Зміст статті з описом як інтегрувати кол центр з АmoCRM:
1. Інтеграція та можливості;
2. Створення інтеграці;
3. Підключення віджету в АмоСRМ;
4. Створення webhook-ів для:
a. З надання угод \контактів в AMOCRM при подіях з Окі-Токі (вхідних дзвінках, натисканнях з ІВР і т.д);
b. Прозвон за подіями з AMOCRM: створення ліда, зміна статусу ліда.
Стаття відноситься до розділу інструменти IT відділу
Інтеграція та можливості
Окі-Токі та AmoCRM можуть обмінюватися даними про угоди, ліди та дзвінки. Код для цього готовий та об’єднаний у готову інтеграцію. Ось що ви можете робити з її допомогою.
1. Додавання угод та лідів з AmoCRM для автоматичного обдзвонення в Окі-Токі під час виконання дій:
a. створення угоди;
b. створення контакту;
c. Створення контакту та угоди;
d. Оновлення статусу правочину;
e. Ручне додавання з AmoCRM.
2. Створення угод в AmoCRM за:
a. Зміни статусу дзвінка (завдання) в Окі-Токі;
b. Вибрані події в ІВР.
3. Здійснення дзвінків із картки клієнта за допомогою постачальника зв’язку в Окі-Токі.
Нижче ви дізнаєтеся, як інтегрувати колл центр з АmoCRM і налаштувати її для вирішення популярних завдань.
Створення інтеграції
Щоб налаштувати інтеграцію Окі-Токі та AmoCRM, потрібно виконати такі кроки:
1. Авторизуватися в AmoCRM для підключення до Окі-Токі. Для цього перейдіть в меню “Зовнішні ресурси” та натисніть “Підключити”. Виберіть “AmoCRM” і вкажіть назву інтеграції ;

2. У налаштуваннях інтеграції виберіть черги та автообдзвони для автоматичного відкриття картки клієнта. Активуйте опцію “Логування дзвінків” та “Логування автообдзвону”, щоб у картку клієнта в AmoCRM записувалися всі спроби дзвінків та відображався плеєр для програвання аудіозаписів розмови;

3. Натисніть кнопку “Зберегти”. Після цього вам буде запропоновано додати авторизацію. Натисніть кнопку “Встановити інтеграцію” та виберіть обліковий запис AmoCRM, з яким потрібно інтегруватися. Натисніть \”Дозволити\”;

4. Інтеграція буде встановлена автоматично. У налаштуваннях плагіна ви побачите, що ваш AmoCRM обліковий запис пов’язаний з Окі-Токі.
Якщо в майбутньому потрібно змінити обліковий запис у плагіні, ви можете змінити поточні налаштування або створити новий плагін.
Підключення віджету Окі-Токі у сервісі AmoCRM
Щоб підключити віджет Окі-Токі до AmoCRM, потрібно виконати наступні етапи:
1. Зайдіть до параметрів облікового запису AmoCRM (потрібні відповідні права) і почніть вводити ім’я віджета в рядок пошуку. Знайдіть потрібний віджет і натисніть \”Встановити\”;
2. Підтвердіть передачу інформації, поставивши галочку, та натисніть “Встановити”;
3. Після встановлення віджету вам потрібно буде додати API-токен, який можна знайти в налаштуваннях вашого профілю в Окі-Токі, у відповідне поле співробітника AmoCRM. Це дозволить здійснювати дзвінки з картки ліда в AmoCRM через операторську панель.
(Важливо! Для кожного користувача потрібно генерувати та вносити його апітокен у віджет окремо).

