20.05.2019

Автоматичні дзвінки та amoCRM

5 кейсів, які допоможуть відповісти на запитання, пов’язані з автоматичними дзвінками та amoCRM. Розкажемо, навіщо потрібна інтеграція з amoCRM.

Автоматичні дзвінки та amoCRM

На ринку існує безліч різних CRM-систем. Тим не менш, практично кожен квартал з'являються нові. AmoCRM – один із таких продуктів, популярність якого стрімко зростає. Враховуючи інтерес клієнтів до цієї CRM, ми не могли пройти повз. У статті ми постаралися вирішити 5 найпопулярніших кейсів, пов'язаних з автодзвінками та AmoCRM.

Автоматичні дзвінки та amoCRM

Навіщо щось інтегрувати з amoCRM, адже телефонувати можна і так? Коли у Вас надходить кілька заявок на день, то автообдзвін і не потрібен. Менеджери ставлять завдання, після чого надходять повідомлення, відповідно до яких вони продзвонюють клієнта. А що робити, якщо заявок 100 чи 1000 на день на одного менеджера? Середній відсоток підняття трубки з першої спроби лише 60 відсотків, а заявки продовжують надходити! Відповідно той залишок заявок, кому не додзвонилися з першої спроби, зростає. Також не слід забувати про час, який необхідний для вирішення рутинних завдань (повідомлення про акцію, оцінка якості обслуговування) та очікування під час гудків. У такій ситуації на допомогу приходить автодзвон. Прочитайте наступні 5 кейсів, які допомогли нашим клієнтам.

Кейс 1: Автоматичний дзвінок нових заявок роботом

Поступаючи в amoCRM, заявка автоматично додається в автообдзвін сервісу Окі-Токі для продзвону за алгоритмом, який потрібен саме вам! Тільки вам вирішувати, як слідувати роботі – продзвонювати та програвати повідомлення або з'ясувати, що цікавить клієнта, та з'єднати з оператором. Докладніше про режим автоінформатора можна дізнатися тут.

Кейс 2: Автоматичний обдзвон при зміні статусу угоди роботом

Необхідно повідомити клієнтів про акцію, доставку товару або збільшити продажі за рахунок продзвону старих лідів? Є просте рішення! Кожен статус можна "прив'язати" до свого автообдзвону та алгоритму продзвону. Так, коли статус ліда зміниться на потрібний, він автоматично потрапить до автообдзвону.

Кейс 3: Автоматичний додзвон за новими заявками та з'єднання з оператором

Третій кейс схожий на перший, крім автоматичного з'єднання з оператором при відповіді клієнтом. Коли лід створюється в amoCRM, він автоматично потрапляє до автообдзвону. Сервіс Окі-Токі у фоновому режимі (можна вибрати різні режими роботи, докладніше тут) набирає клієнта та при відповіді автоматично з'єднує з оператором. На початку розмови у оператора відкриється картка ліда з amoCRM! Оператор не чує гудки, не потрібно натискати додаткові кнопки, все відбувається автоматично!

Кейс 4: Автоматичний додзвон при зміні статусу угоди та з'єднання з оператором

Потрібно обробити недозвон після першої спроби? Провести опитування? Скористайтеся цією функцією! Кожен статус можна "прив'язати" до свого автообдзвону та групи операторів. Статус ліда зміниться на потрібний і додасться до автообдзвону сервісу Окі-Токі. Після цього сервіс почне продзвонювати клієнтів у фоновому режимі. У разі відповіді клієнта автоматично відбудеться з'єднання з оператором. У цей же час відкриється угода з amoCRM.

Кейс 5: Автоматичне створення контакту та угоди

Найчастіше цей кейс використовують для створення теплих контактів та угод в amoCRM після продзвону холодної бази роботом Окі-Токі. Як працює? Завантажуєте базу та вказуєте при яких діях має утворитися угода. Вуаль! В amoCRM потрапляють лише ті, хто натиснув кнопку, виявив згоду або просто дослухав до кінця.

Автоматична зміна статусу угоди.

Це завдання-кейс завжди працює у зв'язці з іншими кейсами та допомагає автоматизувати зміну статусу. Найпопулярнішою є зміна статусу при натисканні кнопки клієнтом або завершення спроби дозвону. Після цього завдання забирається з дайлера.

Корисна функція для аутсорсингових компаній

Сервіс Окі-Токі дотримується ідеї "гнучкості". Ця інтеграція стала винятком. Ви можете підключити стільки облікових записів amoCRM, скільки необхідно вашому бізнесу. Зі своїми автообдзвонами та алгоритмами роботи!

Висновок

Ми постаралися охопити найпопулярніші та найкорисніші кейси для наших клієнтів. Якщо ми не врахували якісь моменти або ви хотіли б інтегрувати з Окі-Токі нові сервіси, зверніться до Техпідтримки або напишіть на пошту sales@oki-toki.net. Ми розглянемо можливість покращення інтеграції. Працюємо для Вас!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 10, 2022 VIP-черга дзвінків та список VIP-номерів у кол-центрі

Як налаштувати VIP-чергу дзвінків для пріоритетних абонентів колл-центру, VIP-список номерів і сценарії дзвінків.

Детальніше
photo
Четвер Січень 10, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за листопад-грудень 2019

Новини Окі-Токі за листопад-грудень 2019: нові можливості вебхуків, тарифікація вихідних вебхуків, пріоритетна черга. Докладніше в дайджесті!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних