21.02.2023

Зміни в «змінних»

Чудові новини для любителів працювати зі змінними, яким було важко освоювати інструмент через його недружнє зрозуміння в інтерфейсі Оkі-Tokі.

Зміни в «змінних»

Наш сервіс постійно нарощує новий функціонал, і з часом, ми бачимо надмірну кількість змінних, в яких звичайному користувачеві складно розібратися.

Ця стаття відноситься до інструменту Оки-Токи для ІТ відділу.

h3>Покращення формату/h3>
Ми провели аудит всіх змінних, які існували в системі – нових і старих, робочих і «мертвих». Актуальні були приведені в єдиний формат; неробочі і застарілі були сховані від очей клієнтів, але все-таки працюють для старих проектів.

Налаштування проектів за роботою з ними має стати зрозумілішим і надійнішим.

h3>Впровадження інтерфейсу роботи з змінними/h3>
Розділ «Події та інтеграції» став зручнішим у роботі. Черги, автообдзвони і CRM отримали інтуитивну форму зі списком всіх доступних змінних.

Ми сподіваємося, що наші користувачі будуть задоволені оновленим функціоналом і отримають від нього максимальну користь. Ми продовжимо працювати над удосконаленням і додаванням нових функцій, щоб нашим користувачам було ще зручніше працювати з продуктом.

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 13, 2024 Як знайти підхід до конфліктних клієнтів

Якими бувають клієнти колл-центру і як ефективно з ними працювати. Прості та корисні поради для операторів щодо зміцнення довіри та збереження спокою.

Детальніше
photo
Неділя Липень 7, 2024 Тікет-Система: Як Окі-Токі обробляє тікет клієнта?

Як у Окі-Токі застосовується тікет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI техпідтримки.

Детальніше