01.09.2017

Дайджест новин Окі-Токі за грудень 2017

Новини за грудень 2017 року: апгрейд операторського місця, новий віджет для дашборд, глобальне оновлення парку серверів. Докладніше у статті!

Дайджест новин Окі-Токі за грудень 2017

Всіх з святами! Прибутковий новий рік! Наша перша новина цього року стосується нововведень грудня.

 

Новий звіт Автодзвінка: Зведений за телефонами

 

Пропонуючи покращену версію Автообдзвоню з 5 режимами дзвінків, виявили нестачу одного з необхідних звітів – "Зведений звіт за телефонами" автообдзвоню. Новий звіт дає можливість переглянути статистику телефонів з імпорту, наприклад, щоб дізнатися якість бази або кількість обробленої бази з імпорту, або необхідно подивитися статуси дзвінків по телефонній базі (помилка, немає відповіді і т.д.). Дякую компанії Business Partner за підказку зі звітом та терпіння 🙂

Ще не користуєтеся інструментом Автообдзвоні? Почитайте нашу свіжу статтю «15 причин перейти на новий автообдзвоні» .

 

Оновлення операторського місця

 

У новий рік з новим операторським місцем! Новорічне оформлення подарує святковий настрій 🙂 Поліпшено логіку роботи з нестабільним інтернетом та споживанням ресурсів ПК під час розмови! Надсилати смс стало зручніше, а для переадресації не потрібно створювати нових користувачів.

\"Дайджест

 

Новий віджет: Оператори

 

Потрібно контролювати статуси операторів? В оперміст є такий інструмент, він відображає час і хто знаходиться в якому статусі. За допомогою нашого дашборду та віджету "Оператори" статистику по операторах можна переглядати у зручному широкоформатному режимі. Для цього не забудьте перейти на відображення TV. Віджет "Оператори" дозволяє відображати статуси операторів у реальному часі, а також фільтрувати дані за певними статусами.

 

Додавання серверів та оптимізація роботи

 

Ми розширили штат і докупили серверів для Автодозвону та CRM. Також зробили глобальне оновлення, яке оптимізувало роботу gsm шлюзів та контроль над ними. Ми зробили великий крок у оновленні інструменту розробки, перейшовши на Vue 2, що позитивно позначиться на швидкодії сервісу. Крім того, оптимізація торкнулася не тільки інструментів розробки та програмного забезпечення – ми збільшили кількість серверів, що відповідають роботу з API та швидкодію інтерфейсу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Вересень 22, 2022 Чорний список номерів у кол-центрі

Що таке Чорний список номерів та як його налаштувати в Окі-Токі на вхідні, вихідні дзвінки та для автодзвінка.

Детальніше
photo
Четвер Грудень 24, 2020 Найяскравіші оновлення 2020 року!

Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі за 2020 рік!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних