Наш сервіс постійно обростає новим функціоналом, і згодом ми побачили надмірну кількість змінних, в яких пересічному користувачеві було складно розібратися.
Ця стаття відноситься до інструменту Окі-Токі для IT відділу.
Поліпшення формату
Ми провели аудит усіх змінних, що існували в системі – нових та старих, робітників та «мертвих». Актуальні були приведені у єдиний формат; неробочі та застарілі були заховані від очей клієнтів, але, як і раніше, працюють для старих проектів.
Налаштування проектів щодо роботи з ними має стати зрозумілішим і надійнішим.
Впровадження інтерфейсу роботи зі змінними
Розділ « Події та інтеграції » став зручнішим у роботі. Черги, автообдзвони та CRM набули інтуїтивної форми зі списком усіх доступних змінних.
Сподіваємося, що наші користувачі будуть задоволені оновленим функціоналом та отримають від нього максимальну користь. Ми продовжимо працювати над удосконаленням та додаванням нових функцій, щоб нашим користувачам було ще зручніше працювати з продуктом.
Андрій Федякін