08.10.2019

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Новини Окі-Токі за вересень 2019: рапорти, оновлений storage, рефакторинг звітів SEC & FIN, рінгтони користувача при викликі. Читайте детальніше!

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Оновлений storage

Ми оновили модуль зберігання та керування файлами записів. Тепер файли доступні одразу після завершення дзвінка. Оновлення привнело ще більше надійності та продуктивності, а також оптимізована зв’язка з CRM & API.

Рефакторинг звітів SEC & FIN

Переробка та покращення структури коду у звітах користувачів та фінансових звітах дозволила вивантажувати великі масиви даних. Виправлені помилки, пов’язані з переведенням часових поясів переведення часу, в результаті яких при розвантаженні звіту відображалися “неправильні” дані.

Безкоштовна Бета рапортів доступна

Рапорти! Новий підхід до звіту, який ми довго виношували, що представляє собою вичавку корисної інформації про роботу компанії. Зараз рапорти знаходяться у відкритій беті і повністю безкоштовні, а надалі вони стануть ще функціональнішими і стануть умовно безкоштовними. Докладніше про рапорти можна дізнатися наприкінці цієї статті.

Збільшено кількість каналів для розпізнавання та синтезу голосу

Тепер розпізнавання та синтез голосу стали ще зручнішими!

Користувальницькі рингтони під час виклику в опермісті

В опермісце додано можливість завантажити користувальницький рингтон який буде звучати при виклику. Завантажити рингтони оператор може (дивіться скріншот). Оператор та Супервайзер можуть завантажити до 5 персональних рингтонів, а для користувачів за участю Адміністратор або іншою роллю, що має це право, доступно, додатково, до 5 рінгтонів для всіх співробітників у компанії. Рінгтони завантажувати у форматі .мр3/.wav до 3 МБ. КористувальницькіКористувальницькі

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Березень 6, 2020 Техніка продажу за телефоном. Скрипти холодних дзвінків

Впровадження правильних скриптів підвищить ваші продажі! Читайте у нашій статті, як підготувати скрипт холодних дзвінків.

Детальніше
photo
Понеділок Жовтень 4, 2021 Як створити сценарій діалогу – інструкція

Детальна інструкція, як налаштувати сценарій діалогу в сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних