18.04.2016

Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили "контакт" у CRM.

Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили “контакт” у CRM. Клацніть на посилання “дзвінки” та отримайте довідку за дзвінками даного контакту в декількох способах відображення.

Важливі дзвінки

Якщо у вас є розмови з позначками – тегами, ви їх побачите тут. Про теги дзвінків докладніше у цій статті. Всі рядки клікабельні – доступні записи розмов та докладні дані про дзвінок.

Список розмов

Відображаються лише розмови з оператором. Якщо клієнт поговорив із кількома операторами за один дзвінок, то ви побачите кілька рядків на один дзвінок.

Усі дзвінки

У цьому режимі відображаються всі дзвінки, не розмови, саме дзвінки, пов’язані з цим клієнтом (вхідні, вихідні, коллбеки, предиктивні). За умовчанням довідки відображають лише дані за останні 30 днів, більш довгий період запитується рідко, але якщо ви відчуваєте необхідність даних за весь період (точніше, з моменту запуску цієї можливості), то натисніть посилання “Ще”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Грудень 11, 2023 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше
photo
Вівторок Березень 2, 2021 Оцінка дзвінків операторів – інструмент Окі-Токі

Оцінка роботи оператора допоможе організувати процес контролю, проаналізувати мова співробітників та стандартизувати якість взаємодій. Докладніше у замітці!

Детальніше