Колл-центр для финансовых организаций, банков | Готовое решение
Галузеві рішення

Фінансові організації

Використовуйте автодозвон, голосові розсилки, автоматизацію та інтеграцію з CRM, щоб максимально швидко та ефективно телефонувати існуючим та потенційним клієнтам!

Функціональні можливості для фінансових організацій

Вибирайте інструменти, необхідні для роботи фінансового центру чи банку!

Автодозвон роботом з IVR

Використовуйте зв'язку «Автодозвон роботом» та IVR (голосовий або звичайний), щоб ознайомити клієнтів з новими послугами або продуктами, а також надати можливість вибору подальшого розвитку діалогу.

Автодозвон роботом та програвання повідомлення

Робіть голосові розсилки роботом, програючи абонентам заздалегідь записані повідомлення.

Автодозвон з перекладом на оператора при відповіді клієнта

Оптимізуйте час роботи операторів за допомогою автодозвону для набору номерів. Встановлюйте з'єднання з оператором під час відповіді клієнта.

Коллбек за пропущеними на вхідну лінію

Не пропускайте жодного дзвінка. Налаштуйте автоматичний callback за пропущеними вхідними дзвінками.

Інтеграції для автоматизації процесу обдзвонів та продажів

Підвищуйте кількість продажів, настроївши інтеграцію Окі-Току з іншими вашими системами.

Голосовий IVR на вхідну лінію

Підключіть голосовий IVR на вхідну лінію, налаштуйте тригери на певні слова, фрази та їх синоніми та розподіляйте дзвінки за операторами та відділами.

Записи розмов

Записуйте та прослуховуйте розмови операторів та менеджерів із клієнтами, щоб підвищувати рівень сервісу.

Персоналізація клієнта

Звертайтеся до клієнта під назвою під час вхідного дзвінка або повідомляйте йому необхідну інформацію з його облікового запису (сума боргу або кредиту) при обдзвоненні роботом.

Інтеграція із СМС-сервісами

Підключайте необхідні сервіси SMS-розсилок та надсилайте необхідну інформацію клієнту прямо з кабінету Окі-Токі.

Звіти SLA

Використовуйте звіти SLA, щоб контролювати час реакції операторами на звернення.

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 0,75 41 руб
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 75 2291 грн
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Окі-Токі - сервіс кол-центру для фінансових організацій

Колл-центр для банків та інших фінансових організацій використовується для різнопланових завдань та розробляється так, щоб обслуговувати клієнтів із різними запитами. Поряд із цим проводяться маркетингові кампанії, опитування, акції та збір особистої інформації, яку компанія застосовуватиме для розвитку.

Замовити кол-центр для банків та інших фінансових організацій

Колл-центр для фінансових організацій спростить взаємодії зі споживачами та допоможе збирати інформацію для покращення банківських продуктів. Завдяки інтеграції з СRM оператор під час розмови зможе фіксувати дані, питання та проблеми осіб, що звернулися. Збір та фіксація даних дуже важлива, тому що при виборі банку клієнт звертає увагу не лише на вигідні відсотки, а й на якість взаємодії зі співробітниками. Продумана система телефонного консультування підвищує лояльність та дозволяє швидко знайти недоліки в обслуговуванні та бізнес-процесах. Використовуйте автоматичний набір номерів, голосові розсилки та інші програмні можливості, щоб швидко сповіщати потенційних чи наявних клієнтів!

Які завдання кол-центру для банків вирішує ПЗ Окі-Токі

Серйозна конкуренція встановлює жорсткі вимоги до call-центру у банківській сфері. Фінансові установи займаються не лише продажем продукту, а й утриманням клієнтів, тому завданнями кол-центру часто є:

  • Продаж банківських послуг;
  • Створення додаткових переваг VIP-клієнтів, наприклад, скорочення часу очікування на лінії;
  • Оповіщення про нові та послуги, стан рахунку та можливості;
  • Оптимізація роботи з кредитною історією, повідомлення про необхідність погашення боргу або інші обов'язкові операції.

Окі-Токі допомагає спростити ці завдання, наприклад, автоматизувавши вихідний обдзвон або створивши цілодобову лінію для отримання відповідей на основні запитання.

Корисні функції хмарного кол-центру для фінансових організацій

  • Зв'язування автодозвону та відтворення раніше записаного або синтезованого повідомлення допоможе знайомити клієнтів з новими продуктами. Голосові повідомлення, що відтворюються роботом, природні та докладні. Під час продзвону сервіс зчитує ім'я та інші клієнтські дані з облікового запису.
  • Голосовий IVR для вхідної лінії дозволить налаштувати реакції учня на певні слова, їх синоніми і фрази.
  • Готове рішення для кол-центру банку з можливістю запису розмов дозволить прослуховувати діалоги операторів та менеджерів із клієнтами для підвищення якості обслуговування.

Замовляйте готове рішення кол-центру для банку та інших фінансових організацій, надіславши заявку!

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних