25.06.2022

Скрипт розмови: права на особливі події в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам особливі, нелінійні події з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарії розмови.

Скрипт розмови: права на особливі події в анкеті

Скрипт розмови має настройки для особливих дій в анкеті – це дії, що впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «вільностей», але попит є і ось наша пропозиція 🙂

Що це за права?

  • Повернутись назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для правок у сценарії розмови під час оформлення угоди;

Історія анкети

  • Завершити сценарій – право примусового завершення анкети. Як варіант може використовуватися, щоб повторно запустити скрипт розмови з початку;

Завершити сценарій

  • Встановити результат дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови у сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, пов’язаних з відповідями анкети.

Результат розмови

 Для налаштування доступу

  1. Перейдіть до списку сценаріїв CRM і виберіть той, у якому хочете застосувати ці налаштування;
  2. У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким доступні ці можливості. За промовчанням доступно всім користувачам.

Доступ до спеціальних дій в анкеті

Загалом, тут і додати нічого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і YouTube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію розмови .

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Березень 23, 2020 9 помилок, яких слід уникати у звітності кол-центру

Яких помилок слід уникати у звітності колл-центру, що не можна ігнорувати, а де послабити контроль.

Детальніше
photo
П'ятниця Травень 7, 2021 Адаптація операторів контакт-центрів Ч.4. Комунікація із командою

Які здібності комунікації операторів-новачків у компанії: поради та лайфхаки для обох сторін, адаптація операторів.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних