01.09.2017

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Новини за грудень 2017 року: оновлення робочого місця оператора, новий віджет для дашборда, глобальне оновлення парку серверів. Детальніше у статті!

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Вітаємо всіх з наступаючими святами! Прибуткового нового року! Наша перша новина у цьому році стосується нововведень грудня.

 

Новий звіт Автодзвінка: Підсумковий по телефонам

 

Пропонуючи покращену версію Автодзвінка з 5 режимами дзвінків, виявили нестачу одного з необхідних звітів – “Підсумковий звіт по телефонам” автодзвінка. Новий звіт дає можливість переглянути статистику телефонів по імпорту, наприклад, щоб дізнатися якість бази або кількість обробленої бази з імпорту, або необхідно подивитися статуси дзвінків по телефонній базі (помилка, немає відповіді та ін.). Дякуємо компанії Business Partner за підказку з звітом і терпіння 🙂

Ще не користуєтеся інструментом Автообдзвоні? Почитайте нашу свіжу статтю «15 причин перейти на новый автообдзвін».

 

Оновлення операторського місця

 

У новий рік з новим операторським місцем! Новорічне оформлення подарує святковий настрій 🙂 Удосконалена логіка роботи з нестабільним інтернетом і споживанням ресурсів ПК під час розмови! Надіслати смс стало зручніше, а для переадресації не потрібно створювати нових користувачів.

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

 

Новий віджет: Оператори

 

Потрібно контролювати статуси операторів? В Оперместі є такий інструмент, він відображає час і хто перебуває в якому стані. За допомогою нашого дашборда і віджета “Оператори” статистику по операторам можна переглядати в зручному широкоформатному режимі. Для цього не забудьте переключитися на відображення TV. Віджет “Оператори” дозволяє відображати статуси операторів в реальному часі, а також фільтрувати дані за певними статусами.

 

Додавання серверів та оптимізація роботи

 

Ми розширили штат і докупили серверів для Автодозвону і CRM. Також зробили глобальне оновлення, яке оптимізувало роботу gsm-шлюзів і контроль над ними. Ми зробили великий крок в оновленні інструмента розробки, перейшовши на Vue 2, що позитивно скажеться на швидкодії сервісу. Крім того, оптимізація торкнулася не лише інструментів розробки та програмного забезпечення – ми збільшили кількість серверів, що забезпечують роботу з API і швидкодію інтерфейсу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Липень 21, 2023 Все, що вам потрібно знати про SIP-номери: Як купити і де використовувати

Як вибрати сип-телефонію? Якщо ви вперше вибираєте сип-постачальника, то ця стаття ознайомиться з найпопулярнішими провайдерами на ринку.

Детальніше
photo
Понеділок Лютий 5, 2024 Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше