25.06.2022

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Сценарій розмови має налаштування для спеціальних дій у анкеті— це дії, які впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «свобод», але попит є і ось наша пропозиція 🙂

Що це за права?

  • Повернутися назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для корекцій у сценарії розмови при оформленні угоди;
  • Історія анкети — функція перегляду історії вибору відповідей в анкеті;

Сценарій розмови : опція 'повернутися назад'

  • Завершити сценарій — право примусового завершення анкети. Як варіант, може використовуватися, щоб повторно запустити сценарій розмови з початку;

завершення сценарію з попередженням

  • Встановити підсумок дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови в сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, прив’язаних до відповідей анкети.

Сценарій розмови. Приклад встановлення підсумку дзвінка

 Для налаштування доступу 

  1. Перейдіть до списку сценаріїв CRM та оберіть той, в якому хочете застосувати ці налаштування;
  2. У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким будуть доступні ці можливості. За замовчуванням – доступно всім користувачам. 

Скрипт розмови. Список прав в налаштуваннях

Взагалі, тут і додати більше немає чого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і Youtube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію діалогу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Січень 23, 2020 Автоматичний дзвінок боржникам: Як автоматизувати дзвінки боржникам?

У цій статті ми розповімо, чому краще відмовитись від ручного дзвінка боржникам і які інструменти колл-центру допоможуть автоматизувати процес.

Детальніше
photo
Четвер Червень 6, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Новини Окі-Токі за травень 2019: оновлення білінгу, новий сервер в Німеччині, інтеграція з amoCRM та інші поліпшення сервісу. Докладніше у дайджесті!

Детальніше