18.04.2016

Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили "контакт" у CRM.

Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили “контакт” у CRM. Клацніть на посилання “дзвінки” та отримайте довідку за дзвінками даного контакту в декількох способах відображення.

Важливі дзвінки

Якщо у вас є розмови з позначками – тегами, ви їх побачите тут. Про теги дзвінків докладніше у цій статті. Всі рядки клікабельні – доступні записи розмов та докладні дані про дзвінок.

Список розмов

Відображаються лише розмови з оператором. Якщо клієнт поговорив із кількома операторами за один дзвінок, то ви побачите кілька рядків на один дзвінок.

Усі дзвінки

У цьому режимі відображаються всі дзвінки, не розмови, саме дзвінки, пов’язані з цим клієнтом (вхідні, вихідні, коллбеки, предиктивні). За умовчанням довідки відображають лише дані за останні 30 днів, більш довгий період запитується рідко, але якщо ви відчуваєте необхідність даних за весь період (точніше, з моменту запуску цієї можливості), то натисніть посилання “Ще”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Серпень 6, 2015 Як призначити SIP-номер користувачу в віртуальній АТС

Як призначити SIP-номер користувачеві у віртуальній АТС для вхідних та вихідних дзвінків хмарного сервісу Окі-Токі.

Детальніше
photo
Четвер Червень 6, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Новини Окі-Токі за травень 2019: оновлення білінгу, новий сервер в Німеччині, інтеграція з amoCRM та інші поліпшення сервісу. Докладніше у дайджесті!

Детальніше