Практично кожен колл-центр рано чи пізно робить висновок, що йому необхідний такий інструмент, як «Чорний список номерів» (НС), щоб не здійснювати та не приймати небажані дзвінки. Крім можливості створювати такий список, це має бути зручно. Для цього в Окі-Токі є інструмент «Списки», який може взаємодіяти зі сценаріями дзвінків та діалогів.
Стаття відноситься до продукту « Хмарний кол-центр »
Створення списку
Щоб створити «Чорний список номерів»:
- Перейдіть в меню "Ресурси проектів", розділ " Списки ", "Створити";
- Скопіюйте в текстове поле список номерів (один номер у кожному рядку, підійде стовпець із Excel) та збережіть.
Чорний список для вхідної лінії
Створіть простий сценарій дзвінка з перевіркою номера:
- Перейдіть в меню "Ресурси проектів", розділ " Сценарії дзвінка ", виберіть сценарій;
- Через вкладку "Елементи" додайте куб "Перевірка номера";
- Незакріплений куб, що з'явився, приєднайте між «Початком» і «Чергою», щоб система перевіряла номер до того, як він потрапить на чергу. Виходи з «Перевірки номера» мають бути розподілені так само, як на скріншоті:
- До кубика "Перевірка номера" приєднайте Чорний список;
- Опублікуйте сценарій, щоб налаштування набули чинності;
- Залишилося прив'язати сценарій до черги: перейдіть до "Черги", прикріпіть до неї сценарій дзвінка і збережіть.
Готово! «Чорний список номерів» вже працює. Якщо ви налаштували все правильно, то вхідний дзвінок обробить функцію «Перевірка номера», яка звірятиме номери зі списком. Якщо номер є у списку (Підходить), дзвінок примусово завершиться.
Чорний список для автообдзвону
- Зайдіть в автообдзвоні, до якого потрібно приєднати список.
- Виберіть зі списку «Чорний список» і збережіть нові налаштування;
Як додати номер до Чорного списку зі скрипту діалогу
- Зайдіть в меню «CRM», розділ « Сценарії діалогу » та виберіть сценарій;
- Пропишіть відповідь на запитання, наприклад «На цей номер більше не дзвонити»;
- Зайдіть у поле «Інтеграції», «Додати список» та оберіть наш «Чорний список»;
Коли оператор вибере цю відповідь, номер автоматично потрапить до «НС» і буде заблоковано.
Перетворення номерів
Додайте номери телефонів у «Чорний список» міжнародному форматі, тому що в такому вигляді вони приходять до системи під час вхідного дзвінка. Про те, як це зробити та про формати номерів є окрема стаття на блозі.
Якщо у абонента буде прихований номер або він через віртуального постачальника прийде у нестандартному форматі, то в кубику «Перевірка номера» він піде на вихід «Помилка», а значить — у чергу за умовчанням (але вже самі вирішуйте, куди такий номер повинен йти за сценарієм).
Як знайти дзвінки за контактами, що потрапили до Чорного списку?
У Журналі дзвінків є фільтр «Функції», виберіть Чорний список і у сформованому звіті з'являться вхідні та вихідні дзвінки на номери з Чорного списку.
Додатково
- Один список може бути використаний у кількох проектах;
- Крім «Чорних списків», можна створювати й інші. Наприклад, список номерів VIP-клієнтів , дзвінки яких будуть пріоритетними;
- В операторському місці можна додати номер до Чорного списку, якщо оператору дозволена ця опція;
- Про вхідні дзвінки, що надійшли з номерів з Чорного списку та спроби їхнього автообдзвоню можна скласти рапорт ;
- Керуйте чорним списком через API прямо з інтерфейсу своєї інформаційної системи;
- Якщо при додаванні номера до НС вам потрібно отримати повідомлення в telegram або на пошту, використовуйте інструмент «Події & Інтеграції».
Ілона Чернякова