18.05.2016

Як приховати дзвінки з звітів

Як в Оки-Токи можна приховати дзвінки, які не потрібно показувати в звіті. Інструмент для приховування тестових і нецільових дзвінків у КЦ

Як приховати дзвінки з звітів

Коли замовник вимагає звіту про виконану роботу, а в звіті є непотрібні або тестові дзвінки, то вам перед відправкою доводилося редагувати звіти.Ми додали в систему інструмент приховування дзвінків – «Фільтр дзвінків» – він дозволяє трохи автоматизувати цю роботу та зробити її виконання зручнішим.Не варто користуватися Фільтром для того, щоб приховувати помилки у роботі операторів, але можна використовувати для того, щоб виключати внутрішні та контрольні дзвінки з тарифікуємого (оплачуваного) трафіку.Ця стаття відноситься до розділу інструментів для керівникаЦя стаття є в відео форматі youtube

Фільтри дзвінків в Оки-Токі

 

Фільтрація за номером дзвінка

Базова функція цього інструмента – фільтрація за номером дзвінка. Ви додаєте SID дзвінка в виключення і він зникає з усіх звітів. Зручно, але при видаленні з фільтру дзвінки стануть видимими і звітність буде змінена.Фільтрація за номером дзвінка в Оки-Токі 

Автоматичний фільтр за правилом

Додаткова функція – виключення за правилом. Вкажіть умови фільтрації і всі дзвінки з цими параметрами автоматично потраплять у список виключень.Автоматичний фільтр за правилом в Оки-Токі h3>Як включити відображення прихованих дзвінків

 

Щоб побачити в звітах приховані дзвінки, відмітьте пункт біля меню «Фільтр». Ця видимість стосуватиметься тільки вас. Якщо у вас немає цього пункту, то у вас немає права працювати з прихованими дзвінками.

Отак виглядають приховані (відфільтровані) дзвінки:

приховані дзвінки в Окі-Токі

Дзвінки, які потрапили в фільтр, виділені жовтим кольором і відмічені додатковою іконкою біля session id. Їх може побачити тільки користувач, що має право на керування фільтром.

 

Хто може керувати інструментом «Фільтр дзвінків»?

 
h3>Право на керування

 

Право на використання інструмента визначається правом у ролі користувача. У спрощеній безпеці це право містить роль «Адмін». У розширеній ті ролі, які містять «Не показувати відфільтровані дзвінки» можуть керувати фільтрацією.

Не показувати відфільтровані дзвінки в Окі-Токі

 
h3>Видимість прихованих дзвінків

 

При наявності ролі користувач може керувати видимістю для себе дзвінків за допомогою перемикача в меню «Фільтр» або в налаштуваннях користувача в компанії.

Так, і на останок, зверніть увагу – всі ходи записуються.

Всі дії користувача потраплять в журнал 🙂

Не показувати відфільтровані дзвінки в Окі-Токі

Важливо: у ROUTING є обмеження. У випадку дзвінків між вузлами “дочірні” дзвінки не будуть фільтруватися, що може викликати розбіжність між ACD, SEC та ROUTING. Це буде виправлено до кінця місяця.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Січень 18, 2024 Як організувати систему ролей у кол-центрі?

Дізнайтеся, що таке доступи в контакт-центрі та як створювати, змінювати ролі та ефективно керувати ними в сервісі Окі-Токі.

Детальніше
photo
Понеділок Березень 18, 2024 Як уникнути тиші у розмовах з клієнтами

Що робити, якщо між оператором та клієнтом настає мовчання, ефективні методи спілкування та корисні поради для кол-центру.

Детальніше