Всіх з святами! Прибутковий новий рік! Наша перша новина цього року стосується нововведень грудня.
Новий звіт Автодзвінка: Зведений за телефонами
Пропонуючи покращену версію Автообдзвоню з 5 режимами дзвінків, виявили нестачу одного з необхідних звітів – "Зведений звіт за телефонами" автообдзвоню. Новий звіт дає можливість переглянути статистику телефонів з імпорту, наприклад, щоб дізнатися якість бази або кількість обробленої бази з імпорту, або необхідно подивитися статуси дзвінків по телефонній базі (помилка, немає відповіді і т.д.). Дякую компанії Business Partner за підказку зі звітом та терпіння 🙂
Ще не користуєтеся інструментом Автообдзвоні? Почитайте нашу свіжу статтю «15 причин перейти на новий автообдзвоні» .
Оновлення операторського місця
У новий рік з новим операторським місцем! Новорічне оформлення подарує святковий настрій 🙂 Поліпшено логіку роботи з нестабільним інтернетом та споживанням ресурсів ПК під час розмови! Надсилати смс стало зручніше, а для переадресації не потрібно створювати нових користувачів.
Новий віджет: Оператори
Потрібно контролювати статуси операторів? В оперміст є такий інструмент, він відображає час і хто знаходиться в якому статусі. За допомогою нашого дашборду та віджету "Оператори" статистику по операторах можна переглядати у зручному широкоформатному режимі. Для цього не забудьте перейти на відображення TV. Віджет "Оператори" дозволяє відображати статуси операторів у реальному часі, а також фільтрувати дані за певними статусами.
Додавання серверів та оптимізація роботи
Ми розширили штат і докупили серверів для Автодозвону та CRM. Також зробили глобальне оновлення, яке оптимізувало роботу gsm шлюзів та контроль над ними. Ми зробили великий крок у оновленні інструменту розробки, перейшовши на Vue 2, що позитивно позначиться на швидкодії сервісу. Крім того, оптимізація торкнулася не тільки інструментів розробки та програмного забезпечення – ми збільшили кількість серверів, що відповідають роботу з API та швидкодію інтерфейсу.