25.06.2022

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Сценарій розмови має налаштування для спеціальних дій у анкеті— це дії, які впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «свобод», але попит є і ось наша пропозиція 🙂

Що це за права?

  • Повернутися назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для корекцій у сценарії розмови при оформленні угоди;
  • Історія анкети — функція перегляду історії вибору відповідей в анкеті;

 

  • Завершити сценарій — право примусового завершення анкети. Як варіант, може використовуватися, щоб повторно запустити сценарій розмови з початку;

 

  • Встановити підсумок дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови в сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, прив’язаних до відповідей анкети.

 

 Для налаштування доступу 

  1. Перейдіть до списку сценаріїв CRM та оберіть той, в якому хочете застосувати ці налаштування;
  2. У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким будуть доступні ці можливості. За замовчуванням – доступно всім користувачам. 

 

Взагалі, тут і додати більше немає чого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і Youtube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію діалогу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Серпень 10, 2022 Звіт за дзвінками: «Перелік завдань»

Де отримати детальний звіт про обдзвінування? Інформація про клієнтів, статуси завдань та здійснені спроби дозвонитися.

Детальніше
photo
Вівторок Травень 16, 2023 Голосове Меню (IVR) в Окі-Токі

Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Окі-Токі, які функції в кол-центрі виконує і можливості використання.

Детальніше