25.06.2022

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Сценарій розмови має налаштування для спеціальних дій у анкеті— це дії, які впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «свобод», але попит є і ось наша пропозиція 🙂

Що це за права?

  • Повернутися назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для корекцій у сценарії розмови при оформленні угоди;
  • Історія анкети — функція перегляду історії вибору відповідей в анкеті;

 

  • Завершити сценарій — право примусового завершення анкети. Як варіант, може використовуватися, щоб повторно запустити сценарій розмови з початку;

 

  • Встановити підсумок дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови в сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, прив’язаних до відповідей анкети.

 

 Для налаштування доступу 

  1. Перейдіть до списку сценаріїв CRM та оберіть той, в якому хочете застосувати ці налаштування;
  2. У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким будуть доступні ці можливості. За замовчуванням – доступно всім користувачам. 

 

Взагалі, тут і додати більше немає чого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і Youtube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію діалогу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Травень 20, 2019 Сервіс автоматичних дзвінків та продажу в amoCRM

5 випадків, які допоможуть відповісти на питання, пов’язані з автоматичними дзвінками та amoCRM. Розповімо, для чого потрібна інтеграція з amoCRM.

Детальніше
photo
Середа Травень 26, 2021 Адаптація операторів КЦ Ч.5 Початок самостійної роботи

Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.

Детальніше