20.02.2023

Інтеграція Чат Бота з Telegram

Як створити інтеграцію між Оки-Токі та Telegram-ботом, а також налаштувати чат-бота, «події», умови спрацьовування та відправлення повідомлень.

Інтеграція Чат Бота з Telegram

Потрібно інтегрувати чат-бота Телеграм?/h3>
Як налаштувати отримання повідомлень через Telegram? У цій статті ми пропонуємо невелику інструкцію, як інтегрувати Окі-Токі з чат-ботом в месенджері Telegram.

Ця стаття стосується інструменту Окі-Токі для IT відділу.

 
h3>Створення бота/h3>
Інтеграція з ботом телеграм

  • Створіть бота в telegram через @botfather (Напишіть @botfather в контактах Telegram);
  • Потім додайте створеного бота в чат/групу;
  • Отримайте ID групи, в якій знаходиться створений бот. Для цього, перейдіть за посиланням, вказавши токен вашого бота, https://api.telegram.org/botВашТокенБота/getUpdates та надішліть будь-яке повідомлення в раніше створену групу.

 
h3>Інтеграція чат бота Телеграм/h3>

  • Створіть нову інтеграцію в розділі «Зовнішні ресурси»;
  • Щоб відправити повідомлення через Telegram bot, використовуйте наступний URL: https://api.telegram.org/botВашТокенБота/sendMessage;
  • Щоб відправити повідомлення в конкретну групу Telegram, потрібно вказати ID групи в поле «Загальні параметри запиту» у вигляді: chat_id=IDгруппы.

 
h3>Налаштування події/h3>
width="1200"

  • Створіть нову подію в розділі «Інтеграції»;
  • У події вкажіть раніше створену інтеграцію; 
  • Далі налаштуйте за яких умов подія буде спрацьовувати, наприклад при успішному з’єднанні з клієнтом;
  • Також в параметри запиту вкажіть ті дані, які Вам необхідно отримати в чат від бота, наприклад id дзвінка (Приклад запиту, {{session_id}}).

 
h3>Журнал подій/h3>
Для перегляду подій і результату їх обробки використовуйте звіт «Журнал Подій».

 

В заключенні, інтеграція чат-бота Телеграм з Оки-Токи доступна для будь-якої компанії та не вимагає багато часу для запуску. За допомогою цієї інструкції, ви можете створити свого бота та налаштувати його для отримання сповіщень про важливі події в Оки-Токи. 

 

Максім Скомароха

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Жовтень 7, 2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!

Детальніше
photo
Середа Серпень 10, 2022 Звіт за дзвінками: «Перелік завдань»

Де отримати детальний звіт про обдзвінування? Інформація про клієнтів, статуси завдань та здійснені спроби дозвонитися.

Детальніше