22.09.2022

Чорний список номерів у кол-центрі

Що таке Чорний список номерів та як його налаштувати в Окі-Токі на вхідні, вихідні дзвінки та для автодзвінка.

Чорний список номерів у кол-центрі

Практично кожен колл-центр рано чи пізно робить висновок, що йому необхідний такий інструмент, як «Чорний список номерів» (НС), щоб не здійснювати та не приймати небажані дзвінки. Крім можливості створювати такий список, це має бути зручно. Для цього в Окі-Токі є інструмент «Списки», який може взаємодіяти зі сценаріями дзвінків та діалогів.

Стаття відноситься до продукту « Хмарний кол-центр »

Створення списку

Щоб створити «Чорний список номерів»:

  • Перейдіть в меню "Ресурси проектів", розділ " Списки ", "Створити";
  • Скопіюйте в текстове поле список номерів (один номер у кожному рядку, підійде стовпець із Excel) та збережіть.

\"Чорний

Чорний список для вхідної лінії

Створіть простий сценарій дзвінка з перевіркою номера:

  • Через вкладку "Елементи" додайте куб "Перевірка номера";
  • Незакріплений куб, що з'явився, приєднайте між «Початком» і «Чергою», щоб система перевіряла номер до того, як він потрапить на чергу. Виходи з «Перевірки номера» мають бути розподілені так само, як на скріншоті: \"Сценарій
  • До кубика "Перевірка номера" приєднайте Чорний список;
  • Опублікуйте сценарій, щоб налаштування набули чинності;
  • Залишилося прив'язати сценарій до черги: перейдіть до "Черги", прикріпіть до неї сценарій дзвінка і збережіть.

\"Вибір

Готово! «Чорний список номерів» вже працює. Якщо ви налаштували все правильно, то вхідний дзвінок обробить функцію «Перевірка номера», яка звірятиме номери зі списком. Якщо номер є у списку (Підходить), дзвінок примусово завершиться.

Чорний список для автообдзвону

  • Зайдіть в автообдзвоні, до якого потрібно приєднати список.
  • Виберіть зі списку «Чорний список» і збережіть нові налаштування;

\"Чорний

Як додати номер до Чорного списку зі скрипту діалогу

  • Зайдіть в меню «CRM», розділ « Сценарії діалогу » та виберіть сценарій;
  • Пропишіть відповідь на запитання, наприклад «На цей номер більше не дзвонити»;
  • Зайдіть у поле «Інтеграції», «Додати список» та оберіть наш «Чорний список»;

\"Чорний

Коли оператор вибере цю відповідь, номер автоматично потрапить до «НС» і буде заблоковано.

\"Чорний

Перетворення номерів

Додайте номери телефонів у «Чорний список» міжнародному форматі, тому що в такому вигляді вони приходять до системи під час вхідного дзвінка. Про те, як це зробити та про формати номерів є окрема стаття на блозі.

Якщо у абонента буде прихований номер або він через віртуального постачальника прийде у нестандартному форматі, то в кубику «Перевірка номера» він піде на вихід «Помилка», а значить — у чергу за умовчанням (але вже самі вирішуйте, куди такий номер повинен йти за сценарієм).

Як знайти дзвінки за контактами, що потрапили до Чорного списку?

У Журналі дзвінків є фільтр «Функції», виберіть Чорний список і у сформованому звіті з'являться вхідні та вихідні дзвінки на номери з Чорного списку.

\"Чорний

Додатково

  • Один список може бути використаний у кількох проектах;
  • Крім «Чорних списків», можна створювати й інші. Наприклад, список номерів VIP-клієнтів , дзвінки яких будуть пріоритетними;
  • В операторському місці можна додати номер до Чорного списку, якщо оператору дозволена ця опція;
  • Про вхідні дзвінки, що надійшли з номерів з Чорного списку та спроби їхнього автообдзвоню можна скласти рапорт ;
  • Керуйте чорним списком через API прямо з інтерфейсу своєї інформаційної системи;
  • Якщо при додаванні номера до НС вам потрібно отримати повідомлення в telegram або на пошту, використовуйте інструмент «Події & Інтеграції».

 

Ілона Чернякова

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 22, 2020 Оцінка особистих якостей претендента на посаду оператора кол-центру

Наймаючи операторів з урахуванням їх особистих якостей, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив у кол-центрі. Читайте, як оцінити софтскіли оператора!

Детальніше
photo
Четвер Листопад 18, 2021 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних