22.07.2022

Простий скрипт продажів

Скрипт продажів – найпопулярніший тип сценаріїв, який використовують телемагазини, СРА мережі, мікрофінансові, колекторські компанії та ін.

Простий скрипт продажів

Скрипт продажів – найпопулярніший тип сценаріїв, який використовують телемагазини, СРА мережі, фулфілмент та мікрофінансові організації, колекторські компанії тощо.

Набір питань зазвичай включає уявлення, презентацію, роботу з запереченнями та форму угоди.

Очікуваний результат роботи

  • Причина відмови чи заповнена форма замовлення;
  • Додаткова інформація у вигляді тегів, маркерів чи полів контакту;
  • Надсилання додаткової інформації або КП інтеграціям з поштовими/СМС розсилками;
  • Автоматичний ретаргетинг завдяки інтеграції керування дзвінком із CRM.

Структура скрипту

Умовно можна поділити скрипт продажів на 5 етапів:

  • Знайомство;
  • Виявлення потреби;
  • презентація;
  • Робота з запереченнями/перехід до оформлення;
  • Угода/відмова.

Приклад шаблону для імпорту з Google docs доступний за цим посиланням . Також варто врахувати, що немає універсального скрипту продажів. У будь-якому випадку потрібно адаптувати шаблон під себе.

Створюйте сценарій у Google docs або MsWord та імпортуйте запитання до Окі-Токі .

 

API передачі даних у зовнішню систему (наприклад 1С, Bitrix24, AmoCRM чи власна CRM компанії);

SMS (посилання на замовлення, реєстрацію або повторне замовлення);

Автообдзвоні (щоб запланувати новий дзвінок на інший час);

– вбудовані зовнішні посилання (інформаційні ресурси проекту);

– КП на пошту (надсилання заздалегідь підготовленого листа з вкладеннями і текстом з значеннями, що підставляються);

– управління дзвінком (Утримання, конференція, переадресація);

– поля для введення даних (текст відповіді можна автоматично зберегти в полі контакту. Наприклад, введення даних про клієнта або параметри угоди, що обговорюється);

– Розгалужена схема питань (відповіді визначають ланцюжок наступних питань).

Практичні рекомендації щодо покращення скрипту

  • Доопрацюйте скрипт. Впишіть у запитання анкети текст, який промовлятиме менеджер. Це не тільки зменшить ймовірність помилки діючих співробітників під час роботи з клієнтом, а й скоротить час підготовки "новенького";
  • Віднімайте скрипт. Віддайте сценарій кільком менеджерам виявлення складних для вимови конструкцій і слів. Текст не повинен стомлювати клієнта, але має бути зрозумілим;
  • Тестуйте скрипт. Віддайте Ваш сценарій кільком менеджерам у роботу з реальними клієнтами на кілька днів (а краще за тижні). Обіцяйте компенсацію, якщо новий скрипт не дасть потрібного результату – співробітники мають бути мотивовані сумлінно обкатувати новинку.

Тут ви можете зареєструватися та вивчити готові шаблони сценаріїв.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Лютий 28, 2019 Що таке SIP-відповідь? Частина 2

SIP-відповіді, що часто зустрічаються в сервісі для внутрішніх і аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі і ймовірні причини їх виникнення.

Детальніше
photo
Понеділок Листопад 23, 2020 Як обробити невалідну заявку автодозвоном

Кейс: обробка заявки автодозвоном Окі-Токі з порталу клієнта у статусі: неповна (невалідну заявку).

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних