25.06.2022

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Деякі проекти дозволяють операторам виконувати особливі, нелінійні дії з анкетою. Тут описано наш блок особливих прав на сценарій розмови.

Сценарій розмови: права на особливі дії в анкеті

Сценарій розмови має налаштування для спеціальних дій у анкеті— це дії, які впливають на організований процес спілкування з клієнтом. Рідкісний проект потребує таких «свобод», але попит є і ось наша пропозиція 🙂

Що це за права?

  • Повернутися назад — право повернення до попередніх питань сценарію. Зазвичай використовується для корекцій у сценарії розмови при оформленні угоди;
  • Історія анкети — функція перегляду історії вибору відповідей в анкеті;

Сценарій розмови : опція 'повернутися назад'

  • Завершити сценарій — право примусового завершення анкети. Як варіант, може використовуватися, щоб повторно запустити сценарій розмови з початку;

завершення сценарію з попередженням

  • Встановити підсумок дзвінка — право на встановлення підсумкового статусу розмови в сценарії. Зазвичай використовується замість тегів, прив’язаних до відповідей анкети.

Сценарій розмови. Приклад встановлення підсумку дзвінка

 Для налаштування доступу 

  1. Перейдіть до списку сценаріїв CRM та оберіть той, в якому хочете застосувати ці налаштування;
  2. У правах на особливі дії вкажіть ролі, яким будуть доступні ці можливості. За замовчуванням – доступно всім користувачам. 

Скрипт розмови. Список прав в налаштуваннях

Взагалі, тут і додати більше немає чого. Про інші налаштування анкети CRM ми детально розповіли (і показали, там і Youtube плейлист є всередині) у базовій статті про створення сценарію діалогу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 29, 2023 Як налаштувати роботу оператора — Окі-Токі

Як налаштувати роботу оператора, створити йому профіль в Окі-Токі, додати до групи та до чого надати доступ.

Детальніше
photo
Вівторок Квітень 16, 2024 Як налаштувати автообдзвоні?

Ми розширили можливості фільтрації завдань в автодзвоні Окі-Токі та підготували корисну примітку про управління базою клієнтів.

Детальніше