Зміни в білінгу “Розпізнавання голосу”
Ми переглянули розцінки на розпізнавання та дійшли висновку, що клієнтам складно вести підрахунок майбутніх витрат, а часом і не вигідно тим, хто має невеликі обсяги. Тому ми спростили систему розрахунку вартості цієї послуги.
- До 50 розпізнавань на день – безкоштовно
- Від 50 і вище – за кожне розпізнавання 0.01 євроцент.
У Вас є ідеї чи пропозиції щодо розширення функціоналу Розпізнавання голосу? – звертайтеся до нас обов’язково до чату або тикетної системи!
8 особливостей звітів Окі-Токі
Найчастіше використовується лише мала частина можливостей звітів Окі-Токі. Прочитайте нашу нову нотатку , щоб звіти займали менше часу і залишалися інформативними.
Як зберігаються файли записів розмов
Для зберігання записів розмов можна використовувати як сховище Окі-Токі, так і сторонні сервіси – Google, Yandex & Dropbox. Докладніше можна прочитати в цій замітці .
Унікальні номери дзвінків
Найчастіше великі компанії, що використовують наш продукт, дублюють інформацію про дзвінки з оки-струми на свій сервер, але періодично стикаються з проблемою, коли у кількох дзвінків з різницею в півроку виявляється однаковий Session ID (SID). Це з тим, іноді ми обнуляли лічильник ID і кожен сервер вів свій рахунок SID. Ми виправили цю незручність, ввівши унікальні номери дзвінків. На даний момент проходить фінальне тестування нововведення та незабаром унікальний рахунок дзвінків вестиметься по всіх компаніях!
Заміна сервера de1
Місяць тому ми почали тестувати новий, красивий і потужний сервер на базі процесора i-9900k, яким замінили наш перший і досить застарілий сервер в Німеччині. Його потужності вистачить з лишком на будь-яке навантаження від клієнтів, що знаходяться на ньому!
Маршрутизація SMS повідомлень
Великі аутсорсингові компанії часто використовують телефонію та SMS-постачальників від замовника, але до цього часу у нас була відсутня можливість маршрутизації SMS. Тепер маршрутизація доступна завдяки шаблонам оповіщень ACD! Докладніше у замітці .