08.12.2020

Інструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Рабочее место оператора Оки-Токи

Рабочее место оператора Оки-Токи

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

0:11 Доступ до мікрофону та спливаючих вікон
1:18 Права бічна панель
1:37 Віджети
2:21 Статистика роботи оператора
2:36 Як здійснити дзвінок

Посилання на операторське місце (тільки для зареєстрованих користувачів сервісу).

Читайте інші наші публікації центрі!

Оцініть новину:

Читайте також

сколько операторов нужно в колл-центр

сколько операторов нужно в колл-центр

Вівторок Вересень 8, 2020 Розрахунок кількості операторів call-центру

Усього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно у ваш контакт-центр. Відома помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше
П'ятниця Березень 27, 2020 Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи

Чи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних