Скрипт розмови має настройки для особливих дій в анкеті – це дії, що впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «вільностей», але попит є і ось наша пропозиція 🙂
Що це за права?
- Повернутись назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для правок у сценарії розмови під час оформлення угоди;
- Завершити сценарій – право примусового завершення анкети. Як варіант може використовуватися, щоб повторно запустити скрипт розмови з початку;
- Встановити результат дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови у сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, пов’язаних з відповідями анкети.
Для налаштування доступу
- Перейдіть до списку сценаріїв CRM і виберіть той, у якому хочете застосувати ці налаштування;
- У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким доступні ці можливості. За промовчанням доступно всім користувачам.
Загалом, тут і додати нічого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і YouTube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію розмови .