21.02.2023

Зміни у «змінних»

Хороші новини для любителів працювати зі змінними, яким було складно освоювати інструмент через його не дружню будову в інтерфейсі Окі-Токі.

Наш сервіс постійно обростає новим функціоналом, і згодом ми побачили надмірну кількість змінних, в яких пересічному користувачеві було складно розібратися.

Ця стаття відноситься до інструменту Окі-Токі для IT відділу.

\"змінні

Поліпшення формату

Ми провели аудит усіх змінних, що існували в системі – нових та старих, робітників та «мертвих». Актуальні були приведені у єдиний формат; неробочі та застарілі були заховані від очей клієнтів, але, як і раніше, працюють для старих проектів.

Налаштування проектів щодо роботи з ними має стати зрозумілішим і надійнішим.

\"змінні

Впровадження інтерфейсу роботи зі змінними

Розділ « Події та інтеграції » став зручнішим у роботі. Черги, автообдзвони та CRM набули інтуїтивної форми зі списком усіх доступних змінних.

Сподіваємося, що наші користувачі будуть задоволені оновленим функціоналом та отримають від нього максимальну користь. Ми продовжимо працювати над удосконаленням та додаванням нових функцій, щоб нашим користувачам було ще зручніше працювати з продуктом.

Андрій Федякін

Оцініть новину:

Читайте також

собеседование операторов и менеджеров по продажам

собеседование операторов и менеджеров по продажам

Середа Квітень 21, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.2. Нюанси на співбесіді

Як краще проводити співбесіду нових операторів контакт-центру, нюанси та поради, адаптацію операторів.

Детальніше
Новости Оки-Токи май-июнь 2021

Новости Оки-Токи май-июнь 2021

Понеділок Липень 5, 2021 Дайджест новин Окі-Токі за травень-червень 2021

Читайте прямо зараз про головні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних