? Частина 1
Що таке SIP-відповідь, як вона працює, в яких звітах відображається та що робити. Перша частина статті.
10.01.2019
Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019
Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Деталі в дайджесті!
30.07.2018
Дайджест новин Окі-Токі за червень 2018
Новини Оки-Токи за червень 2018 року. Тестування розпізнавання голосу в IVR, запуск тікетів, робота над інтерфейсом та оптимізація CRM. Детальніше в блозі!
01.03.2018
Використання сховища Оки-Токи проти Google Drive
Переваги та недоліки внутрішнього сховища сервісу Окі-Токі та зовнішнього диска Google Drive.
20.12.2017
Як зробити автообдзвоні номерів?
Чому контакт-центру необхідний автообдзвоні, які переваги в хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.
01.09.2017
Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017
Новини за грудень 2017 року: оновлення робочого місця оператора, новий віджет для дашборда, глобальне оновлення парку серверів. Детальніше у статті!
18.10.2016
Автоматичне перетворення та валідація номерів під час імпорту
Як налаштувати автоматичне перетворення номерів для здійснення дзвінків у контакт-центрі, основні правила та валідація.