Вебхуки CRM
Для нового інтерфейсу додано роботу подій з анкетами CRM. Тепер можна користуватися всім функціоналом подій, використовуючи як умову спрацьовування питання або відповідь з CRM.
Вебхуки для дисциплінарних порушень
Ми додали нові можливості вебхуків, додавши до умов спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати і керувати Окі-Токі зі свого сервера.
Тарифікація вихідних вебхуків
До сьогодні ми тарифікували тільки вхідні API-дзвінки (наприклад, додавання завдання до автообдзвоню з вашого сервера), сьогодні ми включили тарифікацію і для вихідних вебхуків, тобто. тих, що викликають зовнішні ресурси в "Подіях" або пуш-ботах CRM. Зазвичай таких викликів небагато та їх використання має практичну цінність, якщо ж у вас їх несподівано багато, то це гарна причина оптимізувати їх використання.
VIP-анонс та додаткові можливості
У системі вже давно є преміальна опція – пріоритетна черга. Якщо в чергу, у якої ця опція активна, входить вхідний дзвінок і вільних операторів немає, система може забрати для цього клієнта оператора, який вже перебуває в розмові на пріоритетній черзі, заздалегідь попередивши, програючи підв'язаний на цей випадок аудіозапис. У недавньому оновленні ми додали можливість програти окремий запис і для клієнта, у якого зараз "заберуть" оператора.
Hotkeys (гарячі клавіші) в опермісті
Реалізували управління дзвінками в операторському місці за допомогою гарячих клавіш (Hotkeys). Доступні дії:
- При надходженні дзвінка: прийняти дзвінок (клавіша Space\Enter); відхилити дзвінок (клавіша ESC).
- Під час дзвінка: перевести зняти з утримання (клавіша Н), відключити\включити мікрофон (клавіша М), завершити дзвінок (клавіша ESC);
- Управління статусами: перевести в "Готов" (клавіша R); перевести в \"Відійшов\" (клавіша A).
Всі дії спрацьовують при активній вкладці операторського місця.
Блок статей-посібників
1. Як вибрати SIP-телефонію
2. Інтерактивне голосове меню або IVR
3. Як подружити Google sheets та звітність кол-центру