Коли замовник вимагає звіту про виконану роботу, а в звіті є непотрібні або тестові дзвінки, то вам перед відправкою доводилося редагувати звіти.Ми додали в систему інструмент приховування дзвінків – «Фільтр дзвінків» – він дозволяє трохи автоматизувати цю роботу та зробити її виконання зручнішим.Не варто користуватися Фільтром для того, щоб приховувати помилки у роботі операторів, але можна використовувати для того, щоб виключати внутрішні та контрольні дзвінки з тарифікуємого (оплачуваного) трафіку.Ця стаття відноситься до розділу інструментів для керівникаЦя стаття є в відео форматі youtube
Фільтри дзвінків в Оки-Токі
Фільтрація за номером дзвінка
Базова функція цього інструмента – фільтрація за номером дзвінка. Ви додаєте SID дзвінка в виключення і він зникає з усіх звітів. Зручно, але при видаленні з фільтру дзвінки стануть видимими і звітність буде змінена.
Автоматичний фільтр за правилом
Додаткова функція – виключення за правилом. Вкажіть умови фільтрації і всі дзвінки з цими параметрами автоматично потраплять у список виключень. h3>Як включити відображення прихованих дзвінків
Щоб побачити в звітах приховані дзвінки, відмітьте пункт біля меню «Фільтр». Ця видимість стосуватиметься тільки вас. Якщо у вас немає цього пункту, то у вас немає права працювати з прихованими дзвінками.
Отак виглядають приховані (відфільтровані) дзвінки:
Дзвінки, які потрапили в фільтр, виділені жовтим кольором і відмічені додатковою іконкою біля session id. Їх може побачити тільки користувач, що має право на керування фільтром.
Хто може керувати інструментом «Фільтр дзвінків»?
h3>Право на керування
Право на використання інструмента визначається правом у ролі користувача. У спрощеній безпеці це право містить роль «Адмін». У розширеній ті ролі, які містять «Не показувати відфільтровані дзвінки» можуть керувати фільтрацією.
h3>Видимість прихованих дзвінків
При наявності ролі користувач може керувати видимістю для себе дзвінків за допомогою перемикача в меню «Фільтр» або в налаштуваннях користувача в компанії.
Так, і на останок, зверніть увагу – всі ходи записуються.
Всі дії користувача потраплять в журнал 🙂
Важливо: у ROUTING є обмеження. У випадку дзвінків між вузлами “дочірні” дзвінки не будуть фільтруватися, що може викликати розбіжність між ACD, SEC та ROUTING. Це буде виправлено до кінця місяця.