21.02.2023

Зміни в «змінних»

Чудові новини для любителів працювати зі змінними, яким було важко освоювати інструмент через його недружнє зрозуміння в інтерфейсі Оkі-Tokі.

Зміни в «змінних»

Наш сервіс постійно нарощує новий функціонал, і з часом, ми бачимо надмірну кількість змінних, в яких звичайному користувачеві складно розібратися.

Ця стаття відноситься до інструменту Оки-Токи для ІТ відділу.

h3>Покращення формату/h3>
Ми провели аудит всіх змінних, які існували в системі – нових і старих, робочих і «мертвих». Актуальні були приведені в єдиний формат; неробочі і застарілі були сховані від очей клієнтів, але все-таки працюють для старих проектів.

Налаштування проектів за роботою з ними має стати зрозумілішим і надійнішим.

h3>Впровадження інтерфейсу роботи з змінними/h3>
Розділ «Події та інтеграції» став зручнішим у роботі. Черги, автообдзвони і CRM отримали інтуитивну форму зі списком всіх доступних змінних.

Ми сподіваємося, що наші користувачі будуть задоволені оновленим функціоналом і отримають від нього максимальну користь. Ми продовжимо працювати над удосконаленням і додаванням нових функцій, щоб нашим користувачам було ще зручніше працювати з продуктом.

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Квітень 16, 2024 Як налаштувати автообдзвоні?

Ми розширили можливості фільтрації завдань в автодзвоні Окі-Токі та підготували корисну примітку про управління базою клієнтів.

Детальніше
photo
Понеділок Грудень 11, 2023 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше