10.01.2019

Дайджест новин Окі-Токі за листопад-грудень 2019

Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Докладніше в дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за листопад-грудень 2019

Вебхуки CRM

Для нового інтерфейсу додано роботу подій з анкетами CRM. Тепер можна користуватися всім функціоналом подій, використовуючи як умову спрацьовування питання або відповідь з CRM.

Вебхуки для дисциплінарних порушень

Ми додали нові можливості вебхуків, додавши до умов спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати і керувати Окі-Токі зі свого сервера.

Тарифікація вихідних вебхуків

До сьогодні ми тарифікували тільки вхідні API-дзвінки (наприклад, додавання завдання до автообдзвоню з вашого сервера), сьогодні ми включили тарифікацію і для вихідних вебхуків, тобто. тих, що викликають зовнішні ресурси в "Подіях" або пуш-ботах CRM. Зазвичай таких викликів небагато та їх використання має практичну цінність, якщо ж у вас їх несподівано багато, то це гарна причина оптимізувати їх використання.

VIP-анонс та додаткові можливості

У системі вже давно є преміальна опція – пріоритетна черга. Якщо в чергу, у якої ця опція активна, входить вхідний дзвінок і вільних операторів немає, система може забрати для цього клієнта оператора, який вже перебуває в розмові на пріоритетній черзі, заздалегідь попередивши, програючи підв'язаний на цей випадок аудіозапис. У недавньому оновленні ми додали можливість програти окремий запис і для клієнта, у якого зараз "заберуть" оператора.

Hotkeys (гарячі клавіші) в опермісті

Реалізували управління дзвінками в операторському місці за допомогою гарячих клавіш (Hotkeys). Доступні дії:

  • При надходженні дзвінка: прийняти дзвінок (клавіша Space\Enter); відхилити дзвінок (клавіша ESC).
  • Під час дзвінка: перевести зняти з утримання (клавіша Н), відключити\включити мікрофон (клавіша М), завершити дзвінок (клавіша ESC);
  • Управління статусами: перевести в "Готов" (клавіша R); перевести в \"Відійшов\" (клавіша A).

Всі дії спрацьовують при активній вкладці операторського місця.

Блок статей-посібників

1. Як вибрати SIP-телефонію
2. Інтерактивне голосове меню або IVR
3. Як подружити Google sheets та звітність кол-центру

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 6, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Новини Окі-Токі за травень 2019: оновлення білінгу, новий сервер у Німеччині, інтеграція з amoCRM та інші покращення сервісу. Докладніше в дайджесті!

Детальніше
photo
Четвер Квітень 1, 2021 Обов’язковий план розвитку супервайзер. Чому вивчати після призначення?

Як провести навчання новачка супервайзера контакт центру? Цей перелік вимог жорсткий та універсальний.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних