29.12.2020

Як інтергувати кол-центр з АМО CRM?

Інструкція допоможе інтегрувати АМО CRM із хмарним сервісом Окі-Токі. Можливості та опис роботи.

Як інтергувати кол-центр з АМО CRM?

Зміст статті з описом як інтегрувати кол центр з амо crm:

  1. Інтеграція: можливості
  2. Створення плагінів
  3. Підключення віджету в АмоСRМ
  4. Створення webhook для:
    • створення угод\контактів в AMOCRM при подіях з Окі-Токі (вхідних дзвінках, натисканнях з ІВР тощо);
    • продзвону за подіями з AMOCRM: створення ліда, зміна статусу ліда
  5. Підключення інтеграції та налаштування в особистому кабінеті

 

Стаття відноситься до розділу інструменти IT відділу

Інтеграція: можливості

Інтеграція Окі – Токи та АМО CRM надає нашим клієнтам наступні можливості:

  • Додавання для продзвону в Автообдзвін Оки-Токі угод\лідів з AmoCRM за таких дій як:
    • створення угоди;
    • створення контакту;
    • Створення контакту та угоди;
    • Оновлення статусу правочину;
    • Ручне додавання з АМО СРМ
  • Створення угод в AmoCRM за:
    • Зміни статусу дзвінка (завдання) у Окі-Токі;
    • При вибраних подіях до ІВР.

Створення плагіна

Для початку інтеграції з АМО CRM необхідно створити плагін, де будуть вказані всі реєстраційні дані Користувача AmoCRM у системі Окі-Токі. Для цього переходимо в меню "Інтеграції" – "Плагіни" – натискаємо "Додати".

Далі приступаємо до заповнення: вкажіть назву плагіна та вкажіть в “Інтеграції” пункт АМО CRM.

\"Створіння

Амо СРМ більше не надає відкриті апі-ключі і авторизацію необхідно буде налаштувати після створення першого плагіна . Після натискання на кнопку "Зберегти" у вас буде такий запит на додавання авторизації, натискаємо на кнопку встановити інтеграцію і у вікні виберіть обліковий запис Амо СРМ з яким потрібно інтегруватися і натисніть "Дозволити". Інтеграція буде встановлена в автоматичному режимі і в налаштуваннях плагіна ви побачите що ваш АМО СРМ аккаунт пов'язаний. Якщо в майбутньому потрібно змінити обліковий запис у плагіні, ви можете змінити поточні налаштування або створити новий плагін.

\"Окі-Токі

Другий плагін необхідний для роботи із запитами з нашого боку. Створюєте так само, як і перший, тільки в пункті "Інтеграція" вибираєте Web-Hook і збережіть його. Більше жодних дій та додаткових налаштувань в Окі-Токі не потрібно.

\"Окі-Токі

Якщо Ви все зробили правильно то у вас має бути 2 плагіна: для AmoCRM та веб хуків.

В АмоСРМ необхідно буде створити інтеграцію з Окі-Токі. Для цього заходимо до “Налаштувань” – “Інтеграції” – “Web Hooks”

\"oki-roki

\"oki-roki

У полі URL необхідно прописати таке посилання :
https://comp_domain.oki-toki.net/api/v1/amo?api_token=f5926f28c7**********85b6c4957955&plugin=123 , де потрібно підставити свої дані з Особистого кабінету.
comp_domain – вказано в адресному рядку Вашого особистого кабінету

"Окі-Токі"
api_token – береться в налаштуваннях користувача Адміністратора.

\"Окі-токи
plugin – номер плагіна також можна взяти з адресного рядка, зайшовши в налаштування необхідного плагіна

Підключення та налаштування віджету в інтеграції АМО CRM

Щоб підключити віджет Оки-Токі для АмоСРМ необхідно:

● В обліковому записі АмоСРМ зайти в налаштування (потрібні відповідні права) у рядку пошуку почати вводити ім'я віджету і після того, як потрібний віджет буде знайдено – натиснути встановити м1}● Ставимо галочку Встановити”

● Після встановлення віджету потрібно буде прописати апі-токен користувача (генерується в налаштуваннях користувача в Окі токи) у відповідне поле співробітника АмоСРМ для можливості дзвінків з картки ліда в АмоСРМ через оперместо
Для кожного користувача (оператора) потрібно окремо генерувати та вносити його апі -токен у віджет.

● У налаштуваннях особистого кабінету в розділі “Інтеграції” вибираємо пункт “Зовнішні ресурси” , натискаємо “Підключити“ та у списку вибираємо АмоСРМ

● У налаштуваннях даємо назву віджету, обов'язково вказуємо плагін (той, де прив'язана авторизація з АмоСРМ, а також у цьому віджеті підключаються необхідні черги та автообдзвони (для автоматичного відкриття анкет) та логірів ня подій за ними
\"налаштування
Після того як інтеграцію з амо та налаштування віджетів закінчили вам будуть доступні наступні функції:
● Дзвінки з картки ліда в АмоСРМ на кліку (для здійснення дзвінка оператор повинен бути в опермісті)
● Ручне додавання завдань через керування списками. Потрібно тільки виділити необхідні завдання і через меню можна додати або видалити з потрібного автодзвінка.

