08.12.2020

Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

0:11 Доступ до мікрофону та спливаючих вікон
1:18 Права бічна панель
1:37 Віджети
2:21 Статистика роботи оператора
2:36 Як здійснити дзвінок

Посилання на операторське місце (лише для зареєстрованих користувачів сервісу).

Читайте інші наші публікації про роботу оператора в контакт-центрі!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Вересень 23, 2024 10 помилок у звітності контакт-центра: Як уникнути поширених проблем?

Яких помилок слід уникати у звітності кол-центру, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.

Детальніше
photo
Понеділок Травень 27, 2024 Чат для підтримки клієнтів: Омніканальний чат в Окі-Токі

Дізнайтесь, як омніканальна платформа Окі-Токі допомагає кол-центрам розширити комунікації та підвищити ефективність роботи операторів, об’єднуючи телефонію, месенджери, соцмережі та пошту в одному вікні.

Детальніше