Після налаштування віджету вам будуть доступні такі функції:
Дзвінки з картки ліда в AmoCRM по кліку (для здійснення дзвінка оператор має бути в оперному місці);
Ручне додавання завдань через керування списками. Потрібно лише виділити необхідні завдання і через меню можна додати або видалити з потрібного автодзвінка;
Логування історії дзвінків автообдзвонами та чергами, а також прослуховування записів розмов з картки клієнта.
Webhook для створення угод\контактів в AmoCRM при подіях з Окі-Токі
Нижче наведено приклад використання системи для автоматичного створення угод в AmoCRM при дзвінку клієнту. У випадку, коли клієнт після прослуховування повідомлення інформатора натисне на цифру “1”, система автоматично створить нову угоду/лід AmoCRM.
Для того, щоб автоматично створювати угоду в AmoCRM за допомогою подій в Окі-Токі, потрібно виконати такі дії:
1. Перейдіть до меню Події та Інтеграції в Окі-Токі.
a. Дайте назву інтеграції та виберіть необхідну подію, наприклад, “Функція дзвінка”;
b. Виберіть встановлений раніше плагін для AmoCRM і потрібну дію, наприклад, “створення угоди та контакту в AmoCRM”;
c. Налаштуйте умови спрацьовування, вказавши, що при натисканні на цифру “1” в ІВР необхідно надіслати угоду до AmoCRM;

d. Налаштуйте параметри дії, вказавши, як називатиметься угода в AmoCRM.
2. Заповніть всі обов’язкові поля (назва, статус, вирва, відповідальний, контакт) відповідно до налаштувань AmoCRM, щоб правильно створити лід або угоду з необхідною інформацією;

3. Після того, як всі поля були заповнені та налаштовані, ми можемо зберегти нашу інтеграцію та активувати її.
Після проведених маніпуляцій, коли клієнт набере номер, прослухає повідомлення з ІВР та натисне на цифру “1”, відповідно до налаштувань у нашій інтеграції, в AmoCRM створюється нова угода або лід.
Створення завдання в автообдзвоненні Окі-Токі під час подій з AmoCRM
Розглянемо ще один важливий кейс – створення завдання на дзвін при подіях в АмоСRМ. Для його реалізації на стороні АмоСRМ необхідно виконати ряд дій:
1. Перейти в АмоСРМ у меню угоди та у правому кутку натиснути на кнопку “Налаштувати вирву”:
a. Вибрати необхідну вирву і натиснути на неї;
b. З модала, що з’явився, вибрати “Надіслати вебхук”;

2. У полі “Вкажіть URL” додати посилання з нашої інтеграції. Приклад посилання: https://newlook.oki-toki.net/api/v1/amo?plugin=87&api_token= (токен користувача).
Після додавання вам потрібно буде прописати посилання api-token користувача, який генерується в налаштуваннях користувача в Окі-Токі.

Важливо! Бажано залишати лише ті параметри спрацювання вебхука, за якими очікується подія, інакше АмоСРМ може прийняти безліч запитів за спам і відключити обробку вебхуків.
Далі для продовження реалізації кейсу потрібно перейти в інтерфейс Окі-Токі та виконати ряд дій:
1. Спочатку необхідно створити вебхук для цього потрібно перейти у “Зовнішні ресурси” після чого з списку, що випадає, на кнопці “Підключити” вибрати webhook:
a. Вказати в полі URL посилання з api документації для створення в автообдзвін задачі. Приклад посилання: https://noname.oki-toki.net/api/v1/dialers/create_task;
b. Вибрати метод post та у полі “Загальні параметри запитів”;
c. Після цього в полі “Загальні параметри запитів” вказати api_token=(токен користувача в Окі-токи)
2. Далі створити подію для тригера, вибравши:
a. у полі “Тип події” – АмоСrm;
b. у рядку “Зовнішня інтеграція” вказавши раніше створений webhook;
c. в “Умови спрацьовування” необхідно задати параметри раніше налаштовані в АМО, а саме статус події та дія при якому вона спрацьовує;

d. в “Параметри дії” необхідно вказати такі змінні для створення дзвінка в конкретному автодзвінку, як dialer_id=1, де 1 це id автодзвінка, phones = телефон користувача з АМО.