Webhook для створення угод\контактів у AMOCRM при подіях з Окі-Токі

Переходимо до вирішення першого кейсу – створення вебхука для створення угод при подіях з Окі-Токі.

Задамо умову для кейсу, що у нас надходять дзвінки, клієнт слухає повідомлення і в залежності від його вибору (наприклад, клієнт натискає “1” після прослуховування повідомлення інформатора) створюється угода в АмоСРМ.

Переходимо в меню Інтеграції – Події

Даємо назву інтеграції, вибираємо необхідну подію (візьмемо наприклад Функцію дзвінка), вибираємо наш створений раніше плагін для АмоСРМ, вибираємо необхідну дію для нашого хука (наприклад, створення угоди та контакту в АмоСРМ) – Активно Далі переходимо до Умов спрацьовування.

Для нашого кейсу необхідно при натисканні на “1” у кубику ІВР 2.0 відправляти угоду в АмоСРМ.
Порядок дій:
● Спочатку вказуємо в якому сценарії знаходиться необхідний нам елемент (Сценарій.ID)
● Далі вибираємо елемент (“кубик”) у цьому сценарії (Номер кубика сценарію)
● для кубика ІВР 2.0 з DTMF-натисканнями потрібно вказати номер виходу з кубика

Залежно від вибраної події у вас буде змінюватися набір доступних умов. Всі події потрібно додатково активувати на стороні сервера, тому перед початком зв'яжіться з нашою техпідтримкою, щоб вам допомогли з цим питанням. Для завершення створення вебхука потрібно заповнити всі обов'язкові поля. \"інтеграція
Поле авторизації заповнюється автоматично, його не заповнюємо.

Потому треба вказати як буде називатися угода в АмоСРМ – Якщо ви хочете щоб у імені було присвоєно певне значення передане змінною, його потрібно вказати через подвійні фігурні дужки – {{}}. Наприклад, наша угода буде містити номер телефону клієнта, який натиснув на певний варіант відповіді. Це буде виглядати так: "Клієнт 7916******* натиснув 1", а в полі "Назва" ми пропишемо це як "Клієнт {{dnis}} натиснув 1", де змінна {{dnis}} – це номер клієнта якому набрав автообдзвін (зі списком змінних можна ознайомитись тут .

  • Поле Статус – Вибираєте необхідний статус, який відповідає одному зі статусів у Вашій АмоСРМ;
  • Поле Вирва – вибираєте необхідну вирву з АмоСРМ;
  • Поле Відповідальний – аналогічно до попередніх полів, призначаємо відповідального.

Інші поля також відповідають таким в АмоСРМ, необхідно тільки вказувати які будуть заповнені (за потребою). Статус”, “Воронка” і т.д.

Тепер у Вас є робоча інтеграція, яка спрацьовує при натисканні певної цифри користувачем після прослуховування повідомлення в ІВР та створює ліда в АмоСРМ із заданими параметрами.

Webhook для створення завдання на дзвінок в автообдзвоненні Окі-Токі при подіях з AmoCRM

Другим важливим кейсом є створення завдання на продзвон при подіях в АмоСРМ.

Деякі елементи (плагіни) ми вже створювали на попередньому кроці, вони нам знадобляться і в майбутньому.

Заходимо в меню Інтеграції – Події – створюємо нову подію.

Даємо йому назву, Подія , підключаємо другий плагін (там де вебхук), Дія за замовчуванням, Стан активно, Опис за бажанням.

Далі йде налаштування “Умов спрацьовування”.
Тут необхідно вибрати за яких умов буде спрацьовувати наш вебхук, наприклад ми хочемо щоб тільки при створенні угоди в статусі "Нова заявка" він потрапляв на продзвон. Умов може бути кілька, але ми зараз розглядаємо найпростіший кейс. 1. Після того, як обрані умови спрацьовування – налаштуємо посилання, за яким будемо відправляти подію. Зробити це можна в наступному пункті – Параметри дії.

Приклад посилання: https://compdomain.oki-toki.net/api/v1/dialers/create_task?api_token=*************** *****&dialer_id=1&phones={{phone}}&&details={\"lead\":\"{{lead_id}}\"}
Тип дії – POST.

Деякі дані (compdomain, API-token, dialer_id) ми вже розглядали де отримати в Окі-Токі, інші параметри – це те, що ми передаємо з АмоСРМ: номери телефонів і доп. параметри (details), якщо вони потрібні. ми вже прописали раніше посилання на наші плагіни, не забуваємо також виставити параметри спрацьовування, бажано залишати тільки ті події, за якими очікуємо події, інакше АмоСРМ може прийняти багато запитів за спам і відключити вебхук.

\"інтеграція

Загалом це все що необхідно. Далі можна проводити різні комбінації умов та дій як з боку Окі-Токі, так і АмоСРМ.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Грудень 4, 2015 Як орендувати GSM шлюз

Відповіді на часті питання, пов’язані з орендою GSM-шлюзу. Як вибрати тариф для кол-центру. Можливість зробити багатоканальний мобільний телефон.

Детальніше
photo
Четвер Жовтень 7, 2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті розповімо про нюанси, знання яких може стати в нагоді замовнику за погодженням договору. Беріть на замітку!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних