Оптимізація імпорту
Поспішаємо похвалитися приємною новиною: ми зробили глибоку оптимізацію даних та змогли прискорити у рази швидкість імпорту! Оптимізація торкнулася “Масових операцій” у CRM та “Імпорту даних” у новому інтерфейсі. Останній тест дав наступний результат: 422 контакти завантажені за 73 секунди; Середня швидкість завантаження контакту – 0.175 сек; Швидкість додавання завдання до автообдзвону – 0.142 сек. Для додавання з контролем унікальності номерів у задачі та контактів у CRM, створенням контакту у CRM та створенням бізнес-процесу це дуже добре.
Пріоритет за часовими поясами в автообдзвіні
Додали нову пріоритезацію в автообдзвіні “Регіон”. Тепер далекосхідні регіони зможуть продзвонюватися насамперед.
Адресна книга у новому опермісті
Перенесли віджет “Адресна книга” у нове операторське місце та інструменти взаємодії з ним у особистий кабінет. Тепер у оператора завжди може бути під рукою список необхідних для роботи контактів, будь то замовник, менеджер, консультант чи партнер.
“Липкий коллбек”
Ми розробили опцію “Липкий коллбек”! Вона може використовуватися як при додаванні завдання в колбек з CRM, так і при обробці втрачених вхідних дзвінків. Можна закріплювати контакт за конкретним користувачем, можна за поточним користувачем, що обробляє картку клієнта CRM. Докладніше у цій статті.
Опція: Чорні списки вихідних дзвінків
Рік тому ми вже ознайомлювали наших клієнтів із можливостями “Списків” у цій статті. Зараз ми розширили можливості використання чорного списку, впровадивши його і для вихідних ручних дзвінків. Підключити чорний список до черги можна у вкладці Операторське місце.
Інтеграція з AMOCRM
Ось він перший крок до інтеграції з АМО СРМ! Ми реалізували один із найпоширеніших кейсів-звернень – “створення угоди та контакту” в АМО СРМ за допомогою вебхука. Наприклад, є база, потрібно продзвонити її та за відповідями клієнта роботу створити угоду у зовнішній СРМ. Користуйтесь!
Нова стаття “Поповнення балансу Окі-Токі”
Поетапна інструкція щодо поповнення хмарного сервісу Окі-Токі.