10.01.2019

Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019

Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Докладніше в дайджесті!

Дайджест новин Оки-Токи за листопад-грудень 2019

Вебхуки CRM

Для нового інтерфейсу додано роботу подій з анкетами CRM. Тепер можна користуватися всім функціоналом подій, використовуючи як умову спрацьовування питання або відповідь з CRM.

Вебхуки для дисциплінарних порушень

Ми додали нові можливості вебхуків, додавши до умов спрацьовування різні дисциплінарні порушення. Це буде корисно компаніям, які намагаються максимально контролювати і керувати Окі-Токі зі свого сервера.

Тарифікація вихідних вебхуків

До сьогодні ми тарифікували тільки вхідні API-дзвінки (наприклад, додавання завдання до автообдзвоню з вашого сервера), сьогодні ми включили тарифікацію і для вихідних вебхуків, тобто. тих, що викликають зовнішні ресурси в "Подіях" або пуш-ботах CRM. Зазвичай таких викликів небагато та їх використання має практичну цінність, якщо ж у вас їх несподівано багато, то це гарна причина оптимізувати їх використання.

VIP-анонс та додаткові можливості

У системі вже давно є преміальна опція – пріоритетна черга. Якщо в чергу, у якої ця опція активна, входить вхідний дзвінок і вільних операторів немає, система може забрати для цього клієнта оператора, який вже перебуває в розмові на пріоритетній черзі, заздалегідь попередивши, програючи підв'язаний на цей випадок аудіозапис. У недавньому оновленні ми додали можливість програти окремий запис і для клієнта, у якого зараз "заберуть" оператора.

Hotkeys (гарячі клавіші) в опермісті

Реалізували управління дзвінками в операторському місці за допомогою гарячих клавіш (Hotkeys). Доступні дії:

  • При надходженні дзвінка: прийняти дзвінок (клавіша Space\Enter); відхилити дзвінок (клавіша ESC).
  • Під час дзвінка: перевести зняти з утримання (клавіша Н), відключити\включити мікрофон (клавіша М), завершити дзвінок (клавіша ESC);
  • Управління статусами: перевести в "Готов" (клавіша R); перевести в \"Відійшов\" (клавіша A).

Всі дії спрацьовують при активній вкладці операторського місця.

Блок статей-посібників

1. Як вибрати SIP-телефонію
2. Інтерактивне голосове меню або IVR
3. Як подружити Google sheets та звітність кол-центру

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Травень 10, 2022 Примітка: Групи користувачів

Для чого колл-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати і де застосувати.

Детальніше
photo
П'ятниця Липень 1, 2022 Як закріпити клієнта за групою менеджерів

Як закріпити клієнта в Окі-Токі за групою менеджерів за допомогою анкети чи API. Корисно для розподілу завдань по скіл-групах.

Детальніше